Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Skulle egentligen dragit ner till Thailand i November för 6 månader men i år fyller min mamma 90 år och det skall naturligtvis firas med pompa och ståt. Hon fyller dock år precis dagen före jul (som drottning Sylvia) och hon skulle aldrig förlåta mig om jag inte dök upp på kalaset.

Så Thailand får vänta på mig till någon tid efter jul/nyår.

//Singha711

Hade inte du tyskt ursprung?Silvia heter hon väl och jag tror inte hon blir förbannad om du uteblir :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

18 december med austrian ! =D 6 härliga veckor i goda vänners lag och en jävla massa Leooooo

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Om 48 timmar sitter man i luften och skålar.

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inom 3 v, datum inte ännu spikat.

Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8:e November TG921

Lägger redan nu in en blänkare om att jag har rätt mycket plats/kg till övers så jag kan ta med grejer från Sverige som isf måste hämtas på lämplig plats i Bkk 9:e November.Endast denna dag.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

5fc78f01-8434-6b71.jpg

hmm exakt om 20 min. Vi ses i Jomtien bröder.

Stekare...

"Jomtien bra men hemma bäst"

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8:e November TG921

Lägger redan nu in en blänkare om att jag har rätt mycket plats/kg till övers så jag kan ta med grejer från Sverige som isf måste hämtas på lämplig plats i Bkk 9:e November.Endast denna dag.

Hur går du tillväga för att boka via Frankfurt?..vore onekligen en grej att ha på "måste göra listan"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går du tillväga för att boka via Frankfurt?..vore onekligen en grej att ha på "måste göra listan"

Just denna biljett är via Thai men i vanliga fall så har jag antingen bokat via en resebyrå i Munchen om jag vill ha poäng och om inte så via vilken sökmotor som helst.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Just denna biljett är via Thai men i vanliga fall så har jag antingen bokat via en resebyrå i Munchen om jag vill ha poäng och om inte så via vilken sökmotor som helst.

Ok, jag tänkte mest på hur få en "kopplad" biljett från tex Sthlm, via Frankfurt till Bangkok. om det är "extra" smidigt att välja så på någon site..

Men man får väl sätta sig ner och pussla på någon site i höst så kanske det går att fixa en biljett den vägen, vore onekligen lite kul att åka med en sådan luftfarkost.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8:e November TG921

Lägger redan nu in en blänkare om att jag har rätt mycket plats/kg till övers så jag kan ta med grejer från Sverige som isf måste hämtas på lämplig plats i Bkk 9:e November.Endast denna dag.

Då får vi ta en stänkare i BKK :ok:

Åker 7e med Finnarna och är i BKK till 11e

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, jag tänkte mest på hur få en "kopplad" biljett från tex Sthlm, via Frankfurt till Bangkok. om det är "extra" smidigt att välja så på någon site..

Men man får väl sätta sig ner och pussla på någon site i höst så kanske det går att fixa en biljett den vägen, vore onekligen lite kul att åka med en sådan luftfarkost.

Ok, mina biljetter har varit helt okopplade.Har funkat hittills.. peppar peppar...

Då får vi ta en stänkare i BKK :ok:

Åker 7e med Finnarna och är i BKK till 11e

Taget! en dagfylla 9:e funkar för jag måste vara i säng 22.00

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

TG961 24/7-29/8 19K

TG961 16/12 -16/1 19K

Med en skånsk resebyrå :thumbsup:

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

73 dagar

:beee:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...