Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

22/9-12/10 :)

Va fan,tyckte du sa att semestern va slut.Blir ingen resa fören nästa år sFun_blahblah.gifwink.gif Är det lim bruden som drar?giggle.gif. Mvh Hnjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Ner den 3 sep 11 och hem den 3 feb 12 :) Det blev lufthansa denna gång med.

Skönt att det kom skattestålar då,,annars hade det blivit en tupolevresa med btt :crazy: ..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka åker ni med? Vi åker med finnarna 10/7. Mvh Hnjap.gif

Samma här, vi får väl förvarna om att det kan bli trångt i deras utvisningsbås :)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här, vi får väl förvarna om att det kan bli trångt i deras utvisningsbås :)

Fritz..

Trevligt. Då lär vi väl synas då...titta längs golvet ligger det en kille med vit t-shirt med en whiskey utspilld över bröstet och snarkar så är det jagwink.gif. Mvh Hnjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Va fan,tyckte du sa att semestern va slut.Blir ingen resa fören nästa år sFun_blahblah.gifwink.gif Är det lim bruden som drar?giggle.gif. Mvh Hnjap.gif

Vem fan orkar vänta 8 månader till Januari.. Klämmer in en resa i September också, går ju bara åt 7 semesterdagar för att vara ledig 3 veckor :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem fan orkar vänta 8 månader till Januari.. Klämmer in en resa i September också, går ju bara åt 7 semesterdagar för att vara ledig 3 veckor :)

Och " Limmet" ?wink.gif. Har du satt dig i "klistret" rotfl.gif? Mvh Hnjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Och " Limmet" ?wink.gif. Har du satt dig i "klistret" rotfl.gif? Mvh Hnjap.gif

Jo hon är trevlig :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Och " Limmet" ?wink.gif. Har du satt dig i "klistret" rotfl.gif? Mvh Hnjap.gif

"Limmet" kanske rent av är på "burken"? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo hon är trevlig :giggle:

Jävla politikergiggle.gif. Mvh Hnjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror han har tagit med sig lösningsmedlet till Sverige för att det inte ska limmas bredvid.. :rotfl: :rotfl:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jävla politikergiggle.gif. Mvh Hnjap.gif

Politiker? ??? Va fan menar du? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Politiker? ??? Va fan menar du? :)

Du slingrar dig runt svaretwink.gif. Mvh Hnjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att det kom skattestålar då,,annars hade det blivit en tupolevresa med btt :crazy: ..

Hadde blivit en resa ändå,dock inte 6 månader. När åker du själv ner och hur länge ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker på Tisdag 21 juni 14.30 thai och till Sweden igen 5 juli 01.40..............

/////

Bolme

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags igen den 26:e september till den 26:e oktober.

Ska försöka få det till en riktig semester i alla fall halva tiden och inte vara uppbokad hela tiden med vänner och familj som vid de senaste gångerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som det ska vara så är man ute i god tid och bokade en snabbis idag åker imorgon 17 Juni till 17 Augusti så släpar bara med handbagage :dance1:

//k


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Åker på lördag 18 juni åter svedala 13 juni

oskar.

Sitter du i en tidsmaskin då eftersom du kommer hem tidigare än när du åkte :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter du i en tidsmaskin då eftersom du kommer hem tidigare än när du åkte :)

Bra tänkt där Nesse :whistle:

/SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Åker den 27/7 från Kastrup och stannar 12 dagar i fiskebyn och sedan vidare till Phuket och stannar där 12 dagar.

Härligt härligt men farligt farligt........ :friends: .. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker på lördag 18 juni åter svedala 13 juli.

.

skrev fel datum sist.

oskar.

Ändrades av Oskar
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Visst skulle vi kunna garantera regnfritt i Sverige! Gäller bara att du befinner dig på rätt plats vid rätt tid. Det har garanterat aldrig regnat över hela Sverige samtidigt. Själv åker vi till Thailand i december och kommer att stanna 3-6 månader.

VI :whistle: Pojken eller Bibben :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...