kalasbullen Inlagd Januari 1, 2018 Dela Inlagd Januari 1, 2018 1 timme sedan, skrev fiskarn: Äntligen inne på rätt månad och endast 26 dagar kvar Då åker vi samma dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 1, 2018 Dela Inlagd Januari 1, 2018 3 timmar sedan, skrev fiskarn: Äntligen inne på rätt månad och endast 26 dagar kvar 2 timmar sedan, skrev Nilsson68: Instämmer Samma här. Tapatalkat Här också If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 2, 2018 Dela Inlagd Januari 2, 2018 On 2017-10-30 at 12:58, skrev Towe: 23 december med Finnair 17 kvar Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 2, 2018 Dela Inlagd Januari 2, 2018 17 dagar kvar sen 7 veckor semester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 2, 2018 Dela Inlagd Januari 2, 2018 15 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Här också Kanske samma här, den 26/1 med finnarna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 2, 2018 Dela Inlagd Januari 2, 2018 12 timmar sedan, skrev husse: Kanske samma här, den 26/1 med finnarna En dag senare ... 27/1 med finnarna If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 3, 2018 Dela Inlagd Januari 3, 2018 16 dagar kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 3, 2018 Dela Inlagd Januari 3, 2018 26 januari med Thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 79 timmar kvar... 2018-01-12 12:40 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 17 kvar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 I Februari Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 Tre dagar kvar till avresa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 6 minuter sedan, skrev JJC: Tre dagar kvar till avresa. Vart kommer du hålla till? Din platsmarkering är i Chaing Mai. Skall du dit? Jag åker till CM den 16:e Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Vart kommer du hålla till? Din platsmarkering är i Chaing Mai. Skall du dit? Jag åker till CM den 16:e Inte hela tiden men Japp, Chiang Mai är utgångspunkten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 Inte hela tiden men Japp, Chiang Mai är utgångspunkten. Aldrig varit där men sugen på att åka dit och hyra hoj och köra en tur upp i bergen.Lär vara riktigt nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev Benjamas: Aldrig varit där men sugen på att åka dit och hyra hoj och köra en tur upp i bergen. Lär vara riktigt nice. Mycket vacker, Själva stan och bergen rund om kring. Verkligen värd ett besök. Man blir kär i Chiang Mai. Ändrades Januari 9, 2018 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 10, 2018 Dela Inlagd Januari 10, 2018 9 dagar 11 timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 10, 2018 Dela Inlagd Januari 10, 2018 Angående Chiang Mai glömde nämna att den internationella flygplatsen har billiga avgångar till många Asiatiska städer, Hongkong, Singapore, Kuala Lumpur, LuangPrabang och många andra. Chans att resa och se annat mycket billigt. Senast fick vi erbjudande med AirAsia om att om vi bokade 4 nätter i Hongkong så kunde vi flyga ditt för 1000 bath. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 11, 2018 Dela Inlagd Januari 11, 2018 Om exakt 49 dagar blir det att sätta sig på planet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Januari 11, 2018 Dela Inlagd Januari 11, 2018 2 minuter sedan, skrev Lappen: Om exakt 49 dagar blir det att sätta sig på planet Du snusar väl inte såvitt jag vet. Kan du ta med snus till mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 11, 2018 Dela Inlagd Januari 11, 2018 31 minuter sedan, skrev gst: Du snusar väl inte såvitt jag vet. Kan du ta med snus till mig? Nej jag snusar inte men det ska väl gå att fixa ändå 😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 11, 2018 Dela Inlagd Januari 11, 2018 Nio dagar kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 11, 2018 Dela Inlagd Januari 11, 2018 Om 8 dagar bär det iväg med Qatar Airways till Chiang Mai. Ska bli intressant att prova den rutten, har inte åkt med Qatar sedan de hade små Airbus 319 mellan Arlanda och Doha. Blir en 8-10 dagar i Chiang Mai med jobb innan det är dags för ett par veckor i Bangkok. Ska bli skönt att komma iväg... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 12, 2018 Dela Inlagd Januari 12, 2018 7 dagar 11 timmmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 12, 2018 Dela Inlagd Januari 12, 2018 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev MaiChai: Om 8 dagar bär det iväg med Qatar Airways till Chiang Mai. Ska bli intressant att prova den rutten, har inte åkt med Qatar sedan de hade små Airbus 319 mellan Arlanda och Doha. Blir en 8-10 dagar i Chiang Mai med jobb innan det är dags för ett par veckor i Bangkok. Ska bli skönt att komma iväg... 16:e-22:e är jag i Chiang Mai. Hör av dig! Ändrades Januari 12, 2018 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu