scorpio63 Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 Det kommer nog bli kortresor för mig i fortsättningen med. Nästa arbetsresa är i kina igen, tänkte försöka routa om hemvägen via Thailand några dagar den här gången. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 23, 2018 Dela Inlagd Januari 23, 2018 Nu... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Nu är det banne mig nära!! Åker på lördag morgon med stopp i Doha //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Lördag kväll!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Om 40 dagar är det dags igen Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Nu är det nära, kl 13 i morron går fågeln Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 4 minuter sedan, skrev husse: Nu är det nära, kl 13 i morron går fågeln Hur blev det med snuset? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Aldrig, om jag själv får välja... Finns ju så många intressantare länder. Så det blir väl i sommar nån gång? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 6 timmar sedan, skrev Tommy: Aldrig, om jag själv får välja... Finns ju så många intressantare länder. Så det blir väl i sommar nån gång? MVH Samma här, förhoppningsvis i alla fall. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 7 timmar sedan, skrev Benriach: Hur blev det med snuset? Sålt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Om sju timmar bör vi ha lyft och jag vara på väg. Håll tummarna för att vi slipper förseningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Om länge Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plutten Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 På onsdag med Finnair Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 29, 2018 Dela Inlagd Januari 29, 2018 kollade precis med Qatar från Kastrup början på juni tre vuxna för 11700.. Tja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Februari 21, 2018 Dela Inlagd Februari 21, 2018 Om 19 dagar sitter man på planet från Helsinki vid denna tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 22, 2018 Dela Inlagd Februari 22, 2018 Bokade just av 10/3, vet tusan när jag kan åka hem Men o andra sidan hade det vart ett större problem och vart utan jobb....Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 22, 2018 Dela Inlagd Februari 22, 2018 29/10 wait long time Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 22, 2018 Dela Inlagd Februari 22, 2018 I maj juni stannar jag nog en vecka i Pattaya när jag har varit på jobbresa i Kina. Sedan kikar jag på resa mitten av december till mitten av januari. Måste bara byta till ett nytt pass först innan jag bokar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 var tvungen att avbryta semestern pga farsan blev sjuk . men nu allt ok . funderar på att köpa en enkel resa ner tom 11 mars då jag har min ordinare retur biljett kvar . hade stuckit i förgår så hade det kostat 1470 kr enkel med baggarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Lutar åt 22 december samma rutt som sist, Udon Thani, Jomtien och Bangkok. Vilket bolag som får äran att transportera mig återstår att seSkickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NorLyx Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 God morgon Flyger till Krabi den 17/3 med Qatar från Arlanda. Blir en vecka i Ao Nang. Mitt favorit resemål i Thailand. Trevilg helg/NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 Just betalt resa den 17 dec till 15 jan. Det blir någon vecka i sommar också men inte bestämt när. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 Incheckning om en massa dagar. Blir faktiskt via Paris och världens sämsta flygplats...typ, men jag kände att jag måste prova på A380. Var där förra veckan och rekade läget. Inte så jävla dålig flygplats, fast lite svår navigerad. Så om ca 81 dagar så får man checka in. Hoppas man slipper allt för mycket bagage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 Några dagar kvar. [emoji3]Sent from my MI 6 using Tapatalk Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 Nu går tiden sakta.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu