B747 Inlagd Oktober 25, 2017 Dela Inlagd Oktober 25, 2017 1 minut sedan, skrev Broskan: Tycker det fungerar fint har själv kört så i 22år nu Vi är nog bara 6mil från dig i Korat, Phimai närmare bestämt. //Broskan Lucky you.Phimai vet jag vars det är efter regelbundna Korat besök sedan 2002,då vi träffades.(Jag och gumman alltså) PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 28, 2017 Dela Inlagd Oktober 28, 2017 Hej Om jag skickar efter ett fast track kort från Thailand så ska thai stämpla det,så jag undrar om nån vet om dom gör det vid incheckningen på arl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 On 2017-10-28 at 16:49, skrev pust: Hej Om jag skickar efter ett fast track kort från Thailand så ska thai stämpla det,så jag undrar om nån vet om dom gör det vid incheckningen på arl. Mina som jag beställd är stämplade med "AOT Guest" har inte behövt göra annat än att via upp lappen vid ingången till fasttracken och sedan lämna den till passkontrollanten Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 Väntar på svar från Btt om han vill med på sin egen träff 14 december så vi kan planera datum för avresan. Tyvärr inget pm från honom än så får väl boka själv då varken fru eller son inte vill med,har kvar några veckors semester som måste tas ut före nyår och jag ska fira jul hemma med la familia så det börjar bli dags att boka snart . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 2 minuter sedan, skrev kenneth073: Väntar på svar från Btt om han vill med på sin egen träff 14 december så vi kan planera datum för avresan. Tyvärr inget pm från honom än så får väl boka själv då varken fru eller son inte vill med,har kvar några veckors semester som måste tas ut före nyår och jag ska fira jul hemma med la familia så det börjar bli dags att boka snart . Ha ha ha ha lycka till. Jag tror inte BTT har en tanke på att åka på riktigt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 Hehe ,lustigt men nu svarade han på pm. Så nu ska ni få se...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sventa Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 På fredag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 På söndag 1 enkel med Norwegian. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 På lördag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 20 december med Thai Airways. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 23 december med Finnair Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 30, 2017 Dela Inlagd Oktober 30, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev leifen: 20 december med Thai Airways. Fan jag som trodde du var en sån där Norwegian-frälst snubbe Ändrades Oktober 30, 2017 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 31, 2017 Dela Inlagd Oktober 31, 2017 18 timmar sedan, skrev kenneth073: Hehe ,lustigt men nu svarade han på pm. Så nu ska ni få se...... Nå......? Vi väntar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 31, 2017 Dela Inlagd Oktober 31, 2017 14 timmar sedan, skrev Mankan: Fan jag som trodde du var en sån där Norwegian-frälst snubbe Nä, jag kör billigaste pris i alla lägen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 On 2017-10-30 at 08:52, skrev Mr atm: På söndag 1 enkel med Norwegian. Liknar Kim Jong Un Airlines. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev UglyFarang: Liknar Kim Jong Un Airlines. Du har rätt. Det ÄR Kim Fjongs Airlines. Ändrades November 3, 2017 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Ja det går ju faktiskt sakta framåt .... 84 dagars väntan nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 49 kvar Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Tror att jag fick det till 84 dagar jag med ;-) Lång tid men den som väntar på något ;-) //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Två timmar ca Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 27 kvar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 12 veckor...🤕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strdd Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 36 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Inom 60 dagar, ska bara köpa biljetter nu när det går att åka utan visum. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Ska bli härligt 😊 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu