nbg Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 om detta projekt blir klart snart... slutet av denna månad eller början på nästa går retur resa via Sverige för ovanlighetens skull denna gång. Hoppas det är fullt när man ska boka om biljetten så man blir tvungen att kräva business av min uppdragsgivare för att komma hem i tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Åker den 21 Dec. Rum hos Maitan bokade jag redan i Feb när jag bokade biljetten. Rum 301 som vanligt. och jag fick 401 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Japp då var biljetten köpt och klar, 25/1-14/2 med Thai. Hade bra med poäng så jag har PE både ner och hem för 13 700 sek. Ska åka med Phuketkärran hem ska bli trevligt och åka dagtur fick på så sätt en hel kväll extra i BKK hehehehehheheheh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Japp då var biljetten köpt och klar, 25/1-14/2 med Thai. Hade bra med poäng så jag har PE både ner och hem för 13 700 sek. Ska åka med Phuketkärran hem ska bli trevligt och åka dagtur fick på så sätt en hel kväll extra i BKK hehehehehheheheh Och då vore det konstigt om du inte får en stol med plastskal! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Jag åker till CM 6/12 2012 sen vidare till Phuket 1/2 åter Stockholm 1/4, hoppas snön har smält då. Jag har vänner(60-årsåldern) som funderar på Koh Lanta någon med tips på var på Koh Lanta dom bör bo gärna lungt läge men möjlighet tiil en GT då och då. Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Blir Chiangmai fr o m 16 Dec - 21 Feb. Med en liten avstickare till Udon och Pattis/Samesan/Rayong.... /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 (ändrad) Japp då var biljetten köpt och klar, 25/1-14/2 med Thai. Hade bra med poäng så jag har PE både ner och hem för 13 700 sek. Ska åka med Phuketkärran hem ska bli trevligt och åka dagtur fick på så sätt en hel kväll extra i BKK hehehehehheheheh Fan vad du kostar på dig bruden.. Vi åker 4 st för 15.000 i 6 månader.. Äh skojar mest.. Bra att du kostar på dig!!! Med vänlig hälsning, Ändrades Augusti 25, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Hej Nästa gång till Thailand blir... Vet inte... Men 2 Rai står till förfogande i Bangkok, och 133 Rai i Sawang Daen Din.. Ha en kanon bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 30 oktober till 20 april .. Med en touch av Kambodja och en fin månad med Aus. Släkten i Cabramatta NSW. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Hej Nästa gång till Thailand blir... Vet inte... Men 2 Rai står till förfogande i Bangkok, och 133 Rai i Sawang Daen Din.. Ha en kanon bra dag! Jasså det blir flytt till Sverige det hade jag missat. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Jasså det blir flytt till Sverige det hade jag missat. Redan gjord har jag för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 int freda men näst freda då lyfter det igen Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Åker 25/1 ,,,,,Blir o utforska chang rai med omnejd ,,,men även flyg ner till samui ,,och eller phuket ..och varför inte mellanstation ..på maitans..,,,ja man får se... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Förhoppningsvis slutet av ocktober. Första resan, bättre sent än aldrig. Troligtvis Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 28/11 till 10/1 med Thai Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Åker 25/1 ,,,,,Blir o utforska chang rai med omnejd ,,,men även flyg ner till samui ,,och eller phuket ..och varför inte mellanstation ..på maitans..,,,ja man får se... Låter ungefär som vår resa. Åker 31/12 och har tänkt oss Koh Chang, Chiang Mai/Chiang Rai, Samui, Phuket, Pattaya/Jomtien och kanske lite fler ställen Blir nere två månader. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Jag åker ner 25/1-14/2 lyckades uppgradera min nerresa till PE så 13700 sek PE åt båda håll. Åker hem med kvällsturen som landar 1840 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 om 29 timmar och 28 min... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangan Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 10 juni - 9 juli 2013 Turkish Airlines 4454 kr /Mangan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 116 dagar. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 om 29 timmar och 28 min... Var är minuskarmat??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perren Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 det blir den 25dec 7dagar patong 7dagar lamai 7 dagar Pattaya och aslutar med 10dagar i filippinerna . Skall bli jäkligt kul har aldrig varit där men åker med kompissar som varit på plats innan. 1natt i manilla sen ner 5nätter på sabang och en lugn avslutning på 4nätter i Angeles. 110dagar kvar känns som en evighet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 En jävligt dålig tråd som jag tycker att moddarna bör låsa ända tills jag ger klarsignal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 115 dagar kvar till avgång Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 hmmm mindre än 48 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu