Baa Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 (ändrad) Ja han brukar lyckas med det mesta och det har ju hänt förut ,tyckte han prata om florida och där brukar det ju komma ngn köldknäpp ibland Han får välla fixa mobilt kyskåp, bara "darlingen" blir nöjd. Ändrades Juli 9, 2011 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Av alla ställen som finns i Thailand blir det Sisaket. Säg inte att du dessutom ska en bit ut på vischan, för det är inte möjligt Nja vischan skulle jag väl inte vilja kalla det.mellan Sisaket och Kantaralak har vi huset Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Biljett precis bokad med turkarna. Fem månader för 4704 kr från slutet av oktober till april kan man bara inte slå till på och vänte- och flygtiderna var helt okej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 8 timmar kvar. Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 8 timmar kvar. Mvh Hn Ha det gött HN.Drick några chang åt mig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Biljett precis bokad med turkarna. Fem månader för 4704 kr från slutet av oktober till april kan man bara inte slå till på och vänte- och flygtiderna var helt okej. Åkte denna gång med dom, helt OK, var bara lite observant (mer än jag i alla fall) när du ska till gaten och scannas just utanför, det finns två st och jag tog den med kortaste kön och höll på att hamna i Moskva istället för BKK Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Ha det gött HN.Drick några chang åt mig Ska bli chefen. Eller ska försöka få plats med några åt dig, misstänker dock att jag har fullbokat i magen 25 dagar framöver. Nu åker vi hem till kompisen för några groggar o damfotbollen. Ha det bäst alla ni.Många Chang ,Leo, Sing o Sangsom hälsningar från familjen Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Ska bli chefen. Eller ska försöka få plats med några åt dig, misstänker dock att jag har fullbokat i magen 25 dagar framöver. Nu åker vi hem till kompisen för några groggar o damfotbollen. Ha det bäst alla ni.Många Chang ,Leo, Sing o Sangsom hälsningar från familjen Hn Ha det så trevligt på semestern hamnoi låt den goda ölen flöda Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herdo Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 Sticker till Bangkok/Pattaya i september, 3 veckor i LOS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 24 Jan - 21 Feb 2012, 5622sek Turkish Airlines BKK Pattaya Ban Phe..+ nåt mer Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 9 sep - 30 sep sen får vi se. kanske stannar liiite längre Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 åker 1/10 - 28/10 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 9 sep - 30 sep sen får vi se. kanske stannar liiite längre jaassså du, bara du är där när jag kommer ner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Åkte denna gång med dom, helt OK, var bara lite observant (mer än jag i alla fall) när du ska till gaten och scannas just utanför, det finns två st och jag tog den med kortaste kön och höll på att hamna i Moskva istället för BKK Biljett precis bokad med turkarna. Fem månader för 4704 kr från slutet av oktober till april kan man bara inte slå till på och vänte- och flygtiderna var helt okej. Härligt då kanske vi kan ses därnere, jag kommer vara hos Maitan den 27 jan-1 feb sen phuket 1-feb-ca 9-10 feb sen tillbaka till jomtien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Det blir 28/11-3/1 med start i BKK. Utöver BKK så är både PTY och Chiang Mai inplanerat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Tja, 26 Sep - 2 Nov Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Härligt då kanske vi kan ses därnere, jag kommer vara hos Maitan den 27 jan-1 feb sen phuket 1-feb-ca 9-10 feb sen tillbaka till jomtien Det vore skoj Towe. Man får se om man är på resande fot då eller kvar i Udon. Förresten så har jag nog kvar min mountain bike i din cykelkällare, om den nu står kvar. Jag har inte lyckas hämta den på flera år fast man inte bott mer än max 800 meter därifrån hela tiden, Thailand inte inräknat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 jadu, snart är den nog borta, för dom ska bygga nytt i hela källarn. FB kommer kasta gamla hojjar, fast när vet jag inte. MIn gamla står oxå där fast den får dom gärn kasta. Du kan väl maila mig ditt Thainummer så kan jag ringa och kolla när jag kommer ner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galimatias Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 6 Dagar kvar till min resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäckis Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Usch drygt 4månader till min nästa resa.hela hösten kvar... Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful. Känns som om jag får ändra denna texten nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Bara 6 veckor kvar 1 - 30 Oktober 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Har just kommit hem från paradiset,får vänta till juli 2012.Fy F.n. :y14: PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Har just kommit hem från paradiset,får vänta till juli 2012.Fy F.n. :y14: Samma här , hoppas åka nästa resa i juni 2012 . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Samma här , hoppas åka nästa resa i juni 2012 . Mvh SWEDEMAN Tungt eller hur? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Axell Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Brukar bli tre-fyra resor per år. Ska snart förlänga sommaren med en månad. A. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu