samet Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Fick en påminnelse inför nästa resa på mailen... 23kg x5 (som får väga 32kg innan de blir griniga) + 8kg handbagage. Vad skall jag packa för att få ihop 123-168kg bagage? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Fick en påminnelse inför nästa resa på mailen... 23kg x5 (som får väga 32kg innan de blir griniga) + 8kg handbagage. Vad skall jag packa för att få ihop 123-168kg bagage? Tar du ut kontanter så får du med dig halva semesterbudgeten i bagaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Landade nyss Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Åker när Berit fyller 65 för en mer permanent vistelse. Antingen Jomtien eller Hua Hin. Helst Jomtien då det är närmare till Pattaya och soierna 7 och 8 BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Åker när Berit fyller 65 för en mer permanent vistelse. Antingen Jomtien eller Hua Hin. Helst Jomtien då det är närmare till Pattaya och soierna 7 och 8 BTT 55555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Åker när Berit fyller 65 för en mer permanent vistelse. Antingen Jomtien eller Hua Hin. Helst Jomtien då det är närmare till Pattaya och soierna 7 och 8 BTT 65 år va hittar du såna puddingar ?? Va de hon som satt i kassan på Epa Ändrades November 25, 2018 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Scannade lite i morse 06.00 fick fram ett bra flyg på Flygresor .se med Eithad För 5 .500 med av 9 januari hem 28 feb Men när man tackat nej till alla extra så komm det nåt nytt välja vad man ska sitta .Jag lyckades komma förbi det hindret sen stupade jag på betalningen Mitt Gammla Mastercard låg ju där och det gick inte ta bort Jag rensade och gjorde om proceduren och fastnade på välj sitt plats och tryckte där för och se Fan då ökade priset med 2000kr Men jag tror de ringer i morgon Ingen fara jag har ju tid på mig Sökte på Travel link och Ticket också Travel link var skit dyra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 39 minuter sedan, skrev clion: Scannade lite i morse 06.00 fick fram ett bra flyg på Flygresor .se med Eithad För 5 .500 med av 9 januari hem 28 feb Men när man tackat nej till alla extra så komm det nåt nytt välja vad man ska sitta .Jag lyckades komma förbi det hindret sen stupade jag på betalningen Mitt Gammla Mastercard låg ju där och det gick inte ta bort Jag rensade och gjorde om proceduren och fastnade på välj sitt plats och tryckte där för och se Fan då ökade priset med 2000kr Men jag tror de ringer i morgon Ingen fara jag har ju tid på mig Sökte på Travel link och Ticket också Travel link var skit dyra Tänk på att du får 2 stopp med Etihad, många av de billiga biljetterna har extremt långa restider. Upp mot 30h. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 10 timmar sedan, skrev M33: Tänk på att du får 2 stopp med Etihad, många av de billiga biljetterna har extremt långa restider. Upp mot 30h. Jo jag har sett det men den jag tittade på låg inte på de tiderna de orkar jag inte med Ryssarna verkar ligga på bäst priser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 7 minuter sedan, skrev clion: Jo jag har sett det men den jag tittade på låg inte på de tiderna de orkar jag inte med Ryssarna verkar ligga på bäst priser Du har ju gott om fritid så ta en sväng till Odenresor så kan de nog ge dig rimliga förslag. https://www.odenresor.se/kontakt/om-odenresor/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 On 11/24/2018 at 3:26 PM, samet said: Fick en påminnelse inför nästa resa på mailen... 23kg x5 (som får väga 32kg innan de blir griniga) + 8kg handbagage. Vad skall jag packa för att få ihop 123-168kg bagage? Inga problem, jag skickar en lååång shoppinglista 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 9 timmar sedan, skrev spooncreek: Inga problem, jag skickar en lååång shoppinglista 😉 Gör det vännen. Inga problem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 17: Januari, fick biljett direkt till Phuket med Thai air för 6 000 kr jämt. 18 dagar dessutom som jag fick tag i via Flygresor.se fast dom länkade mig vidare til Ticket.se det intressanta är att jag kunde inte få upp det priset när jag sökte hos Ticket direkt, kompisen som köpte biljett dagen efter försökt också via Ticket direkt. Men se den gubben gick inte utan han fick gå via flygresor.se som skickade han vidare till Ticket?. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 13 timmar sedan, skrev clion: 65 år va hittar du såna puddingar ?? Va de hon som satt i kassan på Epa Nej men hon har handlat på tempo i valla. Berit och jag träffades redan 95 i Pattaya i en bar på soi 8. Hennes dåvarande thaiman hade just lämnat henne så broder fick rycka in som tröst. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Nej men hon har handlat på tempo i valla. Berit och jag träffades redan 95 i Pattaya i en bar på soi 8. Hennes dåvarande thaiman hade just lämnat henne så broder fick rycka in som tröst. BTT Tur för Berit att hon har fått en erfaren Toi Boy ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Tur för Berit att hon har fått en erfaren Toi Boy ha ha Jo man var ju det i mitten på 90 talet. Berit gillar ju yngre män. Minns att hennes dåvarande thaiman enbart var 19 år och Berit då i 40 års åldern. Jag kommer fortfarande ihåg Berit när hon satt och söp och grät i Vicky baren på åttan. Håret var långt och utslaget och sminket hade runnit nerför kinderna så hon var nästan svart i ansiktet. Alla tjejerna i baren försökte trösta henne men hon bara grät och grät med sitt krossade hjärta. Som tur var fanns ju brodern i närheten och kunde tala henne tillrätta annars hade hon nog begått självmord för jag minns hon yrade på fyllan om havet och saltsmak i munnen. Det tog några veckor innan hon hade blivit någorlunda glad igen mycket tack vare broders varma omtanke. Sen dess har jag och Berit varit goda vänner även om Berit haft en del hårda ord gentemot broder för hans kärlek till barerna i Pattaya men jag har ju alltid förklarat för henne att jag varit schysst och behandlat tjejerna med respekt. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 <Nästa Torsdag Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leni Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 Vi skiter i det här u, så djävla trött på gnällig käring, bestälde en biljett den 6 dec,, BTT häng på 11 dar jag betalar. Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 23e december första anhalt Udon över jul[emoji3][emoji3][emoji3]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 4 timmar sedan, skrev Towe: 23e december första anhalt Udon över jul Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Om du håller koll längst fram där det finare folket sitter så håller jag koll längst bak i grisklassen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 Om du håller koll längst fram där det finare folket sitter så håller jag koll längst bak i grisklassen:haha:Jag skickar en bild på champagneglaset[emoji1787][emoji1787]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd December 4, 2018 Dela Inlagd December 4, 2018 (ändrad) Hejsan! Finns det någon som åker ner till Thailand imorgon den 5/12 med flight TG-961? Kan vara kul att träffa någon från forumet 😊 Ändrades December 4, 2018 av chevrolet-48 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 Nu är det dags igen att dra till Los! Åker till helgen, blir borta några månader sedan får vi se hur vädret är i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu