Chomphoo Inlagd Oktober 6, 2017 Dela Inlagd Oktober 6, 2017 On 2017-09-23 at 07:52, skrev rolba: Dyrt. Över 8000. Har inte betalat ännu. Full poäng och ombokningsbar. Kostade 8400 förra säsongen. Ombokning för det priset! Tacka Fan! Går att flyga fram och tillbaka några gånger på vanlig biljett. Bara röka up biljetten och köpa ny när man vill hem. max 15 tim totaltid /resa. Bättre tim penning får man leta efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 7, 2017 Dela Inlagd Oktober 7, 2017 7 timmar sedan, skrev Chomphoo: Ombokning för det priset! Tacka Fan! Går att flyga fram och tillbaka några gånger på vanlig biljett. Bara röka up biljetten och köpa ny när man vill hem. max 15 tim totaltid /resa. Bättre tim penning får man leta efter. Det får du gärna utveckla och förklara för oss andra. Vi okunniga som köper "dyra" ombokningabara biljetter i högsäsong. Förklara hur vi flyger fram å tillbaka flera gången under dec-mars. Bra Rolba. Du verkar fått tag på en schysst biljett. Själv blir det Finnair från Gbg över julen, ombokningabar för 7600 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 1 minut sedan, skrev koppar55: 25/10 med TG961. Kan gästa en person i SAS loungen om intresse finnes. Fan trodde @andrejsdenruskige hade VM-guld i TG 960/961 men du är nog före 55555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 Fan trodde [mention=3653]andrejsdenruskige[/mention] hade VM-guld i TG 960/961 men du är nog före 55555 Ja, fan vad jobbig han är. Känns nästan som att jag måste okynnesboka en massa biljetter nu [emoji23]Tror jag har 11st i år och blir åtminstone en till. Knappast något världsrekord. Atom borde ha ett bra snitt per år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, fan vad jobbig han är. Känns nästan som att jag måste okynnesboka en massa biljetter nu Tror jag har 11st i år och blir åtminstone en till. Knappast något världsrekord. Atom borde ha ett bra snitt per år Hur länge blir du nere, kommer ev förbi din by i slutet av nov. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 Hur länge blir du nere, kommer ev förbi din by i slutet av nov. Just nu är jag utanför landets gränser, men återkommer om 15 dagar. Mest troligt är jag nere i slutet av november och åker nog till Sverige för att tugga i mig julskinka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 Imorgon med TG961. Ska bli skönt att luta sig tillbaka ett tag. Och den här ggn byter jag från att åka med Baggarna till Thai. Och efter vad jag läst och hört här så förväntar jag mig något utöver det vanliga, Elitserien helt enkelt. Återkommer med rapport Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 1 minut sedan, skrev frogfish: Imorgon med TG961. Ska bli skönt att luta sig tillbaka ett tag. Och den här ggn byter jag från att åka med Baggarna till Thai. Och efter vad jag läst och hört här så förväntar jag mig något utöver det vanliga, Elitserien helt enkelt. Återkommer med rapport Du kan nog inte förvänta dig mer än en snabb resa, och med bra avgångstider. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 Precis nyss, skrev Soengsang: Du kan nog inte förvänta dig mer än en snabb resa, och med bra avgångstider. Nu ska du inte dra ner mina förväntningar. Vad jag minns från tidigare resor så var de inget speciellt, men nu tror jag att mitt liv kommer förändras. Kanske tom tar med mitt Ica-kort på resan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 7 timmar sedan, skrev koppar55: 25/10 med TG961. Kan gästa en person i SAS loungen om intresse finnes. Kan inte vänta så länge. En annan gång kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 98 dagar 12 exakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 Börjar i alla fall närma sig tvåsiffrigt ... 106 dagar tills man får luft under vingarna igen If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Börjar i alla fall närma sig tvåsiffrigt ... 106 dagar tills man får luft under vingarna igen Jag väntar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 6 veckor kvar. Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 Ja jäklar !!! Om två månader sitter man i Pattaya och sippar på ett glas kall mjölk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 6 timmar sedan, skrev stefan5300: Jag väntar. Ja ... det blir gött det där If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 22 långa dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 På Tisdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 Den 14 oktober kl 13:oo från Landvetter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 Endast 60 dagar kvar nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 14, 2017 Dela Inlagd Oktober 14, 2017 Det börjar närma sig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 (ändrad) Då bokade man just en biljett, åker om 3v och blir kvar till början på Januari, 4788:- med Air China för en 3mån biljett. Billigare blir det inte, om man inte gör en BTT och tar båten från Värtahamnen ps. 4838SEK vart det tillslut, det kostade visst 50kr att betala med visa Ändrades Oktober 21, 2017 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Nu på tisdag den 24 oct, stannar dock bara ett par dagar innan jag fortsätter mot Australien för påmönstring igen. Skönt iallafall att vila lite innan i nästan rätt tidszon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GulaDraken Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Upptäckte precis att jag har 11 veckors betald semester att ta ut under 2018. Lägger nog 5-6 veckor av dem i Thailand i feb- mars 2018. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 11 minuter sedan, skrev GulaDraken: Upptäckte precis att jag har 11 veckors betald semester att ta ut under 2018. Lägger nog 5-6 veckor av dem i Thailand i feb- mars 2018. Trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu