måne Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Skulle egentligen dragit ner till Thailand i November för 6 månader men i år fyller min mamma 90 år och det skall naturligtvis firas med pompa och ståt. Hon fyller dock år precis dagen före jul (som drottning Sylvia) och hon skulle aldrig förlåta mig om jag inte dök upp på kalaset. Så Thailand får vänta på mig till någon tid efter jul/nyår. //Singha711 Hade inte du tyskt ursprung?Silvia heter hon väl och jag tror inte hon blir förbannad om du uteblir Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Om tre veckor. Patong is da shit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 22:a juli. Första gången med Thai, Ska bli kul att se om det är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 18 december med austrian ! =D 6 härliga veckor i goda vänners lag och en jävla massa Leooooo .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 17:25 idag Sent from my iPad using Tapatalk HD För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Om 48 timmar sitter man i luften och skålar. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 29.nov, tills.vidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 1:a november... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Inom 3 v, datum inte ännu spikat. Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 8:e dec, TG963. Lelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jkarlman Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 5 juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solis Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 7e Juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 8:e November TG921 Lägger redan nu in en blänkare om att jag har rätt mycket plats/kg till övers så jag kan ta med grejer från Sverige som isf måste hämtas på lämplig plats i Bkk 9:e November.Endast denna dag. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 hmm exakt om 20 min. Vi ses i Jomtien bröder. Stekare... "Jomtien bra men hemma bäst" manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 8:e November TG921 Lägger redan nu in en blänkare om att jag har rätt mycket plats/kg till övers så jag kan ta med grejer från Sverige som isf måste hämtas på lämplig plats i Bkk 9:e November.Endast denna dag. Hur går du tillväga för att boka via Frankfurt?..vore onekligen en grej att ha på "måste göra listan" Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Hur går du tillväga för att boka via Frankfurt?..vore onekligen en grej att ha på "måste göra listan" Just denna biljett är via Thai men i vanliga fall så har jag antingen bokat via en resebyrå i Munchen om jag vill ha poäng och om inte så via vilken sökmotor som helst. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 (ändrad) Just denna biljett är via Thai men i vanliga fall så har jag antingen bokat via en resebyrå i Munchen om jag vill ha poäng och om inte så via vilken sökmotor som helst. Ok, jag tänkte mest på hur få en "kopplad" biljett från tex Sthlm, via Frankfurt till Bangkok. om det är "extra" smidigt att välja så på någon site.. Men man får väl sätta sig ner och pussla på någon site i höst så kanske det går att fixa en biljett den vägen, vore onekligen lite kul att åka med en sådan luftfarkost. Ändrades Juli 6, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 8:e November TG921 Lägger redan nu in en blänkare om att jag har rätt mycket plats/kg till övers så jag kan ta med grejer från Sverige som isf måste hämtas på lämplig plats i Bkk 9:e November.Endast denna dag. Då får vi ta en stänkare i BKK Åker 7e med Finnarna och är i BKK till 11e Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Ok, jag tänkte mest på hur få en "kopplad" biljett från tex Sthlm, via Frankfurt till Bangkok. om det är "extra" smidigt att välja så på någon site.. Men man får väl sätta sig ner och pussla på någon site i höst så kanske det går att fixa en biljett den vägen, vore onekligen lite kul att åka med en sådan luftfarkost. Ok, mina biljetter har varit helt okopplade.Har funkat hittills.. peppar peppar... Då får vi ta en stänkare i BKK Åker 7e med Finnarna och är i BKK till 11e Taget! en dagfylla 9:e funkar för jag måste vara i säng 22.00 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 12december Landvetter-Helsingfors-BKK med Finnair. Hem 2 Januari 09.10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lappen1 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Den 15 Nov-12 Jan o Frugan Hem 1 Mars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 (ändrad) TG961 24/7-29/8 19K TG961 16/12 -16/1 19K Med en skånsk resebyrå Ändrades Juli 9, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 17 juli TG961 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Vill inte åka hem.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 73 dagar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu