Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?

soi cowboy

Recommended Posts

19 timmar sedan, skrev stjp8729:

Hej :)

Åker till Thailand nästa gång på fredag (2019-11-22).. Nästa vecka skall jag se om jag om jag klarar av 1 Kg combo kött..

Screenshot_20191116-180238_Maps.thumb.jpg.4fdf37f6b64775f1aa0e6ec515c4e095.jpg

Alternativt går jag på 800 gram Angus rump.

Ha en kanonbra dag.

:wai:

Meddelar du din vikt efteråt? :rotfl:

Dela på andra sajter

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

263

• måne

201

• Sam sip sam

176

• Kenneth4618

173

52 minuter sedan, skrev Stefan:

Kul, då fixar jag en grillafton för de som vill komma, brukar köpa råvaror från Göran på O, Learys så det kan bli gott!

//S

Första gången jag citerar mig själv, tror jag! Ska vi inte ta o göra detta till en offentlig MPR träff? I så fall får vi flytta till min dryge storebrors restaurang, Maja. Då kan TV krypa hem, om jag inte minns fel!

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Stefan:

Första gången jag citerar mig själv, tror jag! Ska vi inte ta o göra detta till en offentlig MPR träff? I så fall får vi flytta till min dryge storebrors restaurang, Maja. Då kan TV krypa hem, om jag inte minns fel!

//S

Låter som en bra idé... 

Skall han krypa hem lär han få skavsår, du har närmre. Å jag får simma hem... 😉

Jag vet att det finns fler MPR gubbar på plats vid den tiden. 

Vad tror du om någon dag i julhelgen? 

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Stefan:

//S

Gärna men jag bor uppe i utkanten av Taphong så det blir för långt att krypa. Får ta med min "privatchaufför" som ju numera har både svenskt och thailändskt körkort !

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Tallviking:

Gärna men jag bor uppe i utkanten av Taphong så det blir för långt att krypa. Får ta med min "privatchaufför" som ju numera har både svenskt och thailändskt körkort !

ha ha, minnet sviker, hade för mig du bodde ovanför "vita stenarna" , nå väl ni är välkomna ändå!

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

9:e januari från Arlanda (numer via Bkk) till Phuket, anländer 09.00 sen har vi 5 dagar på oss att se om Patong är som det skall innan vi åker upp till Gotland för fiske och relax. 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Jed:

9:e januari från Arlanda (numer via Bkk) till Phuket, anländer 09.00 sen har vi 5 dagar på oss att se om Patong är som det skall innan vi åker upp till Gotland för fiske och relax. 

Inget besök i Rawai?

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Jed:

Jo men panget vi bodde på har stängt ner tydligen. Så det blir nog bara en dagsvisit eller två.

Det måsta jag kolla. Jag trodde det skulle bli kvar när de byggde nya mini Big C.

Stefan är inte heller kvar med baren i Tammarind plaza. Men det finns ju gott om andra barer.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev rolba:

Det måsta jag kolla. Jag trodde det skulle bli kvar när de byggde nya mini Big C.

Stefan är inte heller kvar med baren i Tammarind plaza. Men det finns ju gott om andra barer.

Jezz som har Chalong fishing park har åkt förbi och säger att hela stället är utrivet? om dm skall renovera eller bygga vet han inte. Vi vet om att Stefan inte har kvar baren, men vi brukar alltid åka ner till piren och käka, sen fortsätta på några barer iaf :haha:

Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Jed:

Jezz som har Chalong fishing park har åkt förbi och säger att hela stället är utrivet? om dm skall renovera eller bygga vet han inte. Vi vet om att Stefan inte har kvar baren, men vi brukar alltid åka ner till piren och käka, sen fortsätta på några barer iaf :haha:

Kommer ni en onsdag eller lördag så är det fri buffé på McFly's bar kl 18.30. Inga ballonger. Bara att hinka bira. Dessutom happy hour fram till kl 19.00

Men kärringarna brukar inte bli snygga innan midnatt. :bag:

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev rolba:

Kommer ni en onsdag eller lördag så är det fri buffé på McFly's bar kl 18.30. Inga ballonger. Bara att hinka bira. Dessutom happy hour fram till kl 19.00

Men kärringarna brukar inte bli snygga innan midnatt. :bag:

Va fan?  hjälper det inte med sprit en gång.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Jed:

Va fan?  hjälper det inte med sprit en gång.

Jo, om man tankar från 18.30 till midnatt.

Kanske lite tidigare om man kostar på några ladydrinkar.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rolba:

Jo, om man tankar från 18.30 till midnatt.

Kanske lite tidigare om man kostar på några ladydrinkar.

Vi ska försöka komma, om nu gubbarna orkar tanka en hel kväll nu för tiden :big_smile:. Har du varit förbi och  tittat på om Beach studios är rivet ? 

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Jed:

Vi ska försöka komma, om nu gubbarna orkar tanka en hel kväll nu för tiden :big_smile:. Har du varit förbi och  tittat på om Beach studios är rivet ? 

Har ju passerat flera gånger idag utan att kolla. Får skämmas lite.

Nya tag imorgon.

Dela på andra sajter

Bara en månad kvar nu ...såvida inte ljumskbråcket börjar bråka  :D

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Arnold Layne:

Bara en månad kvar nu ...såvida inte ljumskbråcket börjar bråka  :D

Det fixar vi på Country Bar i Udon, 1 liter Red Label och en välslipad kniv:17:;).

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev stefan5300:

Det fixar vi på Country Bar i Udon, 1 liter Red Label och en välslipad kniv:17:;).

En bra idé tycker jag  :D

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Dela på andra sajter

Jordbromannen
5 timmar sedan, skrev Tallviking:

På lördag med Qatar

På lördag 30/11  kommer jag med Qatar TILL Arlanda på morgonen.

Om ni tar morgonflyget, så är det kanske samma plan? Mitt plan landar i alla fall kl 06.20.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...