mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 (ändrad) 41 dagar kvar . ... Ändrades Oktober 24, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Snart som F-N 10 dagar kvar plus idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
2crueal Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Finnair 21/12 - 15/1 Åker från GBG längtar som fasen nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 flyger du via Kastrup eller annan väg den 4/11? Jag är inbokad 4/11 TG951 i PE hem 25/11 i PE. Om du är på Kastrup skulle det vara kul att träffas där. pigge01 Sorry, har inte sett frågan från dig, jag åker Arlanda-Bkk men vi syns nere där, när landar du i Bkk?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 2/12-21/12 med Thai 6685:- Sen hem för att jobba hela julen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 2/12-21/12 med Thai 6685:- Sen hem för att jobba hela julen Nån plan färdig för när o var? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Nån plan färdig för när o var? Är du nere då lamai? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Är du nere då lamai? Jepp, e i trakterna då Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Jepp, e i trakterna då Lite tjöt över en öl nån kväll då kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Jepp, e i trakterna då Där ser man,trevligt.Vi landar 6.12 och avreser 5.1. Vi får planera vid träffen 5.11 på Cicero,eller hur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Lite tjöt över en öl nån kväll då kanske? Det låter trevligt med en öl på tu man hand Där ser man,trevligt.Vi landar 6.12 och avreser 5.1. Vi får planera vid träffen 5.11 på Cicero,eller hur. Drivern, fick för mig att ni skulle åka på Måndagen och inte Söndag!? men de vart ju efter viss förtäring iofs Får se om man kommer så långt som till Cicero, skall ut me jobbet först Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Det låter trevligt med en öl på tu man hand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 2/12-21/12 med Thai 6685:- Sen hem för att jobba hela julen Heta nyheter från thaiair,just detta flyg är inställt men är ombokat till april-11.Vi hoppas det inte blir några besvär med bytet och önskar dig en trevlig resa Mvh Thaiairs representant Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KalleKula Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Jag vill ju träffa dig sötnos... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Heta nyheter från thaiair,just detta flyg är inställt men är ombokat till april-11.Vi hoppas det inte blir några besvär med bytet och önskar dig en trevlig resa Mvh Thaiairs representant Måne Förhoppningsvis ska jag ner då också.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Förhoppningsvis ska jag ner då också.. Oxå,det blir bara då Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Jag vill ju träffa dig sötnos... Förstår det.. Det är väl därför du och gårdare fick så bråttom att boka när jag bokat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Oxå,det blir bara då Ska tänka på dig när jag är nere i värmen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 I love you to Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Ska tänka på dig när jag är nere i värmen I love you to Skaffa ett rum turtelduvor mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Lamai, när åker du ner? Funderar på att ändra min hemresa till början av December Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Det låter trevligt med en öl på tu man hand Drivern, fick för mig att ni skulle åka på Måndagen och inte Söndag!? men de vart ju efter viss förtäring iofs Får se om man kommer så långt som till Cicero, skall ut me jobbet först I min kalender är den 6/12 en måndag,har du förtärt nu oxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Lamai, när åker du ner? Funderar på att ändra min hemresa till början av December Åker ner 6/12 och tänkte hälsa på Kenta i Patong några dagar först och sen blir de Hooters i Singapore så Pattaya tror jag de blir mitten December ungefär. Är du inte nere då kan jag ju alltid sköta om kåken Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 I min kalender är den 6/12 en måndag,har du förtärt nu oxo Inte en droppe på hela helgen tyvärr men du skrev som nedanstående citering i ett tidigare inlägg som gjorde mig undrande Där ser man,trevligt.Vi landar 6.12 Vi får planera vid träffen 5.11 på Cicero,eller hur. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 (ändrad) Åker ner 6/12 och tänkte hälsa på Kenta i Patong några dagar först och sen blir de Hooters i Singapore så Pattaya tror jag de blir mitten December ungefär. Är du inte nere då kan jag ju alltid sköta om kåken samma fligt kanske? 12.55 till Vantas,16.40 mot BKK Skrivfel eller tankefel,kanske jag som förtärt Ändrades Oktober 24, 2010 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu