Tongman Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Åker ner 1 November och hem någon gång i Maj. Stannar mesta tiden i Khonkaen, men kommer att ta en resa ner till Puket och Cambodia med mc,n. Vi är några svenskar som brukar träffas i Khonkaen, om det är någon som är intresserad att vara med kan ni höra av er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Beckis Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Åker ner 20 sep med TG 961 hem 16 okt, ska bo hos Maitan Mvh Beckis Beckis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 På onsdag den 1 september... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Åker ner 20 sep med TG 961 hem 16 okt, ska bo hos Maitan Mvh Beckis Då ses vi hos Maitans Jag landar hos Mait 27/9 efter några dagar i BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Beckis Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Då ses vi hos Maitans Jag landar hos Mait 27/9 efter några dagar i BKK Thainab lita på det ha det gott så länge Beckis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Har idag reserverat en biljett med Thai hos Nonkis till den 20/11, hem den 7/12 redan Men...jag har ju nyss kommit hem, men f-n vad det drar Ändrades September 3, 2010 av vurre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Åker 26/12 till 19/2-11 till Chiang mai. Ska testa SAS via Köpenhamn den här ggn. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 hoj åker 12/12 blir där till 17/2 hoppas jag annars får nonki jobba lite det behöver han , börjar falla ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 God only know´s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Har bokat Arlanda - Udon Thani den 6:e december å hem den 4:e januari Man får ju inte missa annandagsträffen TG? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jalamet Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 34 långa dagar kvar till man reser åker med Qatar 20/10 hem 14/3 från Arlanda. Ska bli skönt och komma huset och byn utanför Phra thong kham. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 (ändrad) TG? Jäpp! Men ändrat datum till 11 dec - 16 jan Ändrades September 16, 2010 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Jäpp! Men ändrat datum till 11 dec - 16 jan De va ju synd Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Med 90% chans på torsdag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Med 90% chans på torsdag Om du åker med Thai så ses vi på Arlanda 6 dagar kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Om du åker med Thai så ses vi på Arlanda 6 dagar kvar Va du måste sakna din sötnos nu... träffades ni på en bahtbuss förresten? Ha en trevlig resa iaf... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 jodu, saknaden är stor... men inte bahtbuss bruden, hon klarade sig undan dagens samtal: sötnos: i want to marry you when you come ! jag: but sweety, we dont know eachother yet sötnos: marry first, we can know eachother later... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 jodu, saknaden är stor... men inte bahtbuss bruden, hon klarade sig undan dagens samtal: sötnos: i want to marry you when you come ! jag: but sweety, we dont know eachother yet sötnos: marry first, we can know eachother later... Underbart! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 9 november med Air China från Arlanda Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Om gud vill om 78 dagar!!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Om du åker med Thai så ses vi på Arlanda Jag åker i jobbet och då är Thai uteslutet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Bara 67dagar kvar till ner resa:clapping: Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 SAS 26/9 5 veckor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Bara 67dagar kvar till ner resa:clapping: när till när o vart? Skall du ha med dig polar'n me familj? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Åker jag ner nästa år så blir det efter Song Kran. Eller så hoppar jag över 2011 och tar en långsemester 2012. Får se hur det känns när det där satans vita börjar falla, då kommer nog suget så jag bokar biljett hos Nonki snabbt som f..n. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu