kenneth073 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Ja får ringa thai air på måndag Det gick inte ändra på thai hemsida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 25 minuter sedan, skrev kenneth073: Ja får ringa thai air på måndag Det gick inte ändra på thai hemsida Du ber dem lägga till när du checkar in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Kan man ta bussines incheckningen då Kan kanske bli en bra start på resan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Precis nyss, skrev kenneth073: Kan man ta bussines incheckningen då Kan kanske bli en bra start på resan Ja, det går fint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 53 minuter sedan, skrev kenneth073: Ja får ringa thai air på måndag Det gick inte ändra på thai hemsida Du kan lägga till guldkortet när du checkar in.... No problemo.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 68 dagar kvar 🙏🙏🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Typ 24-25 dagar eller så. Beror väl på hur man räknar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 STOCKHOLM ARLANDA Terminal: 5 Bangkok SUVARNABHUMI INTL TG961 13:30 31Dec2022 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Jag drar bara i 14 dagar... perversa flygpriser!! Har igentligen ingen tid med Thailand i år! Ska blåsa badrummet - så samma dag som frun drar så börjar dom, sen kommer jag efter.Till hennes/vårat hus i Bkk, tror jag pröjsat det mesta...😄 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 42 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Åker på fredag, TG951 CPH-BKK. Bokade i juni, ca. 8500 SEK t/r ekonomi-flexi. Har en kompis som åker över jul/nyår. Hon bokade tidigt för 4500 SEK t/r. Bra pris i dessa tider. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 28 minuter sedan, skrev biker: Åker på fredag, TG951 CPH-BKK. Bokade i juni, ca. 8500 SEK t/r ekonomi-flexi. Har en kompis som åker över jul/nyår. Hon bokade tidigt för 4500 SEK t/r. Bra pris i dessa tider. mvh biker 4500 kr över jul och nyår med Thai Airways? Det låter väldigt orimligt om du med över jul och nyår menar ett par veckor innan till ett par veckor efter. Jag har aldrig sett biljetter för 4500kr över jul och nyår före pandemin heller oavsett hur tidigt i förväg jag kollat. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 27 minuter sedan, skrev Mankan: 4500 kr över jul och nyår med Thai Airways? Det låter väldigt orimligt om du med över jul och nyår menar ett par veckor innan till ett par veckor efter. Jag har aldrig sett biljetter för 4500kr över jul och nyår före pandemin heller oavsett hur tidigt i förväg jag kollat. Innan restriktionerna släppte var det billigt att boka. Dan innan jag bokade (19/4) kostade alla biljetter oavsett när, 5700 kr, så de var säkert ännu billigare tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 2 timmar sedan, skrev Mankan: 4500 kr över jul och nyår med Thai Airways? Det låter väldigt orimligt om du med över jul och nyår menar ett par veckor innan till ett par veckor efter. Jag har aldrig sett biljetter för 4500kr över jul och nyår före pandemin heller oavsett hur tidigt i förväg jag kollat. Jag vet inte resedatum för henne, men innefattar jul och nyår. Men jag tvivlar inte på priset. Jag hittade dessa priser även för min resa. Men jag avvaktade hur det blev med restriktionerna, och det kostade naturligtvis. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 5 timmar sedan, skrev Mankan: 4500 kr över jul och nyår med Thai Airways? Det låter väldigt orimligt om du med över jul och nyår menar ett par veckor innan till ett par veckor efter. Jag har aldrig sett biljetter för 4500kr över jul och nyår före pandemin heller oavsett hur tidigt i förväg jag kollat. Min dotter åker före jul och hem i januari med THAI FÖR 5500:- Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 5 timmar sedan, skrev gst: Innan restriktionerna släppte var det billigt att boka. Dan innan jag bokade (19/4) kostade alla biljetter oavsett när, 5700 kr, så de var säkert ännu billigare tidigare. 3 timmar sedan, skrev biker: Jag vet inte resedatum för henne, men innefattar jul och nyår. Men jag tvivlar inte på priset. Jag hittade dessa priser även för min resa. Men jag avvaktade hur det blev med restriktionerna, och det kostade naturligtvis. mvh biker 12 minuter sedan, skrev norris55: Min dotter åker före jul och hem i januari med THAI FÖR 5500:- ok då har jag uppenbarligen missat att de var så billigt att boka biljett över ju och nyår. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Åker med TG951 om 8 dagar, från CPH till BKK, och hem igen om 6 månader. En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 24, 2022 Dela Inlagd Oktober 24, 2022 17 timmar sedan, skrev Kenneth4618: STOCKHOLM ARLANDA Terminal: 5 Bangkok SUVARNABHUMI INTL TG961 13:30 31Dec2022 Då kanske vi syns där då 🙂 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 24, 2022 Dela Inlagd Oktober 24, 2022 30/12 - 22/2. Tg961 5400 kronor 🙏🙏🙏🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 Fick ett mail från Qatar som påminner om att nu är det bara 5 dagar kvar... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 13 minuter sedan, skrev apknug: Då blir det Finnair till Doha enligt experter här på forumet..... Nja, du behöver nog inte vara särskilt mycket expert för att uppmärksammat det, räcker med läskunnig....förvisso kanske ett problem för vissa? https://news.cision.com/se/finnair/r/finnair-ingar-samarbete-med-qatar-airways---infor-dagliga-direktflyg-till-doha-fran-stockholm,c3621919 Faktiskt en av anledningarna till att jag inte åker Qatar som jag gjort de senaste 5 åren, vill helst undvika Finnair....iaf om ska betala Qatars pris som nu ligger på runt 35 framför skynket, det vägrar jag att betala för Finnair. Till råga på allt, sunkiga A330. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Nja, du behöver nog inte vara särskilt mycket expert för att uppmärksammat det, räcker med läskunnig....förvisso kanske ett problem för vissa? https://news.cision.com/se/finnair/r/finnair-ingar-samarbete-med-qatar-airways---infor-dagliga-direktflyg-till-doha-fran-stockholm,c3621919 Faktiskt en av anledningarna till att jag inte åker Qatar som jag gjort de senaste 5 åren, vill helst undvika Finnair....iaf om ska betala Qatars pris som nu ligger på runt 35 framför skynket, det vägrar jag att betala för Finnair. Till råga på allt, sunkiga A330. Tycker det står i artikeln att det blir ny inredning så kanske du inte upplever det som sunkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 5 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Tycker det står i artikeln att det blir ny inredning så kanske du inte upplever det som sunkigt. Så var det med den läskunnigheten Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 3 minuter sedan, skrev apknug: När jag kollar nu så verkar Qatars eftermiddags flight ha försvunnit. Det var väntat, men fan vilken tid det tog. Jag var yttersta tveksam till om det skulle vara dubbla flighter. När man försöker boka på Qatars hemsida så kommer INTE nonstop flighterna med Finnair upp. Det verkar gå att flyga Qatar hela vägen om man åker morgonflighten på tisdag, torsdag eller lördagen. Återstår att se om nån blir ombokad til Finnair. Allt från ARN. Kommer säkert att heta Qatar, du bokar Qatar men AY kör ned till Doha, codeshare helt enkelt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 2 timmar sedan, skrev apknug: Återstår att se om nån blir ombokad til Finnair. Allt från ARN. Vi blev ombokade på eftermiddagsplanet,,, avgång en tisdag,, 👎. Vicke skit,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu