FF Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Imorgon Ha en trevlig resa.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Åker ner den 23/7-2011 och stannar 1 månad , har bokat av Nonki Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Åker ner den 2 april och kommer hem den 30 april . lång väntan men ser verkligen fram emot det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Imorgon Harr'u korkat upp nu me nåt gött? Vi ses i Boystown om nåra veckor Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Imorgon Ha det riktigt gott nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Vi åker den 15 feb, hem den 26 mars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Förhandlingar pågår jag hoppas i början av februari, snart dags att boka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 16/4-11 3 veckor, reserverade med Nonki idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Harr'u korkat upp nu me nåt gött? Vi ses i Boystown om nåra veckor Det låter bra...jag ska paxa en fining åt dig så dom inte tar slut And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Det låter bra...jag ska paxa en fining åt dig så dom inte tar slut Gött, Volvo-arbetare kan man lita på Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Kärringen 8 jan med thai, jag hoppas vara hemma från Rio runt den 15 jan. Jag flyger med SAS såg att jag hadde 102000 poäng så då blir det en "gratis resa" men spriten & pilsner blir det till att betala. Efter som jag har sagt upp mig så blir det 8-10 veckor i khao lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 11 dagar kvar. Nu börjar resan ta form: 5-8 dec BKK 8-10 dec Dusit Thani Hua hIn 11-14 dec BKK 14 dec Flyg till Udon Thani 16 Dec flyg Vientiane - Luang Prabang 21 Dec flyg Luang Prabang - Vientiane/Udon Thani-BKK 22-23 dec BKK 24 dec Flyg BKK - Chiang Mai 30 Dec Flyg Chiang Mai - BKK 31 dec BKK 01-03 januari Tälta och besöka gruvor i Kanchanaburi 03-16 jan BKK /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Slutet av november nästa år. Stannar minst tre månader. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 26e December 8 veckor. Testar SAS den här ggn. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Blev impuls, så nästa vecka bär färden av! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Slutet av november nästa år. Stannar minst tre månader. BTT Den där har vi hört förr,många många gånger ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Jag kommer och hälsar på 26-27:nde December, är du tillbaka från Udon då? är tillbaka den 27e Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Blev impuls, så nästa vecka bär färden av! Jaså thaisuget har kommit tillbaka nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Bryr mej inte om att resa fler gånger, har tröttnat på att packa och släpa på resväskor,,,så nu stannar jag kvar här,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nere. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Bryr mej inte om att resa fler gånger, har tröttnat på att packa och släpa på resväskor,,,så nu stannar jag kvar här,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nere. Hehe Clas391... är det något man tröttnat på så är det att packa ner och packa upp... dessutom i säkerhetskontrollen Tills vidare kvar i Sverige. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Blev impuls, så nästa vecka bär färden av! Tjoho.ta det lugnt med kärleken nu Hälsa alla Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 (ändrad) 11 dagar kvar. Nu börjar resan ta form: 5-8 dec BKK 8-10 dec Dusit Thani Hua hIn 11-14 dec BKK 14 dec Flyg till Udon Thani 16 Dec flyg Vientiane - Luang Prabang 21 Dec flyg Luang Prabang - Vientiane/Udon Thani-BKK 22-23 dec BKK 24 dec Flyg BKK - Chiang Mai 30 Dec Flyg Chiang Mai - BKK 31 dec BKK 01-03 januari Tälta och besöka gruvor i Kanchanaburi 03-16 jan BKK /mvh En riktig pilkastarturné Jag får nog ihop nå't liknande med Jomtien/Pattaya, Bang Sare, Ban Mo/Nong Khai, Udon Thani, , Vientiane, Kamala/Patong, Phang Khon/Sakhon Nakhon, Vientiane, Koh Phi Phi, Jomtien/Pattaya, Bangkok. Ja, visst, jag glömde när. Jag siktar på den 14 dec - 28 april om de får nå'n ordning på knät på måndag. Ändrades November 24, 2010 av Chryzaliz https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Frugan åker ner 19 dec o blir borta 4 veckor...Själv får man vara kvar hemma o jobba .men hoppas på en resa m frugan kanske i mars el april. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Jaså thaisuget har kommit tillbaka nu Mja egentligen inte fullt ut, men sitta i svedala o rulla tummarna eller vara i värmen där man kan återfå suget till 100%... Sen att titta på folks bilder gör inte saken bättre direkt Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Honken.. Grrr... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu