rolba Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 3 minuter sedan, skrev 65Selander: Skicka @Enis Du menar, den lunchätande instängdabakomgaller tvätteriföreståndaren nära mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 4 timmar sedan, skrev apknug: Jag kan trösta dig med att Finnair, på Qatar rutten verkar ha "gratis" dricka på hela flighten, annars brukar det bara vara till maten. Du kommer få maten i en papplåda med träbestick dock. Tyvärr. Men varm mat. Annars har jag bara hört positivt om Finnair till Doha. Suck,,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 I april till Songkran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 4 timmar sedan, skrev apknug: Jag kan trösta dig med att Finnair, på Qatar rutten verkar ha "gratis" dricka på hela flighten, annars brukar det bara vara till maten. Du kommer få maten i en papplåda med träbestick dock. Tyvärr. Men varm mat. Annars har jag bara hört positivt om Finnair till Doha. Ursäkta om vi har några miljötalibaner här. Men jag hatar papperssugrör och träbestick. Jag var även på en IT-mässa här om dagen, till och med den "politiska korrekta" politiken speglar många tal fast de ska fan hålla käften om sånt. Till lunch finns det oftast bara veganska alternativ du för tiden. Det är så jävla trist, jag kan inte äta bönor. Jag blir så jävla gasig i magen och släpper så jävla mycket gaser efter det. Värsta ballongmagen och gaserna luktar fan avlopp efter vegansk mat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev falukorven: Ursäkta om vi har några miljötalibaner här. Men jag hatar papperssugrör och träbestick. Jag var även på en IT-mässa här om dagen, till och med den "politiska korrekta" politiken speglar många tal fast de ska fan hålla käften om sånt. Till lunch finns det oftast bara veganska alternativ du för tiden. Det är så jävla trist, jag kan inte äta bönor. Jag blir så jävla gasig i magen och släpper så jävla mycket gaser efter det. Värsta ballongmagen och gaserna luktar fan avlopp efter vegansk mat.. Kan bara hålla med gillar inte träbestick. Å andra sidan har mijömupparna mage att säga att om 50 år finns ingen gammal skog kvar. Hur ska dom ha det ? Ändrades November 12, 2022 av goli006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 Haha, jag som vanligt tvärt om, tycket faktiskt träbestick ibland kan vara trevligt och pittoreskt, men kanske inte i flyg där gäller blanka saker..... Qatar är makalösa, man får ju där 1kg bestick, har aldrig lyckas använda alla tror jag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 (ändrad) Vi får tyvärr inte åka före nyår och tittar just nu på biljetter med Finnarna, Qatar och Emirates, är det grönt ljus att åka för en som är ej vaccinerad eller är det bara att stanna hemma? Finnarna går troligen bort pga har en massa konstigheter när jag försöker tyda info på deras hemsida. Priset efter nyår verkar ha stabiliserat sej och smyger sakta nedåt... Vilka är att föredra, Qatar eller Emirates? Qatar har vi åkt med tidigare och har en bra erfarenhet av. Ändrades November 12, 2022 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 27 minuter sedan, skrev Soengsang: Haha, jag som vanligt tvärt om, tycket faktiskt träbestick ibland kan vara trevligt och pittoreskt, men kanske inte i flyg där gäller blanka saker..... Qatar är makalösa, man får ju där 1kg bestick, har aldrig lyckas använda alla tror jag. Dom enda träbesticken som är ok är pinnar när man åter nudelsoppa. Skräp dig kapten! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 5 minuter sedan, skrev UglyFarang: Vi får tyvärr inte åka före nyår och tittar just nu på biljetter med Finnarna, Qatar och Emirates, är det grönt ljus att åka för en som är ej vaccinerad eller är det bara att stanna hemma? Finnarna går troligen bort pga har en massa konstigheter när jag försöker tyda info på deras hemsida. Priset efter nyår verkar ha stabiliserat sej och smyger sakta nedåt... Vilka är att föredra, Qatar eller Emirates? Qatar har vi åkt med tidigare och har en bra erfarenhet av. Får? Varför då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 19 minuter sedan, skrev falukorven: Får? Varför då? Det dök upp några barnbarn förra våren. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 1 timme sedan, skrev UglyFarang: Det dök upp några barnbarn förra våren. ok, grattis! Qatar och Emirates är ungefär samma.. Bra service, till och med mycket bra service. I nivå med EVA och SIA. Hur som helst, det är araber men Dubai och Doha är som små Manila..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 13, 2022 Dela Inlagd November 13, 2022 47 dagar kvar 🙏🙏🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 13, 2022 Dela Inlagd November 13, 2022 11 timmar sedan, skrev falukorven: ok, grattis! Qatar och Emirates är ungefär samma.. Bra service, till och med mycket bra service. I nivå med EVA och SIA. Hur som helst, det är araber men Dubai och Doha är som små Manila..... Vet du om det finns krav på vaccination eller PCR-test vid mellanlandning hos dessa båda? Jag har läst på deras sidor och hittar inget som säjer varken eller. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 13, 2022 Dela Inlagd November 13, 2022 3 timmar sedan, skrev UglyFarang: Vet du om det finns krav på vaccination eller PCR-test vid mellanlandning hos dessa båda? Jag har läst på deras sidor och hittar inget som säjer varken eller. Ingen aning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 On 2022-11-13 at 09:44, skrev UglyFarang: Vet du om det finns krav på vaccination eller PCR-test vid mellanlandning hos dessa båda? Jag har läst på deras sidor och hittar inget som säjer varken eller. Citerar mej själv. En kompis har hittat info för Emirates och där finns i dagsläget inga krav varken på vaccin eller PCR-test. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 9 timmar sedan, skrev Borabu: 29 januari med SWISS. Någon som har erfarenheter? Har åkt 2ggr med swiss och ganska std, det dom utmärkte sig på var maten som var det bästa jag fått på flyg, likadant båda gångerna. Men det va 6 år sen jag flög från Sverige senast så kan ha ändrats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 40 dagar kvar 🙏🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 7 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 On 2015-11-15 at 11:14, skrev mavange: 19/11 29/11 vi hörs, stannar 105 dagar 😃 Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 6 timmar sedan, skrev LTD: Har åkt 2ggr med swiss och ganska std, det dom utmärkte sig på var maten som var det bästa jag fått på flyg, likadant båda gångerna. Men det va 6 år sen jag flög från Sverige senast så kan ha ändrats. En frågar om swiss, ska åka jan 23 , du berättar hur det var för 6 år sen, konstigt. Jag kan också berätta hur det var för 8 år sen men det gäller inte idag eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 14 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 46 minuter sedan, skrev Boa52: En frågar om swiss, ska åka jan 23 , du berättar hur det var för 6 år sen, konstigt. Jag kan också berätta hur det var för 8 år sen men det gäller inte idag eller hur hur vet du det?... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 46 minuter sedan, skrev Boa52: En frågar om swiss, ska åka jan 23 , du berättar hur det var för 6 år sen, konstigt. Jag kan också berätta hur det var för 8 år sen men det gäller inte idag eller hur Detta gäller för det kom på mejlen idag 😁 https://www.businessclass.com/airlines/reviews/swiss-business-class?utm_source=newsletter&utm_medium=email “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 51 minuter sedan, skrev Boa52: En frågar om swiss, ska åka jan 23 , du berättar hur det var för 6 år sen, konstigt. Jag kan också berätta hur det var för 8 år sen men det gäller inte idag eller hur Låt bli att svara då. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu