Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Honken.. Grrr... :)

hehe, biljetten är iaf pyntad o klar.

en bokning i jomtien för 2 dagar är också klar...

Men säkert som sist så kommer du redan vara nere när jag kommer??? :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Åker den 8 Januari och stannar 30dagar.Är iallafall bättre väder än här hemma...

Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful.

Känns som om jag får ändra denna texten nu..

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrev just ut kvittot på Arn-Bkk-Arn Qatarairways 12/12-2010---24/1-2011 :drinks:

Ändrades av jlh66
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

om 17 dar :great:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe har lite tight plan har biljetter till den 9 januari, dom köptes när man kom hem från förra besöket i april,

sen visar det sej att en hasip-hasip är på g 17 december. Men det kan gå om allt går som det skall.

HOPPAS HOPPAS :av-109998: :av-109998: :av-109998:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa torsdag åker jag 2 dec. stannar i 3 månader :dance1: Det blir raka vägen till sukhumvit soi 4 :giggle: och där ska njutas många goa Chang under 2 dagar,sen bär det av till underbara Phuket igen :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev impuls, så nästa vecka bär färden av! :)

Härligt Honken , det är dej väl unt .

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Skrev just ut kvittot på Arn-Bkk-Arn Qatarairways 12/12-2010---24/1-2011 :drinks:

Qatara es??

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

vad menar du?no comprendo :crazy:

mei ao phasa es understando viel nicht.

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

162 timmar

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har glädjen att meddela att jag och Bibben nu har bokat resa i januari. Vi anländer Bangkok 2011-01-07 och lämnar 2011-01-24. Största delen av denna tid kommer att tillbringas i Pattaya/Jomtien, men det blir också utflykter söderut och till Isaan. 2011-01-24 till 2011-01-27 kommer att tillbringas i Peking, och det blir ju spännande! Första gången för mig, men inte för Bibben och tur är väl det ;)

Jag och Bibben är givetvis intresserade att träffa de som finns på plats då, så skicka gärna PM eller kontakta på annat sätt.

Fru Chang åker också, men på andra datum då hon ej är intresserad av att träffa en massa forumstollar ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har glädjen att meddela att jag och Bibben nu har bokat resa i januari. Vi anländer Bangkok 2011-01-07 och lämnar 2011-01-24. Största delen av denna tid kommer att tillbringas i Pattaya/Jomtien, men det blir också utflykter söderut och till Isaan. 2011-01-24 till 2011-01-27 kommer att tillbringas i Peking, och det blir ju spännande! Första gången för mig, men inte för Bibben och tur är väl det ;)

Jag och Bibben är givetvis intresserade att träffa de som finns på plats då, så skicka gärna PM eller kontakta på annat sätt.

Fru Chang åker också, men på andra datum då hon ej är intresserad av att träffa en massa forumstollar ;)

Herr Chang har talat.

Det var en trevlig överraskning Herr Chang hoppas vi kan träffas över några Beer Chang.

Och att få träffa Bibben man har ju bara sett honom på bild. :great: Maitan. :drinks:

post-3491-0-74286700-1291819405_thumb.jp

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har glädjen att meddela att jag och Bibben nu har bokat resa i januari. Vi anländer Bangkok 2011-01-07 och lämnar 2011-01-24. Största delen av denna tid kommer att tillbringas i Pattaya/Jomtien, men det blir också utflykter söderut och till Isaan. 2011-01-24 till 2011-01-27 kommer att tillbringas i Peking, och det blir ju spännande! Första gången för mig, men inte för Bibben och tur är väl det ;)

Jag och Bibben är givetvis intresserade att träffa de som finns på plats då, så skicka gärna PM eller kontakta på annat sätt.

Fru Chang åker också, men på andra datum då hon ej är intresserad av att träffa en massa forumstollar ;)

Herr Chang har talat.

Trevligt. Visserligen är ni där mesta tiden innan jag hunnit ner men är ni kvar i pattis 22/1 så hakar jag gärna på på en öl :drinks:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker ner på Söndag 12/12 och stannar till slutet Januari typ (bor i Jomtien), är också intresserad av att träffa en massa löst folk från forumet, kända och okända.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag med! Någon som skulle vara intresserad av att dra på fisketur en av dagarna om Maitan har möjlighet att ordna en?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag med! Någon som skulle vara intresserad av att dra på fisketur en av dagarna om Maitan har möjlighet att ordna en?

Åker gärna med på en fisketur, dock tveksamt om jag orkar fiska... men finns det bara kalla Beer Chang kan jag ju ägna mig åt fotografering istället ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en trevlig överraskning Herr Chang hoppas vi kan träffas över några Beer Chang.

Och att få träffa Bibben man har ju bara sett honom på bild. :great: Maitan. :drinks:

Självklart kommer vi att besöka Maitans flera gånger! Du kommer nog att vara glad när vi lämnar Thailand ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...