Drik Inlagd December 11, 2017 Dela Inlagd December 11, 2017 Nio dagar kvar tyvärr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 12, 2017 Dela Inlagd December 12, 2017 Kom hem den 25 nov efter att ha varit i Los 12 dagar. Fan va kallt och mörkt det är, jag bokade en ny biljett direkt. 21 dagar kvar till nästa resa, den här gången stannar jag nog minst 14 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Det minskar ju ... 43 dagar kvar nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 E i hongkong just nu! Landar i bkk den 18e Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Det är lite långt kvar, men den 9/2 kommer vu att åka dit. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 51 minuter sedan, skrev bimmer: E i hongkong just nu! Landar i bkk den 18e Grymt! Ses vi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 15, 2017 Dela Inlagd December 15, 2017 Närmar sig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Fel verktyg..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 1 vecka kvarSkickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Om sex veckor har jag just landat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Ja men det är ju idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 Fyra dagar kvar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 13 timmar sedan, skrev samet: Grymt! Ses vi? 13 timmar sedan, skrev samet: Grymt! Ses vi? Det låter som en plan😎 Kommer antagligen vara i Pattaya över jul o nyår👍🏻👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 16, 2017 Dela Inlagd December 16, 2017 5 timmar sedan, skrev bimmer: Det låter som en plan😎 Kommer antagligen vara i Pattaya över jul o nyår👍🏻👍🏻 Jag är på ön över jul. Men är i Pattaya på nyår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 Fick tag på en restresa. stannar enbart 23 dagar. Reser imorgon 13,00 från Kastrup. Fick en resa nu i December för enbart 6900. Det var billigt. Jag hade tänkt på att ta en business class biljett. Men hittade denna från Kastrup. Jag sover inte inatt utan väntar till flyget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 2 minuter sedan, skrev BanFang: Fick tag på en restresa. stannar enbart 23 dagar. Reser imorgon 13,00 från Kastrup. Fick en resa nu i December för enbart 6900. Det var billigt. Jag hade tänkt på att ta en business class biljett. Men hittade denna från Kastrup. Jag sover inte inatt utan väntar till flyget. Vilket flygbolag ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 18, 2017 Dela Inlagd December 18, 2017 TUI. Med extra ben utrymme och media box. Det är kanske som Thai, SAS, eller FIN, Jag vet inte det är första gången jag flyger med dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 20, 2017 Dela Inlagd December 20, 2017 Så snart det är möjligt, förhoppningsvis så kommer det lite lägre pris närmare avresa. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 20, 2017 Dela Inlagd December 20, 2017 Fredagmorgon flyger vi,för att slippa åka mitt i natten så åker vi upp imorgon och tar 1 hotellnatt med långtidsparkering och shuttlebuss till Arlanda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd December 21, 2017 Dela Inlagd December 21, 2017 Arlanda Tg 961 9/1. Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 21, 2017 Dela Inlagd December 21, 2017 3 timmar sedan, skrev BB: Arlanda Tg 961 9/1. Trevlig resa kompis. 10 grader i morse Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd December 21, 2017 Dela Inlagd December 21, 2017 1 timme sedan, skrev mavange: Trevlig resa kompis. 10 grader i morse Tack där, hörde det från familjen som huttrar. Du är väl tillbaka snart va? Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 21, 2017 Dela Inlagd December 21, 2017 1 timme sedan, skrev BB: Tack där, hörde det från familjen som huttrar. Du är väl tillbaka snart va? Åter 11 jan Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 21, 2017 Dela Inlagd December 21, 2017 Sista arbetspasset i natt sen jaga biljetter och komma iväg! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd December 21, 2017 Dela Inlagd December 21, 2017 På lördag 23/12 Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu