Mankan Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 38 minuter sedan, skrev Risifrutti: Är man snabb så knycker man nödutgång, TV-skärmen i mitten och närmast muggen om man kan. Resten kan man glömma. När flög du senast? Alla har väl egen skärm i stolsryggen numera. Vid toaletterna är väl ingen höjdare att sitta med tanke på allt spring. Med thai economi bokar jag alltid plats gratis via deras sida. Nödutgångsplaterna kostar dock rätt mycket extra och de ör det inte värt tycker jag. Om Sigge vid gång fönster eller i mitten är väl kanske viktigare än exakt rad. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 37 minuter sedan, skrev Mankan: När flög du senast? Alla har väl egen skärm i stolsryggen numera. Vid toaletterna är väl ingen höjdare att sitta med tanke på allt spring. Med thai economi bokar jag alltid plats gratis via deras sida. Nödutgångsplaterna kostar dock rätt mycket extra och de ör det inte värt tycker jag. Om Sigge vid gång fönster eller i mitten är väl kanske viktigare än exakt rad. Jag menade inte skärmen i stolsryggen, utan den "stora" i mitten på planet. Absolut bästa platsen. Gott om benutrymme, men svår att boka. Toalett springet brukar lugna ner sig efter ett par timmar, så är man på ålders höst som jag så uppskattar jag närheten. Bokar alltid via jobbet så den lilla extra kostnaden för en bra plats tar jag gärna om det är möjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 Frugan åker 3/1 med Thai 14k i slaskavdelningen!! Tror vi pröjsade det för två innan covidi*tin... 🤪 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Bokat och betalt med Thaiarna på nyårsafton...och förhoppningsvis kommer man iväg ochså 🙂 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 23 dagar kvar, ska bli j*vligt skönt att få komma ner igen. Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 On 2022-10-05 at 09:56, skrev Nerike: Personal fanns innan Covid utb. och klara, men helt plötsligt finns ingen personal. Visst dom har fått andra jobb, men om personalen fanns innan covid och dom har bytt jobb varför går dom inte tillbaka till sina gamla jobb. Kan det bero på att bolagen inte betalar så bra till sin personal, för skulle det vara ett bra jobb med bra lön så skulle jag inte tveka att gå tillbaka. Utan tror att dom erbjuder en dålig lön med dåliga villkor, dom skyller på pandemin och kan inte erbjuda mer så jag tror inte att dom har det så bra ekonomisk. För om det gäller tillgång kontra efterfrågan som gör att biljetterna går upp så borde väl gälla personalen också, hade jag ett bolag och behöver personal och det finns inga skulle jag erbjuda bättre än andra bolag för att få personal till mitt bolag. Men alla bolag skyller på personal allt för vi ska tro det, kolla bara på Arlanda kaoset Swedavia fick Covid pengar från sin ägare (Staten) men sa upp folk i alla fall och la pengarna på annat. Och så skyllde Swedavia på personalbrist, om dom nu hade betalat bra så hade väl personalen kommit tillbaka, men många fick andra jobb med bättre lön och villkor men det sa Swedavia inget om. Jag hitta en biljett nu på skyscanner för 7 561 SEK med Thai, 7 mars till 9 april, tror att biljetterna kommer ligga mellan 6 500 - 7 500 direkt och jag tror att man kan hitta billigare om man vill byta med lång väntetid på en flygplats, men för min del blir det Thai denna gång orkar inte byta. Jag vet inte hur det är i Europa. Men i Usa är det två anledningar att det fattas personal. Dom som inte tog vaxxinet fick sparken. och många som tog vaxxinet har nu problem för kontrollen att dom är fullt friska är stenhård. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 36:e resan till Thailand bokad å betald.... Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 1 timme sedan, skrev John Khonken: Jag vet inte hur det är i Europa. Men i Usa är det två anledningar att det fattas personal. Dom som inte tog vaxxinet fick sparken. och många som tog vaxxinet har nu problem för kontrollen att dom är fullt friska är stenhård. På vilket sätt har dom som vaccinerat sig problem med att kontrollera att dom är fullt friska? borde inte kontrollen av dom som inte vaccinerade sig vara lika hård ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 1 timme sedan, skrev Jed: På vilket sätt har dom som vaccinerat sig problem med att kontrollera att dom är fullt friska? borde inte kontrollen av dom som inte vaccinerade sig vara lika hård ? Men snälla läser du inte vad jag skrev. Dom som inte ville ta biovapnet fick sparken. Dom som är kvar görs det hårda tester att dom är fullt friska så dom kan flyga. Jag tänker först och främst på piloterna nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 19 minuter sedan, skrev John Khonken: Men snälla läser du inte vad jag skrev. Dom som inte ville ta biovapnet fick sparken. Dom som är kvar görs det hårda tester att dom är fullt friska så dom kan flyga. Jag tänker först och främst på piloterna nu. Jag är skeptisk ............... Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Är jag förvånad. Inte ett dugg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 5 minuter sedan, skrev John Khonken: Är jag förvånad. Inte ett dugg Inte vi heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 On 2022-10-07 at 08:07, skrev John Khonken: Jag vet inte hur det är i Europa. Men i Usa är det två anledningar att det fattas personal. Dom som inte tog vaxxinet fick sparken. och många som tog vaxxinet har nu problem för kontrollen att dom är fullt friska är stenhård. Fel tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 22 timmar sedan, skrev John Khonken: Men snälla läser du inte vad jag skrev. Dom som inte ville ta biovapnet fick sparken. Dom som är kvar görs det hårda tester att dom är fullt friska så dom kan flyga. Jag tänker först och främst på piloterna nu. Att du bara orkar, du har tagit biovapnet va? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 22 timmar sedan, skrev John Khonken: Men snälla läser du inte vad jag skrev. Dom som inte ville ta biovapnet fick sparken. Dom som är kvar görs det hårda tester att dom är fullt friska så dom kan flyga. Jag tänker först och främst på piloterna nu. Att det görs hårda tester på piloter borde alla se positivt på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 (ändrad) Om flygpersonal och covid och det är lika regler även over there 😉 https://www.transportstyrelsen.se/sv/luftfart/Certifikat-och-utbildning/Flygmedicin/ Ändrades Oktober 8, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Att kalla det biovapen är nonsens men folk som vägrade vacca sig fick sluta. Så där har han rätt. Gällde ju all ombordpersonal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 4 minuter sedan, skrev 65Selander: Att kalla det biovapen är nonsens men folk som vägrade vacca sig fick sluta. Så där har han rätt. Gällde ju all ombordpersonal. Vaccinet är ett biologist vapen framtaget för att bekämpa covid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 17 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Vaccinet är ett biologist vapen framtaget för att bekämpa covid. Snarare ett skydd mot Covid...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 20 minuter sedan, skrev Tallviking: Snarare ett skydd mot Covid...... same same but.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: same same but.... På samma sätt som att säga att en gasgranat och en gasmask är same same...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 78 dagar kvar 😃😃🙏🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 17 timmar sedan, skrev Tallviking: På samma sätt som att säga att en gasgranat och en gasmask är same same...... Gasmasken är munskyddet. Försök igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 Nu är det blott blott tvåsiffrigt till avfärd! 99 dagar således. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 On 2022-10-04 at 06:21, skrev falukorven: Kan du inte skicka in en bild igen då från Arlanda där du ser lika lycklig ut som sist? Tyckte bilden på dig sista gången var så underbar. Du såg sjukt överlycklig ut när du satt där och drack bira... Snart bara en månad kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu