Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?

soi cowboy

Recommended Posts

om detta projekt blir klart snart... slutet av denna månad eller början på nästa går retur resa via Sverige för ovanlighetens skull denna gång. Hoppas det är fullt när man ska boka om biljetten så man blir tvungen att kräva business av min uppdragsgivare för att komma hem i tid ;)

Dela på andra sajter

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

263

• måne

201

• Sam sip sam

176

• Kenneth4618

173

Åker den 21 Dec. Rum hos Maitan bokade jag redan i Feb när jag bokade biljetten. Rum 301 som vanligt.

och jag fick 401
Dela på andra sajter

Japp då var biljetten köpt och klar, 25/1-14/2 med Thai. Hade bra med poäng så jag har PE både ner och hem för 13 700 sek. Ska åka med Phuketkärran hem ska bli trevligt och åka dagtur fick på så sätt en hel kväll extra i BKK hehehehehheheheh

Dela på andra sajter

Japp då var biljetten köpt och klar, 25/1-14/2 med Thai. Hade bra med poäng så jag har PE både ner och hem för 13 700 sek. Ska åka med Phuketkärran hem ska bli trevligt och åka dagtur fick på så sätt en hel kväll extra i BKK hehehehehheheheh

Och då vore det konstigt om du inte får en stol med plastskal! :)

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Jag åker till CM 6/12 2012 sen vidare till Phuket 1/2 åter Stockholm 1/4, hoppas snön har smält då. Jag har vänner(60-årsåldern) som funderar på Koh Lanta någon med tips på var på Koh Lanta dom bör bo gärna lungt läge men möjlighet tiil en GT då och då. Stefan Täby

Dela på andra sajter

Blir Chiangmai fr o m 16 Dec - 21 Feb. Med en liten avstickare till Udon och Pattis/Samesan/Rayong....

/hakancnx

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Fan vad du kostar på dig bruden..

Vi åker 4 st för 15.000 i 6 månader..

:)

Äh skojar mest.. Bra att du kostar på dig!!!

:)

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

30 oktober till 20 april .. Med en touch av Kambodja och en fin månad med Aus. Släkten i Cabramatta NSW.

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Hej :)

Nästa gång till Thailand blir... Vet inte... Men 2 Rai står till förfogande i Bangkok, och 133 Rai i Sawang Daen Din..

Ha en kanon bra dag!

:wai:

Jasså det blir flytt till Sverige det hade jag missat.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

int freda men näst freda då lyfter det igen

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Åker 25/1 ,,,,,Blir o utforska chang rai med omnejd ,,,men även flyg ner till samui ,,och eller phuket ..och varför inte mellanstation ..på maitans..,,,ja man får se...

Dela på andra sajter

Åker 25/1 ,,,,,Blir o utforska chang rai med omnejd ,,,men även flyg ner till samui ,,och eller phuket ..och varför inte mellanstation ..på maitans..,,,ja man får se...

Låter ungefär som vår resa. Åker 31/12 och har tänkt oss Koh Chang, Chiang Mai/Chiang Rai, Samui, Phuket, Pattaya/Jomtien och kanske lite fler ställen :) Blir nere två månader.

/GSt

Dela på andra sajter

Jag åker ner 25/1-14/2 lyckades uppgradera min nerresa till PE så 13700 sek PE åt båda håll. Åker hem med kvällsturen som landar 1840

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

om 29 timmar och 28 min...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

det blir den 25dec 7dagar patong 7dagar lamai 7 dagar Pattaya och aslutar med 10dagar i filippinerna .

Skall bli jäkligt kul har aldrig varit där men åker med kompissar som varit på plats innan.

1natt i manilla sen ner 5nätter på sabang och en lugn avslutning på 4nätter i Angeles.

110dagar kvar känns som en evighet.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

En jävligt dålig tråd som jag tycker att moddarna bör låsa ända tills jag ger klarsignal.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...