gst Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 51 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 17 dagar kvar till man kliver på QR162 och sedan QR830 för att vid 06 tiden på morgonen den 1 november landa i Krungthep... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 On 2022-10-08 at 09:52, skrev Kenneth4618: Att du bara orkar, du har tagit biovapnet va? Kenneth Kolla definitionen av ett vaxxin Kolla sedan samma med ett biovapen ska du se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 11 minuter sedan, skrev John Khonken: Kenneth Kolla definitionen av ett vaxxin Kolla sedan samma med ett biovapen ska du se. En skillnad i definition är att vaccin hjälper mot den sjukdommen den är framtagen mot. Biovapen är per definition dödliga för människor. Försök igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Kom tillbaka med Thai igår morse. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 23 timmar sedan, skrev John Khonken: Kenneth Kolla definitionen av ett vaxxin Kolla sedan samma med ett biovapen ska du se. Fel tråd 23 timmar sedan, skrev ThailandNovise: En skillnad i definition är att vaccin hjälper mot den sjukdommen den är framtagen mot. Biovapen är per definition dödliga för människor. Försök igen. Fel tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Blingen Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 På måndag😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 (ändrad) 23 timmar sedan, skrev ThailandNovise: En skillnad i definition är att vaccin hjälper mot den sjukdommen den är framtagen mot. Biovapen är per definition dödliga för människor. Försök igen. Pröva leta fakta ska du se. Skriv sedan skillnaden. Du vet att jag har rätt igen. Därför svarar du som du gör. Du är i massformationen och är helt blind. Bara hoppas du vaknar någon gång. Missade du har HELT rätt gällande biovapnet. Ändrades Oktober 15, 2022 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 1 minut sedan, skrev John Khonken: Pröva leta fakta ska du se. Skriv sedan skillnaden. Du vet att jag har rätt igen. Därför svarar du som du gör. Du är i massformationen och är helt blind. Bara hoppas du vaknar någon gång. Kan ni inte skriva om era konspirationsteorier i nån tråd avsedd för det? Lite tråkigt att läsa detta skit i varenda tråd på forumet. Bara en önskan...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 8 minuter sedan, skrev John Khonken: Pröva leta fakta ska du se. Skriv sedan skillnaden. Du vet att jag har rätt igen. Därför svarar du som du gör. Du är i massformationen och är helt blind. Bara hoppas du vaknar någon gång. Missade du har HELT rätt gällande biovapnet. Du förstår inte fakta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 42 minuter sedan, skrev John Khonken: Pröva leta fakta ska du se. Skriv sedan skillnaden. Du vet att jag har rätt igen. Därför svarar du som du gör. Du är i massformationen och är helt blind. Bara hoppas du vaknar någon gång. Missade du har HELT rätt gällande biovapnet. ”Du vet att jag har rätt IGEN”?????? Berätta gärna om förra gången du hade rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 33 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: ”Du vet att jag har rätt IGEN”?????? Berätta gärna om förra gången du hade rätt. Det var när han erkände att han hade fel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 Bokade igår och 108 dagar kvar till avresa. Bara bita ihop och sedan se fram emot 5 veckor i Thailand. Bokade direktflyget med Thai. 21 timmar sedan, skrev SatanG: Kom tillbaka med Thai igår morse. / SatanG Vilken rutt flyger de nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 Hur är det med lounger på femman på Arlanda nu? Någon som har koll? Tänker främst efter passkollen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 1 timme sedan, skrev JohanR: Bokade igår och 108 dagar kvar till avresa. Bara bita ihop och sedan se fram emot 5 veckor i Thailand. Bokade direktflyget med Thai. Vilken rutt flyger de nu? Den där sydligare rutten lär inte ändra sig under överskådlig framtid´. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev rolba: Hur är det med lounger på femman på Arlanda nu? Någon som har koll? Tänker främst efter passkollen. Bägge SAS-loungerna var öppna häromdagen iallafall... Men nu ligger ju dessa innan passkontrollen, tveksamt om det finns nåt efter men vad vet jag... Ändrades Oktober 15, 2022 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 8 minuter sedan, skrev rolba: Hur är det med lounger på femman på Arlanda nu? Någon som har koll? Tänker främst efter passkollen. Den fantastiska loungen Norrsken hälsar dig välkommen! Jag var där i juli och det påminde om att äta frukost i stallet bland flugor och annan till häststall tillhörande lukter. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 1 timme sedan, skrev JohanR: Bokade igår och 108 dagar kvar till avresa. Bara bita ihop och sedan se fram emot 5 veckor i Thailand. Bokade direktflyget med Thai. Vilken rutt flyger de nu? Ser att Mankan lagt in rutten redan. Hade ingen koll till Stockholm, reste från Bkk 0105 på natten med två trötta ungar. Tillbaka från Sverige gick det Gbg-Fra-Bkk i stort samma rutt. Thai, från FRA, kändes rätt trötta, kassa skärmar. Bra med direktflyg annars hade jag hellre valt t.ex. Luftwaffe. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 15 minuter sedan, skrev SatanG: Ser att Mankan lagt in rutten redan. Hade ingen koll till Stockholm, reste från Bkk 0105 på natten med två trötta ungar. Tillbaka från Sverige gick det Gbg-Fra-Bkk i stort samma rutt. Thai, från FRA, kändes rätt trötta, kassa skärmar. Bra med direktflyg annars hade jag hellre valt t.ex. Luftwaffe. / SatanG När jag flög med finnarna 1 mars så gick vi ännu längre söderut. Från Bangkok gick vi då rakt över Indien, förbi Dubai, Saudiarabien och sedan upp över Sinaihalvön innan vi drog norrut över Turkiet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 Åker 26 november med Lufthansa, Landvetter- Munchen-Bangkok,LH ändrade till en tidigare avgång så får 9.5 timmar i Munchen,blir ett par timmar med fotvandring i stan,kan ju vara kul.Blir i Rayong till 24 februari,gott om tid att klippa gräset😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 Det ser ut som finnarna inte har en kvällskärra HEL-GOT längre. Planet landar 18:10 från BKK och senaste till GOT går 16:10. Voffögördipådettavise??? Får kika på alternativ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 1 och halv månad kvar ska bli kul, var där sist i juli 2019 så det var ett tag sedan. Hm, tänkte höra med er vi flyger med thai economi kan jag använda mitt Sas eurobonus guldkort och få tiiträde till någon lounge på Arlanda och i Bkk och ev.fast track ,och kan jag bjuda med någon person Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 3 minuter sedan, skrev kenneth073: 1 och halv månad kvar ska bli kul, var där sist i juli 2019 så det var ett tag sedan. Hm, tänkte höra med er vi flyger med thai economi kan jag använda mitt Sas eurobonus guldkort och få tiiträde till någon lounge på Arlanda och i Bkk och ev.fast track ,och kan jag bjuda med någon person Om du har ditt EuroBonus registrerat på biljetten har Du incheckning i businesskön, fasttrack och prioboarding. Du kan gästa 1 person på SAS Gold lounge på ARN. På BKK har du massa lounger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Tackar ja jag trodde nog att det var så . Hur gör jag det mest lättvindigt ,fanns inget sånt alternativ på den siten där jag bokade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 8 minuter sedan, skrev kenneth073: Tackar ja jag trodde nog att det var så . Hur gör jag det mest lättvindigt ,fanns inget sånt alternativ på den siten där jag bokade Ja du kan ju prova att ändra resinärinfomation i din bokning på Thaiairways sida. Där finns ju en rad för bonuskort. Går inte det återstår väl att kontakta resebyrån eller Thaiair. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu