Towe Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 23 december -11 januari Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 om exakt 5 dagar, 2 timmar och 31 minuter - med Emirates från ARN. Trevligt. RIKTIGT BRA BOLAG. Trevlig Resa [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 23 december -11 januari Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Härligt Towe! Fortsätt med kvalitet o mys[emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Härligt Towe! Fortsätt med kvalitet o mys[emoji4]Tapatalkat Jajamensan [emoji16][emoji16][emoji16]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 24, 2018 Dela Inlagd April 24, 2018 Det blir en resa den 10 maj. TG 951. En snabb resa åker tillbaka 17 maj TG 950. Pattaya. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 25, 2018 Dela Inlagd April 25, 2018 Prata med Thai Stockholm Och nu har jag uppgraderat utresan till PE. Det var skönt Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 25, 2018 Dela Inlagd April 25, 2018 4 timmar sedan, skrev pigge01: Prata med Thai Stockholm Och nu har jag uppgraderat utresan till PE. Det var skönt Ja se där, där duger den kungliga hufudstaden, funkade det inte via nordens araber på andra sidan sundet Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 25, 2018 Dela Inlagd April 25, 2018 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Ja se där, där duger den kungliga hufudstaden, funkade det inte via nordens araber på andra sidan sundet Jag det är billigare att ringa till ockupationsmakten Än till Huvudstan Köpenhamn. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 27, 2018 Dela Inlagd April 27, 2018 On 2018-04-25 at 20:46, skrev pigge01: Jag det är billigare att ringa till ockupationsmakten Än till Huvudstan Köpenhamn. Kompisen mailade båda(gratis) inför senaste resan och fick bara svammel svar från Tjockholm men ordning o reda från araberna. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd April 27, 2018 Dela Inlagd April 27, 2018 Inom någon månad hoppas jag, Sommarresan är det kineserna som bestämmer tyvärr, jag kan bara bestämma över min hemresa som naturligtvis tar ett stopp i Thailand:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 Nu är det 3 dagar kvar till avresa. På min förlängda helgresa. 10-17/5 Pattaya. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 1 timme sedan, skrev pigge01: Nu är det 3 dagar kvar till avresa. På min förlängda helgresa. 10-17/5 Pattaya. Tvåsiffrigt fortfarande. Fan så segt det går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 Av hälsoskäl har jag/vi fått avboka och skjuta upp ett antal resor till Thailand den senaste tiden. Det bukar normalt vara 4-6 resor per år med tyngdpunkt över jul och nyår då vi brukar stanna 4-6 veckor samt några tvåveckors resor utspridda över året. Så nu blir det sommarsemester i Thailand, åker 6/7 till 4/8. @Fritzmåste ju få glänsa lite med sina biljardkunskaper! 😉 //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 6 timmar sedan, skrev Stefan: Av hälsoskäl har jag/vi fått avboka och skjuta upp ett antal resor till Thailand den senaste tiden. Det bukar normalt vara 4-6 resor per år med tyngdpunkt över jul och nyår då vi brukar stanna 4-6 veckor samt några tvåveckors resor utspridda över året. Så nu blir det sommarsemester i Thailand, åker 6/7 till 4/8. @Fritzmåste ju få glänsa lite med sina biljardkunskaper! 😉 //S Vi kommer tillbaka från våran Sverigetripp den 24/7 så du har några veckor på dig att tjyvträna innan vi möts. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 Preliminärt 6/8 Hänger mycket på hur vädret är i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 2 timmar sedan, skrev rolba: Preliminärt 6/8 Hänger mycket på hur vädret är i Sverige. Trevlig resa till Sverige i natt Nästan så jag är avundsjuk. Är för varmt, och vädret i Sverige börjar ju vara OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sanuuk555 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Hej! Åker 10/5 Med Thai! Blir en sväng till Fiskebyn och Udon Thani! Ha det gött! Sanuuk555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Jag då är jag iCheck-in på TG951 i morgon 14,25 CPH - BKK. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 14 minuter sedan, skrev pigge01: Jag då är jag iCheck-in på TG951 i morgon 14,25 CPH - BKK. Ser fram mot ett uttömmande resereportage som vanligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tjobo Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Ser fram mot ett uttömmande resereportage som vanligt! 21/5 och tre månader framåt. Första gången i Ban Chang. Tar gärna emot tips.Skickat från min HUAWEI LYO-L21 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 23 minuter sedan, skrev M33: Ser fram mot ett uttömmande resereportage som vanligt! Ah, du tänker på tåget till CPH där det viftas med Ica-kort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Kan det bli enklare att boka en biljett än så här, givetvis med världens bästa flygbolag, via Lunds bästa resebyrå......tyvärr inget tåg till Köpenhamn eller något ICA-kort inblandat. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Då sitter jag l loungen och vänta på Bording Plats 19G på ner resan Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 20 minuter sedan, skrev pigge01: Då sitter jag l loungen och vänta på Bording Plats 19G på ner resan På något sätt känns det bra att jag lämnar landet imorgon 😁 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev L64: På något sätt känns det bra att jag lämnar landet imorgon 😁 Tack för den! Utsikten från lougen TG HS -TKZ O Emirates A 380 Ändrades Maj 10, 2018 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu