Sam sip sam Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 723 dagar kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokus Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 24 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 112 dagar 23 timmar och 31 minuter till planet ska lätta ifrån arn-zrh-bkk. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 18 dagar och 11 arbetsdagar kvar sen sitter jag på TG961 på väg mot Maitan och Co för 1 månads rekreation och Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 18 dagar och 11 arbetsdagar kvar sen sitter jag på TG961 på väg mot Maitan och Co för 1 månads rekreation och Jasså landar TG961 på soi 2 i Jomtien numera Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patongking Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 3 dar kvar 60 dar härlig semester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 frame 25/1 61 d Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 27/1 90 dagar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pattayanisse Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Åker i februari. Ska ta en sväng upp till Udon och träffa BAA med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 I morron 13.10 med turkarna från landvetter Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 8, 2012 Dela Inlagd Januari 8, 2012 Runt 170 dar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Japp ny destination from 26 Jan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 (ändrad) Hoppas på ca:468/5 dagar kvar och att Björn Kjos fått igång sin lågpris flight till Bkk med sin 787 Dreamliner. Troligtvis med Thai-staff... Ändrades Januari 9, 2012 av R_Thai68 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plutten Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Flyger med Thai den 22:a jan Men det blir bara 16 dagar den här gången . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Åker i februari. Ska ta en sväng upp till Udon och träffa BAA med ? Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Hemliga kompisar? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Hemliga kompisar? ? Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 ?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Sliter i hela kroppen för att åka, men det fiiiina svenska samhället håller mig kvar! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Baa,i Feb kommer jag, då kan vi prata om saker som vi inte får göra nu för tiden. Ha en bra kväll alla önskar Pust 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Massa sidor som jag inte orkar läsa men är det nån som sett om pnisse skrivit nåt här? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Massa sidor som jag inte orkar läsa men är det nån som sett om pnisse skrivit nåt här? Nä det har jag inte Bibben,men kan meddela att vi har bokat vår resa nu hos Nonkis med avresa 15 juni pensionären Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Massa sidor som jag inte orkar läsa men är det nån som sett om pnisse skrivit nåt här? Jodå.. Åker i februari. Ska ta en sväng upp till Udon och träffa BAA med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Nä det har jag inte Bibben,men kan meddela att vi har bokat vår resa nu hos Nonkis med avresa 15 juni pensionären Drivern Oj då blir det sorg i Götlaborg t midsommar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Råka spontan shoppa biljetter till Thailand idag.. Blir två veckor över songkran.. Hade inte mer semester men bättre än inget! Riktigt bra priser också.. Nu är frågan bara vart man ska åka? Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu