Lappen12 Inlagd Maj 15, 2022 Dela Inlagd Maj 15, 2022 Åker ner 28/9 o hem 23/3 så det blir en lång resa denna gång har inte varit ner på 4 år efter att man fick cancer i bukspottkörteln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Maj 16, 2022 Dela Inlagd Maj 16, 2022 13 timmar sedan, skrev NilsGJ: Passade med jobbet att vara ledig lite längre och tycker det är kul testa vara nere olika årstider. Bättre än Sverige blir det iaf 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 16, 2022 Dela Inlagd Maj 16, 2022 En sommar i Sverige, men i augusti bär det av igen. Ok priser när skolorna börjat🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 16, 2022 Dela Inlagd Maj 16, 2022 Vad ska man ner till Isaanmisseren att göra slava swe!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 On 2022-05-15 at 15:49, skrev NilsGJ: Passade med jobbet att vara ledig lite längre och tycker det är kul testa vara nere olika årstider. Visum klart nu också, skickade in igår kväll och fick mail med e-visa kl11 idag så snabbt jobbat av ambassaden;) Nu 33 dagar kvar till avresa… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Efter två år med pandemi och kraftigt neddragen flygtrafik är personalen ringrostig och ibland också oerfaren. Detta ökar risken för incidenter, vilket EU:s byrå för luftfartssäkerhet, EASA, varnat för, rapporterar Sveriges Radio Ekot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 3 timmar sedan, skrev Alarik: Efter två år med pandemi och kraftigt neddragen flygtrafik är personalen ringrostig och ibland också oerfaren. Detta ökar risken för incidenter, vilket EU:s byrå för luftfartssäkerhet, EASA, varnat för, rapporterar Sveriges Radio Ekot. Försök och läsa trådtiteln istället för att spamma, du ska ju uppenbarligen inte åka nånstans. Möjligen är du en spam-bot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 1 timme sedan, skrev Nicholas: Försök och läsa trådtiteln istället för att spamma, du ska ju uppenbarligen inte åka nånstans. Möjligen är du en spam-bot. och vad i helvete vet du om det jävla clown? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Framemot jul så lutar det åt att det blir avresa. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Jag får säga att jag planerar att åka ner under hösten, men vet ej datum än då jag har jobb att göra. Men skulle vilja säga att helst igår så vill jag sitta på planet ner. Men lutar åt oktober, november men som sagt allt handlar om jobb och om jag kan åka den tiden, vill inte sitta i skiten med en massa jobb när jag kommer hem, men håller på att planera en resa och hoppas att det blir oktober eller november 30 dagar Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Februari förhoppningsvis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Någon gång efter valet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Har köpt biljett med Thai Airways 28 oktober CPH-BKK. Skall söka non imm retired visum, så hemresan är osäker. Så länge det är trist vinter i Sverige så stannar jag i Thailand. Men mycket kan hända både i Europa och i Thailand innan dess.......... mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 21 dagar kvar. Är jäkligt glad att jag köpte biljetter tidigt i år 😃😃😃har sparat mycket pengar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 Nej nej nej... vänta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 I mon em åker vi hem till det riktiga Thailand 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peea Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 Ving Sverige 5 d · NYHET! I vinter kan du flyga i Business-klass till Thailand med vårt Hi Fly A330-900Neo I flygklassen Business ingår: Placering i planets främre del med ”lie-flat” Business-säten Uppgraderade menyer, välkomstdrink och fria drycker Fri tillgång till underhållningssystemet och hörlurar Separat incheckningsdisk (ut- och hemresa) Tillgång till lounge på utresan och Fast Track på utresan Incheckat bagage ingår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 20 januari i en månad. Jomtien och Phang Nga är tanken. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 On 2022-07-28 at 20:15, skrev Nerike: Jag får säga att jag planerar att åka ner under hösten, men vet ej datum än då jag har jobb att göra. Men skulle vilja säga att helst igår så vill jag sitta på planet ner. Men lutar åt oktober, november men som sagt allt handlar om jobb och om jag kan åka den tiden, vill inte sitta i skiten med en massa jobb när jag kommer hem, men håller på att planera en resa och hoppas att det blir oktober eller november 30 dagar Vart åker man i Thai i okt- nov för att få det bra. Vi åker alltid feb - Mars bra väder svaly på förmiddagen så man kan jobba sen varmt på eftemiddagen för andra aktiteviteter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 14 minuter sedan, skrev Boa52: Vart åker man i Thai i okt- nov för att få det bra. Vi åker alltid feb - Mars bra väder svaly på förmiddagen så man kan jobba sen varmt på eftemiddagen för andra aktiteviteter Pattaya. Där får man det alltid bra oavsätt månad. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 2 minuter sedan, skrev Mankan: Pattaya. Där får man det alltid bra oavsätt månad. Ja åker man till Thai bara för att förlusta sej, ligga på hotell, sitta i en bar dricka öl och surra vid ett stenbord Ok då kan man åka vilken månad som helst. Inte min stil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 Precis nyss, skrev apknug: Thailand är inte för alla Boa. Tycker man värdet i Thailand är dåligt bör man stanna hemma..... Förstår inte vad du menar, gör ett nytt försök. Värdet i Thai ???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 4 minuter sedan, skrev apknug: Thai baht mot SEK ca 29 öre för en baht. 29 öre för en baht ???? sen har väl inte det nåt med vilken mån man åker dit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 Tänker mig två veckor i Jomtien i mitten av januari och kolla in området om jag vill bosätta mig där när jag blir vuxen och slipper gå till dagiset varje dag. Men flygpriserna har börjat skena. Dock inte lönen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Ja åker man till Thai bara för att förlusta sej, ligga på hotell, sitta i en bar dricka öl och surra vid ett stenbord Ok då kan man åka vilken månad som helst. Inte min stil Din erfarenhet av Thailand är nog högst begränsad då du verkar tro att man bara kan åka vissa månader och vill göra annat än att sitta vid ett stenbord. Ändrades Augusti 10, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu