Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Har för mig att jag skrivit in tidigare när jag åker men!!!

7 December 2011 lyfter ThaiAir från Stockholm, TG961, till Bangkok 13.40 där jag landar 05.55 den 8 December.

Hemresa från Bangkok 1 Juni 2012, 01.10 och landar i Stockholm 07.00 på Arlanda Airport

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att jag skrivit in tidigare när jag åker men!!!

7 December 2011 lyfter ThaiAir från Stockholm, TG961, till Bangkok 13.40 där jag landar 05.55 den 8 December.

Hemresa från Bangkok 1 Juni 2012, 01.10 och landar i Stockholm 07.00 på Arlanda Airport

Lång semester, GRATTIS. Eller har du vunnit på Triss ? :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, inte vunnit på triss utan fått Särskild avtalspension vilket innebär att jag får minst 70 % av min snittlön fram till jag fyller 65 år i slutet på juni 2014.

Ändrades av gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Surfan du är välkommen hem till Thailand :thumbsup: Mvh Maitan. Ps Kan du köpa en liten Marabou mjölkis till mig?

Fixar jag bara jag kommer ihåg det.

Mvh

Surfaren

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, inte vunnit på triss utan fått Särskild avtalspension vilket innebär att jag får minst 70 % av min snittlön fram till jag fyller 65 år i slutet på juni 2014.

Stort GRATTIS, njuuuut av det så mycket du bara kan. :14: :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Stort GRATTIS, njuuuut av det så mycket du bara kan. :14: :14:

Det ska jag, vet inte var jag ska fira jul någonstans? Soi 6 kanske :crazy: eller om någon fixar en traditionell jul av svenskarna så hoppas jag på en inbjudan :nyam:

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,det närmar sig nu :14: 1´a december - 11 februari. Bkk-Pattaya-phuket-bkk. Hade gärna varit borta längre men det får jag sikta på nästa år istället,då tror jag det kan bli december - april. Just nu längtar jag till den första ölen man tar på Landvetter innan det bär av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog verkar resan på lördag den 22:a, lite felplanerad med tanke på översvämmningarna.

Har nyss fått veta att det är problem att passera Nakhon Pathon på min väg till "byn" i Kanchanaburi.

En unckel har erbjudit mig att vi får använda hans strandnära hus i Chonburi istället om bekymmren finns kvar till helgen.

Tur att det finns släktingar som ställer upp.

Bara att bita ihop, och gilla läget.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 november bär det iväg och om gudarna vill o pengarna räcker så kommer jag inte tillbaks innan 5 maj.

min plan var att slippa se snön men den har redan gått i kras.

blir säkert bättre nästa år. :mda:

memma bra men björta bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

O T

Hurdanna är SAS från CPH - BKK att åka med

Snnabt svar åker till banken 10,00 Om bra 24-1-12

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt tidagre

Bokat betalt och klart 24/01 12 Med Sas 7250 spänn 14,40 t ner drygt 16 hem över Cph är det någon som har åkt denna flight?

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt tidagre

Bokat betalt och klart 24/01 12 Med Sas 7250 spänn 14,40 t ner drygt 16 hem över Cph är det någon som har åkt denna flight?

Offe

Vi åker samma dag men med turkarna 5850;-/skalle

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...