Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?

soi cowboy

Recommended Posts

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

263

• måne

201

• Sam sip sam

176

• Kenneth4618

173

Precis nyss, skrev apknug:

Hehe, så jävla rätt! Har man inget materialet att komma med ska man inte svara! Nån...

Det var ju det jag mena, 6 år sen han åkte med Swiss då har man inget att komma med

vad som gäller idag eller jan 23

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev LTD:

Har åkt 2ggr med swiss och ganska std, det dom utmärkte sig på var maten som var det bästa jag fått på flyg, likadant båda gångerna. Men det va 6 år sen jag flög från Sverige senast så kan ha ändrats. 

4 timmar sedan, skrev Boa52:

En frågar om swiss, ska åka jan 23 , du berättar hur det var för 6  år sen, konstigt. Jag 

kan också berätta hur det var för 8 år sen men det gäller inte idag eller hur

Maten var toppenbra även 2005 då jag senast flög med dem.

Kanhända den surnat nu. :ironi:

Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev apknug:

Vad du än skriver ormen så kommer de hugga på dig. Glöm aldrig det, du har fanklubb här som vill dig allt annat än gott. 

Ja så orättvist det också, Boa som bara postar snälla och charmiga inlägg och då möts han bara med mothugg. 🤣

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev apknug:

Är du del av klubben ! Det viste jag inte .

Nej jag känner inte till någon klubb men du kan väl skicka en inbjudan?

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev apknug:

It is a question. Du you want him out? Have the gate people cleared you into the ramp.

https://youtu.be/rgwB0WqU60k

De var väl mer ett påstående som avslutade smed ett frågetecken kan jag tycka. 

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev apknug:

Om språket och prepositioner förvirrar dig; I say again: Vill du ha bort Boa52? 

Jag har inge specifik agenda här på MPR utan svara på de inlägg och trådar jag känner utan någon speciell plan. Hoppas det är svar nog på din fråga. 

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev apknug:

Nej han är inte min idol kan man väl säga men tydligen din. Du verkar ju ända vara en någorlunda normalbegåvad person. Du tänker inte att Boa bemöts precis som han bemöter andra här på forumet? 

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Det var ju det jag mena, 6 år sen han åkte med Swiss då har man inget att komma med

vad som gäller idag eller jan 23

Nja, flygplatsen är väl den samma. Swiss flyger väl inte direkt. Gaten ligger väl kvar, lika så loungerna och barerna om man vill ta en stänkare innan avfärd. 

Kan vara bra info om man kommer för första gången. Finns vissa flygplatser där det tar en halvdag att förflytta sig om man inte vet exakt hur man ska gå.

Dela på andra sajter

On 2022-10-15 at 14:27, skrev JohanR:

När jag flög med finnarna 1 mars så gick vi ännu längre söderut. Från Bangkok gick vi då rakt över Indien, förbi Dubai, Saudiarabien och sedan upp över Sinaihalvön innan vi drog norrut över Turkiet.

Sinai där sanden aldrig sina i. 

Mvh Robban Broberg 

Dela på andra sajter

navion hispania

Landat i Phuket  Finnair och Qatar.  Finnair vegetarisk  lasagne , skulle nog inte ens har uppskattats i Bergen Belsen.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev navion hispania:

Landat i Phuket  Finnair och Qatar.  Finnair vegetarisk  lasagne , skulle nog inte ens har uppskattats i Bergen Belsen.

Nä, den lasagnan var vidrig.

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev apknug:

Om man var om sig och kring sig så kunde man välja plats i Finnairs nya Premium Economy med lyxiga stolar, fri dricka, trerätters med steak på porslin. Gratis förståss nåt som är viktigt för ballong jägare. Bilder från måndagens avgång.IMG-20221121-WA0027.thumb.jpg.a4b3cd3f3b7e5363f820e26df0e73520.jpgIMG-20221121-WA0028.thumb.jpg.38ecebe94485bff30c78c101821ef870.jpgIMG-20221122-WA0001.thumb.jpg.bddd6e136026d051b97093078b4173b1.jpg

Att det är gratis kan du ju inbilla dig 🤣

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev 65Selander:

Så det fanns inte ens ett alternativ?

Man kunde säkert ha förbeställt någon annan rätt men eftersom jag ju från början bokat med Qatar och deras mat brukar vara bra så gjorde jag inte det. Men annars var valfriheten noll.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Om man var om sig och kring sig så kunde man välja plats i Finnairs nya Premium Economy med lyxiga stolar, fri dricka, trerätters med steak på porslin. Gratis förståss nåt som är viktigt för ballong jägare. Bilder från måndagens avgång.IMG-20221121-WA0027.thumb.jpg.a4b3cd3f3b7e5363f820e26df0e73520.jpgIMG-20221121-WA0028.thumb.jpg.38ecebe94485bff30c78c101821ef870.jpgIMG-20221122-WA0001.thumb.jpg.bddd6e136026d051b97093078b4173b1.jpg

Man var ju om sig och kring sig och valde att resa med Qatar. Att man sen blev ombokad till modesta Finnair var ju inget vidare och de kommer förmodligen att mista mig som kund.

Kul ändå för dig som ballongjägare att lyckas uppgradera dig gratis.

Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev apknug:

Då har jag väl inbillat mig du eftersom det var jag som såg till  att den som åkte skulle ta just den platsen och såg vad det kostade.  Noll kronor.

Det är många som inte ens kollar var de sitter. Trots att de jaga allt gratis.

Men DU måste väl veta bättre.....

Det är alltid någon som betalar på ett eller annat sätt, men det begriper nog inte du 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev apknug:

Ingen höjdare Gin.20221123_171519.thumb.jpg.b1bcdccf01affa0608bd39ecd0cccf5a.jpg

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...