Herr Chang Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 Hehe Svarten, Angenäma problem! Ibland borde man kanske fråga sig "hur undviker jag att tillbringa för mycket tid på detta forum?". Det blir ingen Thailandsresa idag, däremot blir det en liten utflykt med diverse forumstollar. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frontline Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 Landade igår med Thai...så det är nu bara ca.1 år till nästa resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bar Alite Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 i juli för att kolla lite möjligheter hoppas det kommer att gå bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 Chang, samma problem här, jag vill åka i sommar men nu ska svärmor och hennes syster komma hit i slutet på maj, och blir kvar 3-6 mån. Skratta inte, det kan drabba vem som helst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 10, 2009 Dela Inlagd April 10, 2009 Quote Chang, samma problem här, jag vill åka i sommar men nu ska svärmor och hennes syster komma hit i slutet på maj, och blir kvar 3-6 mån. Skratta inte, det kan drabba vem som helst Ojdå phitsanulok, Ja, blir väl lite svårt att åka till Thailand om man får besök därifrån. Önskar jag kunde säga att du sparar pengar på detta, men jag är inte säker ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Quote Hej stjp8729, Det var ju några korta vistelser, men jag antar att du har dina skäl. Själva åker vi 20 april till Chiang Mai och är tillbaka i Sverige 20 maj. Och det blir väl inte mer 2009. Fru Chang hotar med att det inte ska bli någon resa 2010. Bättre att svärfar Chang och son Chang besöker Sverige då. Håhåjaja. Herr Chang har talat. Herr Chang, Kärleken lockar som du förstår, men tyvärr kan man inte få ledigt hur mycket som helst från jobbet.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LungAlahato Inlagd April 11, 2009 Dela Inlagd April 11, 2009 Quote Chang, samma problem här, jag vill åka i sommar men nu ska svärmor och hennes syster komma hit i slutet på maj, och blir kvar 3-6 mån. Skratta inte, det kan drabba vem som helst Svärmorn var på besök i Sverige 2002 i 6 månader och hon vill inte komma en gång till. Hon tyckte att det fanns ingen med samma ålder att prata med och sen det var alldeles för kallt för henne(-20C i Stockholm i vintern) Arto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Chang Inlagd April 12, 2009 Dela Inlagd April 12, 2009 Hej igen Jag åker ner den 4 maj och stannar i drygt 2 veckor, underbart Gjorde ju en resa i januari och skulle stanna i 3 veckor med det blev bara 11 dagar och sen sjukhuset i drygt 2 veckor efter en mobbe olycka. Det var ju inte så trevligt men nu skall jag ta igen det och huvudet har rättat till sig bra En viss dam kommer att bli glad som attan och jag också. Mr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pedertla Inlagd April 14, 2009 Dela Inlagd April 14, 2009 idag 14 April från Köpenhamn SAS sk973 hem 15 Maj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd April 14, 2009 Dela Inlagd April 14, 2009 Förhoppningsvis denna vecka och stannar i 3 månader Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DaToolbox Inlagd April 14, 2009 Dela Inlagd April 14, 2009 Så snart möjlighet ges igen, men tyvärr lär det inte bli före september! Längtar tebax, vill åka NUUUU!... I don't know, I don't care, and it doesn't make any difference! - Albert Einstein Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pelex Inlagd April 14, 2009 Dela Inlagd April 14, 2009 Förhoppningsvis så åker jag i maj till LOS... Oktober - November 2007 - Flyger med Thai | Mars - April 2008 - Flyger med Thai | 17 Augusti - 14 September 2008 - Flyger med Finnair | 24 Februari - 19 Mars 2009 - Flyger med Thai | 5 maj - 27 maj 2009 - Flyger med Thai | Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd April 14, 2009 Dela Inlagd April 14, 2009 På torsdag den 16e maj med SAS från Kastrup ! Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd April 15, 2009 Dela Inlagd April 15, 2009 Lördagen den 18:e april från Arlanda...kommer hem 17 Juli Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sinto Inlagd April 15, 2009 Dela Inlagd April 15, 2009 Onsdag 17:e juni med Finnair från Landvetter firar midsommarafton i Bkk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harvester Inlagd April 16, 2009 Dela Inlagd April 16, 2009 Nu är det bokat i september, 5900kr direktflyg. Först Sisaket, sedan avkoppling på KohSamet, sedan åter Bangkok denna härliga stad ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Risken finns att jag måste åka så fort som möjligt för att Lösa alla problem som finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Vi kommer åka tillbaka runt den 23. Juni Tack o lov... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Vi åker imorgon 09.50 GOT-CPH-BKK-CNX. Åter i Göteborg 20 maj. Kameran är laddad! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Trevlig resa familjen Chang Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 18 Juli, GOT-FRA-BKK-MNL e de nån som e på plats tar jag gärna en stänkare tillsammans Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Så din luring,du har duperat nya arbetsledaren redan Tyvärr är jag inte på plats då men vi ska f-nimej träffas någon gång för att smörja våra väl tilltagna isterbukar och naturligtvis skölja ner med b.l.a DP och diverse svåruttalade drycker Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Quote Så din luring,du har duperat nya arbetsledaren redan Tyvärr är jag inte på plats då men vi ska f-nimej träffas någon gång för att smörja våra väl tilltagna isterbukar och naturligtvis skölja ner med b.l.a DP och diverse svåruttalade drycker Mvh Måne Ingen dupering, men vanlig semester blir det för första gången på många år.Du skulle väl vara på plats vid midsommar har jag för mig!? har ju dykt upp som gubben i lådan där ngr ggr senaste åren, till vissas glädje och säkert till andras plåga Men denna midsommar blir det inget, vi har dryga 100 bilar att bygga från scratch och det tar tid, e efter redan nu... Men kära forumsmedlemmar, såg den färdiga produkten för några dagar sen och det ser bra ut! har hopp både för volvo och mitt egna jobb! Men eftersom det blir en kortis i "vanliga" semestertider så blir det en höstresa också.. när vet jag inte. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Endast vet hur mitt resschema blir,allt blir visst inte som man önskar Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 20, 2009 Dela Inlagd April 20, 2009 Jäla trist fråga, man vill ju liksom inte tänka på det just nu men eftersom flyget till Svedala avgår 30 april så blir det till att skumma billiga flyg dagligen för i oktober SKA jag ner igen för en ny vintervila (och vara med min nya älskling). Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu