Fritz Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev samet: När togs det bort? I februari 2018 satt jag i det. I Trendy Building hos VFS. In genom säkerhetskontrollen, tjejen in första dörren till disken, jag in i väntavdelningen som var andra dörren. Där satt jag ca 30 minuter med flera andra svenskar. Det är skillnad på folk och folk tydligen. Jag blir stoppad i dörren redan innan säkerhetskontrollen och får vackert vänta utanför eller bli hänvisad till bottenvåningen som jag blev för tre år sen. Ändrades April 7, 2019 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 On 2019-04-07 at 11:52, skrev samet: När togs det bort? I februari 2018 satt jag i det. I Trendy Building hos VFS. In genom säkerhetskontrollen, tjejen in första dörren till disken, jag in i väntavdelningen som var andra dörren. Där satt jag ca 30 minuter med flera andra svenskar. Nu tror jag det var bara en dörr. Förr var ju ingången mitt för hissen och utgången lite till vänster. On 2019-04-07 at 14:36, skrev Fritz: Det är skillnad på folk och folk tydligen. Jag blir stoppad i dörren redan innan säkerhetskontrollen och får vackert vänta utanför eller bli hänvisad till bottenvåningen som jag blev för tre år sen. De fyra år jag varit med dit har jag aldrig fått gå in ibland har det gått att vänta utanför men oftast har jag blivit upplyst om att man inte fick uppehålla sig där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 On 2019-04-06 at 09:10, skrev L200: Hej.Måste man inte vara på plats med vännen/frugan om dom ska ha visa?, Nej inte alls. men det är mycket papper som ska fixas. eftersom jag är ganska lat så skriver jag min invite och skickar till min vän. hon i sin tur går till en agent som fixar allt annat med försäkring ansökningen osv. Jobbet för det kostar 3500baht. resten är kostnader som ändå tillkommer. så ca 9000 baht hos RLSIC. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 tror att det andra trådar om visum ansökningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 On 4/4/2019 at 6:31 AM, Soengsang said: Han tycker Bajen och Central Bar är bra också, så @Swedenfalang:s ord nja 55555555 Finns det en swedenfalang som gillar samma som mig? Magiskt! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Förmodligen sept-19 från ARN via BKK till CNX Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 On 2019-04-07 at 10:52, skrev Westvalley rider: Anlände till Loei igår kväll, skönt.... Ser rofullt ut, var ligger Loei? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Precis nyss, skrev stefantaby: Ser rofullt ut, var ligger Loei? Långt bort i hellvitta som poeten Helmer Grundström sa. Rofyllt är bara förnamnet så jag åker tillbaka till fiskebyn i morgon. https://www.google.se/search?q=loei+map+Thailand&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=9Bpaj7_0IzMzUM%3A%2Cr6LdzhdGgn_mVM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kTx-4ocFwexw5NMpaQW6h-MsI7bJg&sa=X&ved=2ahUKEwjsnqzcptbhAhXR7HMBHTQMDHMQ9QEwAHoECAoQBA#imgrc=9Bpaj7_0IzMzUM: Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 21 minuter sedan, skrev Fritz: Långt bort i hellvitta som poeten Helmer Grundström sa. Rofyllt är bara förnamnet så jag åker tillbaka till fiskebyn i morgon. https://www.google.se/search?q=loei+map+Thailand&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=9Bpaj7_0IzMzUM%3A%2Cr6LdzhdGgn_mVM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kTx-4ocFwexw5NMpaQW6h-MsI7bJg&sa=X&ved=2ahUKEwjsnqzcptbhAhXR7HMBHTQMDHMQ9QEwAHoECAoQBA#imgrc=9Bpaj7_0IzMzUM: Loei- Arvidsjaur: Same same but diffrent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Jag åker till Thailand i slutet på Juli. ✈️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 10 timmar sedan, skrev koppar55: Måndag med Finnair. Ser att du gått över till Finnair nu, har du provat Qatar, de har vettiga priser framför vingen nu, du kan använda ditt poängintjäningsprogram från Finnair även där, jag har betalat drygt 16k för nästa resa, bokat direkt från Qatars hemsida (de har dubbel bonus om man bokar före imorgon 6/5) så rätt snabbt upp till status om man använder deras egna loyalty program. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 Imorgon 12/5 från Wuhan i Kina med China Southern Airlines. Frugan plockar upp mig på Suvvan. Blir lite semester i fiskebyn innan vi åker hem till metropolen Ban Dung, Udon Thani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 12:30 den 15de lyfter vi mot Ryssland. Sen blir det en bensträckare innan fortsatt färd mot BKK. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 Den 24 maj ska Qatar få förmånen att frakta mig till Thailand... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hejhå54 Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 18 maj, Finnair Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 19 december Finnair Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rajraj Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 15 aug med Finnair från Landvetter , å ingen flygskam ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 Denna resa: en gång var jag i Thailand två gånger! Nästa blir i juli, ska bara ta mig omaket att åka till Sverige lite först! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 On 2019-05-11 at 20:10, skrev Stefan: Denna resa: en gång var jag i Thailand två gånger! Nästa blir i juli, ska bara ta mig omaket att åka till Sverige lite först! //S Blev visst ingen Sverige semester, i år igen! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 10 minuter sedan, skrev Stefan: Blev visst ingen Sverige semester, i år igen! Är bäste herr @Fritzpå plats så kan vi ta en match biljard! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 3 minuter sedan, skrev Stefan: Är bäste herr @Fritzpå plats så kan vi ta en match biljard! Troligen inte tyvärr. Åker till Sverige den 17:e juni och hinner nog inte tillbaka innan du åkt. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 1 minut sedan, skrev Fritz: Troligen inte tyvärr. Åker till Sverige den 17:e juni och hinner nog inte tillbaka innan du åkt. Hmm, då finns jag ju i Sverige någon vecka! Kan inte erbjuda biljard, dock kan jag erbjuda nyfångad sörmländsk gös! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 30, 2019 Dela Inlagd Maj 30, 2019 1 timme sedan, skrev Stefan: Hmm, då finns jag ju i Sverige någon vecka! Kan inte erbjuda biljard, dock kan jag erbjuda nyfångad sörmländsk gös! //S Synd att du bor så avsides, det är 92 mil mellan oss. Men vem vet, hux flux en dag kanske jag knackar på hos dig beredd att smaka på fisken. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 30, 2019 Dela Inlagd Maj 30, 2019 ......om 2 månader...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 30, 2019 Dela Inlagd Maj 30, 2019 Snart som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu