LTD Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 12 minuter sedan, skrev apknug: There is no such things as a free lunch. Fråga bara gratisäatarmaffian på dyra Phuket. Sitt gärna kvar i ditt tilldelade ekonomimittensäte du. Själv väljer jag gärna nödutgång eller Premium Economy när det kan göras utan att betala. Är du i Sverige nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 13 minuter sedan, skrev apknug: Nä Thailand, jag åkte ner "gratis" i business för mina poäng. ah ok, ungefär lika gratis som "gratis" maten vi äter här, på ena eller andra sättet får man alltid betala. Men vem bryr sig så länge man är på rätt sida planeten 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 Är det nån som åkt med Oman air än ? Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 2 timmar sedan, skrev apknug: There is no such thing as a free lunch. Fast det kostar inget att välja rätt säte. Det bör man göra om man ska åka till rätt sida planeten. I ekonomi brukar jag, om inga premium eller nödutgång finns tillgänglig, välja mittenraden och en gångplats. Då slipper man slå armbågen i grannen när man häver all gratis dricka som delas ut på planet. Jag föredrar att stanna på rätt sida planeten, enda viktiga med sätet här är att inte ställa det i solen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev apknug: Nä Thailand, jag åkte ner "gratis" i business för mina poäng. Och du inbillar dig att det är gratis fortfarande, hur dum får man bli 🤣🤣 Min ekonomiplats sist 😁 Ändrades November 24, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Och du inbillar dig att det är gratis fortfarande, hur dum får man bli 🤣🤣 Min ekonomiplats sist 😁 Lika gratis som spriten på ett all inclusive hotell 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 41 minuter sedan, skrev LTD: Lika gratis som spriten på ett all inclusive hotell 🤣 Men det e gött med all inclusive..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 21 minuter sedan, skrev Soengsang: Men det e gött med all inclusive..... och vilken känsla att kunna vara generös och bjuda utan att kortet med sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 12 timmar sedan, skrev apknug: Ja det där måste varit "gratis" ingen skulle väl betala för att klättra över benen på nån annan för att komma ut i gången om man åker business. Testa deras hyllade PE istället nästa gång. Vem vet, det kanske slumpar sig så att du kan seata dig där utan extra kostnad. Jag viste inte ens att Emirates hade PE. Hur Seatar man sig i PE utan extra kostnad? Är det pelartricket du åsyftar? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 3 timmar sedan, skrev apknug: Emirates har officiellt lanserats sin PE på vissa rutter. Business gratisflygare Kenneth bör fråga incheckningen, och gaten, om han kan få sitta i PE istället för Businesses. Har han tur slipper han betala för det. Finnair har ännu mig veterligen inte lanserat sin PE produkt på bred front,.särskilt inte på Doha, så på Finnair seatar man sig lämpligen direkt vid bokningen om flighten är tänkt att gå med PE. Den som vill sitter istället på den mittplats man blivit tilldelad. Nu förstår jag varför du är förmyndare till Boa. Ni verkar ligga på samma nivå när det gäller IQ 🙂 Jag har aldrig skrivit att jag flyger gratis utan det var du, har du redan glömt det ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 3 timmar sedan, skrev apknug: Emirates har officiellt lanserats sin PE på vissa rutter. Business gratisflygare Kenneth bör fråga incheckningen, och gaten, om han kan få sitta i PE istället för Businesses. Har han tur slipper han betala för det. Finnair har ännu mig veterligen inte lanserat sin PE produkt på bred front,.särskilt inte på Doha, så på Finnair seatar man sig lämpligen direkt vid bokningen om flighten är tänkt att gå med PE. Den som vill sitter istället på den mittplats man blivit tilldelad. Menar du att man får servering enligt, en ej lanserad, PE. Låter ju lite udda. Om PE är bokningsbar är det ju än värre att sätet är valbart med ekonomibiljett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev apknug: Nej just det, du flög ju ekonomi, glömde det. Nä väl du kan nog få "gratis" uppgradering till PE från ditt "ekonomi" säte, du var ju iof ändå tvungen att klättra över grannen för att komma ut igången. Sen borde du hålla dig får god från personangrepp, det klär dig inte. Jösses!!!!! Du verkar mer än lovligt korkad🤣🤣 Dessutom tolkar du skriven text som din skyddsling Ändrades November 26, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 43 minuter sedan, skrev apknug: Öka Kenneth! Kör på! Kenneth for president! Nu håller du på att bli barnsligt löjlig igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 1 minut sedan, skrev MickeN: Nu håller du på att bli barnsligt löjlig igen. 😄😄 Bli?????? Lägger in ett visdomsord för dagen: Fighting on the internet is like competing in the special olympics-even if you win you're still retarded. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 Grabbar tillbaka till vad tråden handlar om tack 33 dagar kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 7 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 Åker med Finnair den 22 december Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 Åker med Thai Air 20/2. // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 Åker med Lufthsansa på Lucia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 6 dagar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 Nyårsafton och flyger helt gratis då frugan betalt biljetten. Frugan åker också gratis då jag har betalt hennes biljett Genialt 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 28, 2022 Dela Inlagd November 28, 2022 9 timmar sedan, skrev apknug: Ja det märks att det börjar välla in faranger här nere nu. Och om ni inte har tillgång till gratis lounge som frugan har betalat på Arlanda så verkar Eatery vid gate 16 ha Arlandas billigste öl. 69 kr 40cl. Flyger man Qatar / Finnair så är det vägg i vägg med gaten. Den prismedvetne kan slå till på en 60 cl för endast 89 spänn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 28, 2022 Dela Inlagd November 28, 2022 8 minuter sedan, skrev rolba: Den prismedvetne kan slå till på en 60 cl för endast 89 spänn. Bakom en pelare? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 28, 2022 Dela Inlagd November 28, 2022 27 minuter sedan, skrev Enis: Bakom en pelare? Enis Nä, men tyvärr endast med kort så dina svarta lingonpengar funkade inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu