Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Ja han brukar lyckas med det mesta och det har ju hänt förut ,tyckte han prata om florida och där brukar det ju komma ngn köldknäpp ibland

Han får välla fixa mobilt kyskåp, bara "darlingen" blir nöjd. :drinks:

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

IsaanWarrior

Av alla ställen som finns i Thailand blir det Sisaket.

Säg inte att du dessutom ska en bit ut på vischan, för det är inte möjligt :-)

Nja vischan skulle jag väl inte vilja kalla det.mellan Sisaket och Kantaralak har vi huset :)

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Biljett precis bokad med turkarna. Fem månader för 4704 kr från slutet av oktober till april kan man bara inte slå till på och vänte- och flygtiderna var helt okej.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar kvarwhistle.gif. Mvh Hndance1.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Biljett precis bokad med turkarna. Fem månader för 4704 kr från slutet av oktober till april kan man bara inte slå till på och vänte- och flygtiderna var helt okej.

Åkte denna gång med dom, helt OK, var bara lite observant (mer än jag i alla fall) när du ska till gaten och scannas just utanför, det finns två st och jag tog den med kortaste kön och höll på att hamna i Moskva istället för BKK :bag:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha det gött HN.Drick några chang åt mig :drinks:

Ska bli chefenwink.gif. Eller ska försöka få plats med några åt dig, misstänker dock att jag har fullbokat i magen 25 dagar framövergiggle.gif. Nu åker vi hem till kompisen för några groggar o damfotbollenwhistle.gif. Ha det bäst alla ni.Många Chang ,Leo, Sing o Sangsom hälsningar från familjen Hndance1.gifjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bli chefenwink.gif. Eller ska försöka få plats med några åt dig, misstänker dock att jag har fullbokat i magen 25 dagar framövergiggle.gif. Nu åker vi hem till kompisen för några groggar o damfotbollenwhistle.gif. Ha det bäst alla ni.Många Chang ,Leo, Sing o Sangsom hälsningar från familjen Hndance1.gifjap.gif

Ha det så trevligt på semestern hamnoi låt den goda ölen flöda :drinks::drinks:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

24 Jan - 21 Feb 2012, 5622sek Turkish Airlines

BKK Pattaya Ban Phe..+ nåt mer

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

9 sep - 30 sep sen får vi se. kanske stannar liiite längre

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 sep - 30 sep sen får vi se. kanske stannar liiite längre

jaassså du, bara du är där när jag kommer ner

Link to comment
Dela på andra sajter

Åkte denna gång med dom, helt OK, var bara lite observant (mer än jag i alla fall) när du ska till gaten och scannas just utanför, det finns två st och jag tog den med kortaste kön och höll på att hamna i Moskva istället för BKK :bag:

Biljett precis bokad med turkarna. Fem månader för 4704 kr från slutet av oktober till april kan man bara inte slå till på och vänte- och flygtiderna var helt okej.

Härligt då kanske vi kan ses därnere, jag kommer vara hos Maitan den 27 jan-1 feb sen phuket 1-feb-ca 9-10 feb sen tillbaka till jomtien

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt då kanske vi kan ses därnere, jag kommer vara hos Maitan den 27 jan-1 feb sen phuket 1-feb-ca 9-10 feb sen tillbaka till jomtien

Det vore skoj Towe. Man får se om man är på resande fot då eller kvar i Udon.

Förresten så har jag nog kvar min mountain bike i din cykelkällare, om den nu står kvar.

Jag har inte lyckas hämta den på flera år fast man inte bott mer än max 800 meter därifrån hela tiden, Thailand inte inräknat.

:jester:

Link to comment
Dela på andra sajter

jadu, snart är den nog borta, för dom ska bygga nytt i hela källarn. FB kommer kasta gamla hojjar, fast när vet jag inte. MIn gamla står oxå där fast den får dom gärn kasta. Du kan väl maila mig ditt Thainummer så kan jag ringa och kolla när jag kommer ner

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch drygt 4månader till min nästa resa.hela hösten kvar...

Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful.

Känns som om jag får ändra denna texten nu..

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just kommit hem från paradiset,får vänta till juli 2012.Fy F.n. :y14: :y14:

Samma här , hoppas åka nästa resa i juni 2012 .

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här , hoppas åka nästa resa i juni 2012 .

Mvh SWEDEMAN

Tungt eller hur?

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...