Marlon Inlagd Juni 25, 2023 Dela Inlagd Juni 25, 2023 Kanske klarar oss från strejk då vi åker ett annat datum än de aviserade strejkdagarna. Fast med min tur så beslutar de sig säkert för att strejka även när vi ska åka… https://www.swedavia.se/arlanda/forvarning-om-eventuell-strejk/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Juni 25, 2023 Dela Inlagd Juni 25, 2023 Blir 2-3 v. i jan-feb. Beroende på hur mycket ledighet som finns. Jag är ju inte vuxen än... Direkt GOT-BKK är väl för mycket att hoppas på. De har ju fått till GOT-EWR så undrens tid är inte förbi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 Strejk avblåst på flygplatserna https://www.svd.se/a/76oeAW/strejk-avblast-pa-flygplatserna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biran Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 28:e augusti med Thaien, enkelbiljett!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 Snart dags för en ny trip!! 15/7 med Emirates. Dyrt som fan!! En vecka med egentid i Ao nang innan det blir tre by veckor... //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 Var finns länken med de bra priserna till Thailand(buisniss)stavning ej ok.Tror det var med LÖufthansa? Precis nyss, skrev måne: Var finns länken med de bra priserna till Thailand(buisniss)stavning ej ok.Tror det var med Lufthansa? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 1 timme sedan, skrev fiskarn: Snart dags för en ny trip!! 15/7 med Emirates. Dyrt som fan!! En vecka med egentid i Ao nang innan det blir tre by veckor... Finns en mycket bra whisky butik i dubai rekomenderar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 11 timmar sedan, skrev fiskarn: Snart dags för en ny trip!! 15/7 med Emirates. Dyrt som fan!! En vecka med egentid i Ao nang innan det blir tre by veckor... Åker nästa fredag, blir några dagar i huset i Ban Phe, sedan har jag kostat på mig 3 dagars fiske på detta ställe, https://www.jurassicfishingthailand.com/gallery/. Efter det blir det by liv i Khon Buri några dagar för att sedan återvända till Ban Phe och lite Koh Samet. Vi har ett litet hus 200 meter från nattmarknaden i Khon Buri, där finns det alltid kalla öl när jag är på plats, har du vägarna förbi så titta in! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Vinterns resa är avbokad så vi får se när nästa blir. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Förhoppningsvis i januari Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 11 timmar sedan, skrev Stefan: Åker nästa fredag, blir några dagar i huset i Ban Phe, sedan har jag kostat på mig 3 dagars fiske på detta ställe, https://www.jurassicfishingthailand.com/gallery/. Efter det blir det by liv i Khon Buri några dagar för att sedan återvända till Ban Phe och lite Koh Samet. Vi har ett litet hus 200 meter från nattmarknaden i Khon Buri, där finns det alltid kalla öl när jag är på plats, har du vägarna förbi så titta in! //S Dom lär ha riktigt stor fisk där. Hoppas du återkommer med hur det gick med fisket. Själv var jag på Cha am fishing camp som har arapaima upp till ca 125kg och andra roliga fiskar. Jag fick en arapaima på 60-70kg och det var riktigt roligt. Kostade 4000tbh/dag då för flera år sedan. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 13 timmar sedan, skrev Stefan: Åker nästa fredag, blir några dagar i huset i Ban Phe, sedan har jag kostat på mig 3 dagars fiske på detta ställe, https://www.jurassicfishingthailand.com/gallery/. Efter det blir det by liv i Khon Buri några dagar för att sedan återvända till Ban Phe och lite Koh Samet. Vi har ett litet hus 200 meter från nattmarknaden i Khon Buri, där finns det alltid kalla öl när jag är på plats, har du vägarna förbi så titta in! //S Trevligt Trevligt!! Jag är nog i khonburi från 23/7 Var där tre veckor själv förra året och hade ingen att pata med och det var lite drygt. Bor ett stenkast från onsdags marknaden . Brukar besöka kvällsmarknaden frekvent.. //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 1 timme sedan, skrev fiskarn: Trevligt Trevligt!! Jag är nog i khonburi från 23/7 Var där tre veckor själv förra året och hade ingen att pata med och det var lite drygt. Bor ett stenkast från onsdags marknaden . Brukar besöka kvällsmarknaden frekvent.. Förlåt en fråga men är du samma som Fiskarn på Thai snack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 1 timme sedan, skrev fiskarn: Trevligt Trevligt!! Jag är nog i khonburi från 23/7 Var där tre veckor själv förra året och hade ingen att pata med och det var lite drygt. Bor ett stenkast från onsdags marknaden . Brukar besöka kvällsmarknaden frekvent.. I Khonburri är hur många västerlänningar som hels, de häckar på ”Filippinen” nedanför Lotus i byn. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Vinterns resa är beställd. Ner i mitten på oktober och till Sverige slutet på mars. 10000 med Thai, sedan tillägg för 1500. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 2 timmar sedan, skrev Soengsang: I Khonburri är hur många västerlänningar som hels, de häckar på ”Filippinen” nedanför Lotus i byn. Nästan krypavstånd ju! Ska testas om några veckor, tack för tipset! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 20 timmar sedan, skrev Stefan: Åker nästa fredag, blir några dagar i huset i Ban Phe, sedan har jag kostat på mig 3 dagars fiske på detta ställe, https://www.jurassicfishingthailand.com/gallery/. Efter det blir det by liv i Khon Buri några dagar för att sedan återvända till Ban Phe och lite Koh Samet. Vi har ett litet hus 200 meter från nattmarknaden i Khon Buri, där finns det alltid kalla öl när jag är på plats, har du vägarna förbi så titta in! //S Där skulle man kunna dyka upp om man någonsin var i krokarna samtidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 31 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Där skulle man kunna dyka upp om man någonsin var i krokarna samtidigt. Välkommen, det vore skitkul! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Nya terminalen på Suvvan ska öppna i september som planerat The Airports of Thailand (AoT) will open the new SAT-1 satellite passenger terminal at Suvarnabhumi Airport in September. AoT president Kerati Kijmanawat said the terminal will handle an additional 15 million passengers per year to boost the airport's total passenger handling capacity to 60 million per year. The 216,000m² terminal has 28 contact gates and a children's play area, and is currently waiting for the installation of chairs with USB power sockets. https://www.bangkokpost.com/business/2603496/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 On 2023-07-01 at 14:59, skrev Boa52: Förlåt en fråga men är du samma som Fiskarn på Thai snack Nepp!!!!! //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Juli 3, 2023 Dela Inlagd Juli 3, 2023 On 2023-07-01 at 15:22, skrev Soengsang: I Khonburri är hur många västerlänningar som hels, de häckar på ”Filippinen” nedanför Lotus i byn. Vart håller Filippinen hus? Lotus hittar alla.. //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 3, 2023 Dela Inlagd Juli 3, 2023 Åker från Arlanda 27 september 2023 stannar 30 dagar, Qatar Airways 7 800 SEK Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 4, 2023 Dela Inlagd Juli 4, 2023 (ändrad) Som vanligt blev det ändrade tider från Arlanda till Bangkok, så nu blir man sittande i Doha i 4 timmar. Några bra tips på att göra typ lounge och vad kostar det och är det värt det, eller finns det några bra pubar samt finns det bra taxfree med bra alkohol sorter Obs. landar 16 30 i Doha Ändrades Juli 4, 2023 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 4, 2023 Dela Inlagd Juli 4, 2023 12 minuter sedan, skrev Nerike: Som vanligt blev det ändrade tider från Arlanda till Bangkok, så nu blir man sittande i Doha i 4 timmar. Några bra tips på att göra typ lounge och vad kostar det och är det värt det, eller finns det några bra pubar samt finns det bra taxfree med bra alkohol sorter Obs. landar 16 30 i Doha Det är långt mellan gaterna,finns drycker hela vägen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Svaret blir, NU //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu