Naam jai Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 3 timmar sedan, skrev kungchristian: 18400 för 2 helt ok nu i dyrtider.. Bra pris, men om jag fattar biljetten rätt så blir det en heldag i Frankfurt.?...kan ju bli rätt dyrt? ...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 1 timme sedan, skrev UglyFarang: Då gissar jag att du får sitta hemma och googla. Behöver inte googla, är redan på plats... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 22 minuter sedan, skrev Naam jai: Bra pris, men om jag fattar biljetten rätt så blir det en heldag i Frankfurt.?...kan ju bli rätt dyrt? ...😉 2 timmar i Frankfurt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 1 timme sedan, skrev Elmeri: Behöver inte googla, är redan på plats... Varför startar du nya nick hela tiden? Du kan ju avsluta de andra innan du gör det, bara för att du är gammal polare till P3 så är det knappast ok. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 1 timme sedan, skrev kungchristian: 2 timmar i Frankfurt okej....jadå är det riktigt bra pris 🤞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 9 timmar sedan, skrev kungchristian: 18400 för 2 helt ok nu i dyrtider.. Vettig restid också trots 2 byten. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 34 minuter sedan, skrev Soengsang: Vettig restid också trots 2 byten. Ja o det är rätt skönt att sträcka på benen en stund... Försökte boka plats på de olika flighterna med tripcase ,jag ser ju att en del är bokade men för mig funkar det inte.....vad gör jag för fel? Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 35 minuter sedan, skrev kungchristian: Ja o det är rätt skönt att sträcka på benen en stund... Försökte boka plats på de olika flighterna med tripcase ,jag ser ju att en del är bokade men för mig funkar det inte.....vad gör jag för fel? Christian Vet inte varför det inte funkar, men normalt sett kan man oftast logga in på sin resa hos flygbolaget, och göra det därifrån. Lite roligt ser jag nu, du har exakt samma datum som mig, men jag kommer en annan väg, dock ankomst rätt samtidigt Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 Är pnr numret samma som tripcase numret? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 2 minuter sedan, skrev kungchristian: Är pnr numret samma som tripcase numret? Tycker det ser ut som TripCase är bokningsnumret, troligen loggar du in med det och ditt efternamn, brukar vara så hos många. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 Framme lagom till den andra åttondelsfinalen... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 On 2022-11-29 at 15:51, skrev Wangthong: Som norrlänning vill man inte förlänga resan ännu mer för att få bra öl. Man åker ju ändå inte till Thailand för tillgången på bra öl. Där är man glad för de törstsläckare som finns. Redan där har man kompromissat. Jvla tur att man tycker att Leo är världens bästa öl 😎 On 2022-11-28 at 13:24, skrev apknug: Ja det märks att det börjar välla in faranger här nere nu. Och om ni inte har tillgång till gratis lounge som frugan har betalat på Arlanda så verkar Eatery vid gate 16 ha Arlandas billigste öl. 69 kr 40cl. Flyger man Qatar / Finnair så är det vägg i vägg med gaten. Vart är "här nere" för dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 15 minuter sedan, skrev LTD: Jvla tur att man tycker att Leo är världens bästa öl 😎 Själv är jag IPA drickare, men all bra öl går ner. Hellre färre bra, än många inte så bra. I Thailand föredrar jag Leo, men den här gången har de inte slunkit ner som tidigare. Aklimatisering pågår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 8 minuter sedan, skrev Wangthong: Själv är jag IPA drickare, men all bra öl går ner. Hellre färre bra, än många inte så bra. I Thailand föredrar jag Leo, men den här gången har de inte slunkit ner som tidigare. Aklimatisering pågår. Finns numera 2st Leo, kom en Lager ganska nyligen som jag inte gillar, kanske den du råkat köpa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 Om fem timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 12 minuter sedan, skrev LTD: Finns numera 2st Leo, kom en Lager ganska nyligen som jag inte gillar, kanske den du råkat köpa? Den ser då ut som förut. Både lådan och flaskan. Såg en låda med annat utseende när jag handlade, förmodligen den nya då. Jag var inte så intresserad utan hade bråttom att bunkra upp och komma hem. Dessutom restrött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 På lördag bär det av. ARN-BKK-CNX. Vårat flyg till Chiang Mai har schemalagt avgångstid 07:25 från Suvvan så det blir lite tajt med att ta sig till inrikes via immigration. TG961 har ju egentligen enligt schema ankomma BKK vid 05:45 men sker ju inte längre med denna sydliga rutt. Man verkar dock kunna flyga in lite tid den vägen. Jag roade mig därför nu på morgonen att jämföra ankoms och avgångstider mellan TG961 och TG2102. Lördagskärran från ARN ankom BKK 06:19 TG2102 mot Chiang Mai avgick 07:45 det vill säga 1 timma och 26 minuter för de som gjorde bytet så de borde väl ha varit tillräckligt. Har jämfört de 10 senaste avgångarna och en gång i onsdags var det bara 25 minuter emellan så där lär eventuella Chiang Mai resenärer inte kommit med den tidiga kärran. Så det återstår att se hur det går på lördag. Självklart gjorde jag en Excell för ändamålet. 😃 TG961TG2102 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2023 Dela Inlagd Januari 3, 2023 Resenärer med Ving och Sunclass sitter fast efter att en städbil kört på ett flygplan på Kastrup https://www.expressen.se/tv/nyheter/stadbil-krockade-med-flyg-svenskar-fast-i-Thailand/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 Restriktioner införs igen Vilken försäkring behövs ? Vanlig reseförsäkring täcker väl inte corona Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 3 minuter sedan, skrev Lars12: Restriktioner införs igen Vilken försäkring behövs ? Vanlig reseförsäkring täcker väl inte corona Jaha. Vad är vanlig reseförsäkring? Aldrig hört talas om försäkringsbolaget vanlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Januari 6, 2023 Dela Inlagd Januari 6, 2023 27 minuter sedan, skrev Lars12: Restriktioner införs igen Vilken försäkring behövs ? Vanlig reseförsäkring täcker väl inte corona Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 4 timmar sedan, skrev norris55: Som vanligt jävligt luddigt, Sverige kräver inte RT-PCR test när du återvänder - ifall du inte kommer från Kina - så då borde man inte behöva varken test eller försäkring som Svensk? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 5 timmar sedan, skrev Lars12: Restriktioner införs igen Vilken försäkring behövs ? Vanlig reseförsäkring täcker väl inte corona Hemförsäkringens resedel täcker covid behandling, kruxet var tidigare att få dem att skriva ut ett intyg som fungerade. Frågan är hur de har tänkt göra med de som är "upplysta" och helt ovaccinerade - kan de resa in i Thailand efter detta? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Tillbaka till tråden tack 🙏🙏🙏😃😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Thailändarna är väl för smarta, nu när folk så småningom börjat fatta att inga restriktioner råder för att resa till Thailand tänker Thailand återinföra dom! Varför kan man fråga sig, jo för att kineserna inte skall känna sig utpekade och bli kränkta? Turistindustrin, som så smått börjat återhämta sig skall tydligen utplånas och thailändare kan sitta ensamma vid sina sköna stränder bland plastpåsar och annan bråte för inga korkade turister är där och städar efter dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu