MickeN Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 12 minuter sedan, skrev Peolito: Vi får ta en bira innan. Nästa fredag isåfall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 8 minuter sedan, skrev MickeN: Nästa fredag isåfall. Vi siktar på det. 15 sharp på Zumen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 (ändrad) Själv har jag dålig koll för tillfället. Har inte höga oljepriser slagit igenom ännu på flygbränsle, med rejält dyrare biljettpriser som följd? Man är blixtsnabba att höja vanlig bensin och diesel med hänvisning till oljepriset. Kanske är lite tröghet i flygbranschen, men rimligen kan vi väl vänta oss rejält högre biljettkostnader framöver? mvh biker Ändrades Mars 11, 2022 av biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 6 minuter sedan, skrev biker: Själv har jag dålig koll för tillfället. Har inte höga oljepriser slagit igenom ännu på flygbränsle, med rejält dyrare biljettpriser som följd? Man är blixtsnabba att höja vanlig bensin och diesel med hänvisning till oljepriset. Kanske är lite tröhet i flygbranschen, men rimligen kan vi väl vänta oss rejält högre biljettkostnader framöver? mvh biker Dessutom längre flygvägar eftersom dom måste flyga runt Ukraina/Ryssland numera Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Dessutom längre flygvägar eftersom dom måste flyga runt Ukraina/Ryssland numera Ja, det har du rätt i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 20 minuter sedan, skrev biker: Själv har jag dålig koll för tillfället. Har inte höga oljepriser slagit igenom ännu på flygbränsle, med rejält dyrare biljettpriser som följd? Man är blixtsnabba att höja vanlig bensin och diesel med hänvisning till oljepriset. Kanske är lite tröghet i flygbranschen, men rimligen kan vi väl vänta oss rejält högre biljettkostnader framöver? mvh biker 13 minuter sedan, skrev Tallviking: Dessutom längre flygvägar eftersom dom måste flyga runt Ukraina/Ryssland numera De hedgar bränsle, men ingen risk att resenären går vinnande ur ökade bränslekostnader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Erkänner att jag bara har varit i Kata 3 x, för mig härligt med bra boende. Bästa var moppekökena med Kylling och sticky En av de som få som aldrig har åkt som sexurist. När skiten[covid..] släpper skall jag kuta vilse i Bankan samt klappfull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Erkänner att jag bara har varit i Kata 3 x, för mig härligt med bra boende. Bästa var moppekökena med Kylling och sticky En av de som få som aldrig har åkt som sexurist. När skiten[covid..] släpper skall jag kuta vilse i Bankan samt klappfull Sksa du komma som sexturist eller som vanlig pellejöns den här gången? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 med en jäkla tur och smörande för frugan så blir det 3 veckor i augusti 😃 cirka 5100 med tajjen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 I början av april. Har tidigare lovat att aldrig åka över songkran igen, men nöden har ingen lag🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Mars 16, 2022 Dela Inlagd Mars 16, 2022 hittade bra pris med tajjen så 19 augusti blir det 3 veckor 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 blev en biljett till som var riktigt billig med thai. åker igen 30 december Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 On 2022-03-12 at 14:04, skrev frogfish: I början av april. Har tidigare lovat att aldrig åka över songkran igen, men nöden har ingen lag🐸 Jag drar förmodligen hem när songkran startar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 24 Juli, äntligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 12 maj åker jag en sväng igen, blir 3:e gången i år Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 On 2022-03-23 at 02:04, skrev soi covboy: blev en biljett till som var riktigt billig med thai. åker igen 30 december Vad åker du med och vad gick det på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 Nästa resa blir 2023 Februari längtar redan Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Oktober som pensionär för första gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 12 timmar sedan, skrev Fredman: Vad åker du med och vad gick det på? 3 veckor i augusti 4700 kr. 30 decembertill 26 februari 5200 kr bägge med thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 26/6-25/7 10/10-27/10 11/12-27/1 //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leffen11 Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 oktober 6mån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Oktober här med, 3 månader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Förmodligen oktober. Men ska väl försöka ta mig hem en sväng först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Maj 4, 2022 Dela Inlagd Maj 4, 2022 Sitter nu å väntar på att få borda planet från Bkk hem till Phuket igen, nästan lite samma känsla, ska ju åka till det riktiga Thailand 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 4, 2022 Dela Inlagd Maj 4, 2022 2 timmar sedan, skrev LTD: Sitter nu å väntar på att få borda planet från Bkk hem till Phuket igen, nästan lite samma känsla, ska ju åka till det riktiga Thailand 🙃 Välkommen tillbaka till dyra Phuket Gratis mat ikväll på McFly's Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu