andrejsdenruskige Inlagd Oktober 1, 2017 Dela Inlagd Oktober 1, 2017 Det var en trevlig tur till Thailand. Ny retur bokad 27/10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 Kom bra och ha grejer på posten idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 Åker Julafton ...Blir till o fixa premium lane för mig me... kanon när man bara har handbag ner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 3 minuter sedan, skrev koppar55: Denna link? http://fasttrackcoupon.blog.fc2.com/ Ja “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 26 minuter sedan, skrev koppar55: Man är ett blindstyre. Går att ändra till Engelska längst ner till höger. Den är stämplad AOT Guest. Namn och flygnummer fyller man i själv. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Kom bra och ha grejer på posten idag Intressant och detta fick du skickat med post till Sverige? //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 13 minuter sedan, skrev matz: Intressant och detta fick du skickat med post till Sverige? //matz http://fasttrackcoupon.blog.fc2.com/blog-entry-1.html Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 7 minuter sedan, skrev Soengsang: http://fasttrackcoupon.blog.fc2.com/blog-entry-1.html Frågan är om man hinner få det till nästa fredag med snigelpost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 2 minuter sedan, skrev matz: Frågan är om man hinner få det till nästa fredag med snigelpost Mmm, det är nog tveksamt... Då kan du köra med dessa nedan, så blir du uppmött(hittepåord?) och eskorterad igenom, lite dyrare men hatar man köer så gör man, och jag tycker det är värt det. https://www.bangkokflightservices.com/index.html Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 34 minuter sedan, skrev matz: Intressant och detta fick du skickat med post till Sverige? //matz Jäpp och det tog mindre än en vecka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev matz: Frågan är om man hinner få det till nästa fredag med snigelpost Kom med rek Ändrades Oktober 3, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 13 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jäpp och det tog mindre än en vecka Ok då blir det en beställning ikväll å lika bra att köpa ett gäng så man har inför vinterns resor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 2 timmar sedan, skrev koppar55: Inga problem utan stämpel, namn eller flygnummer? Bokar normalt “Fast Track” som kostar BTH1200. Gjorde en provbokning och vid betalning är det Thailändska och inte Engelska? Jag har använt dessa många gånger utan att fylla in något alls och det har funkat alldeles utmärkt utan några problem. Har till och med tidigare använt samma kupong flera gånger genom att visa upp den in dörren men låtit bli att ge den till passkontrollanten. Har dock inte funkat de senaste gångerna då passkontrollanten har frågat efter fasttrack-biljett. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 17 minuter sedan, skrev Mankan: Jag har använt dessa många gånger utan att fylla in något alls och det har funkat alldeles utmärkt utan några problem. Har till och med tidigare använt samma kupong flera gånger genom att visa upp den in dörren men låtit bli att ge den till passkontrollanten. Har dock inte funkat de senaste gångerna då passkontrollanten har frågat efter fasttrack-biljett. Gjort samma sak och det funkade fint i somras också 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 35 minuter sedan, skrev Mankan: Jag har använt dessa många gånger utan att fylla in något alls och det har funkat alldeles utmärkt utan några problem. Har till och med tidigare använt samma kupong flera gånger genom att visa upp den in dörren men låtit bli att ge den till passkontrollanten. Har dock inte funkat de senaste gångerna då passkontrollanten har frågat efter fasttrack-biljett. 16 minuter sedan, skrev M33: Gjort samma sak och det funkade fint i somras också 😎 Hahah det ska jag pröva.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 Börjar osa BTT här “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 59 minuter sedan, skrev Mankan: Jag har använt dessa många gånger utan att fylla in något alls och det har funkat alldeles utmärkt utan några problem. Har till och med tidigare använt samma kupong flera gånger genom att visa upp den in dörren men låtit bli att ge den till passkontrollanten. Har dock inte funkat de senaste gångerna då passkontrollanten har frågat efter fasttrack-biljett. Dörren skriver du då antar jag att man inte ska gå fram till dom vanliga imigation diskarna och smita fram till en snabbkö, så vart hittar man denna dörr? //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 7 minuter sedan, skrev matz: Dörren skriver du då antar jag att man inte ska gå fram till dom vanliga imigation diskarna och smita fram till en snabbkö, så vart hittar man denna dörr? //matz Vid ank är det skyltat, vid avg så bla just till vänster om rulltrappan där man åker upp till im. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2017 Dela Inlagd Oktober 3, 2017 23 minuter sedan, skrev matz: Dörren skriver du då antar jag att man inte ska gå fram till dom vanliga imigation diskarna och smita fram till en snabbkö, så vart hittar man denna dörr? //matz Finns info och karta på baksidan av kupongerna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 4, 2017 Dela Inlagd Oktober 4, 2017 Gäller inte alla här på forumet men Fast Track är gratis för dom som fyllt 70, bara att vifta med passet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 4, 2017 Dela Inlagd Oktober 4, 2017 8 timmar sedan, skrev koppar55: Kom ett mail om återbetalning "no stock now" Till mej kom ett mail om adress bekräftelse så jag nöp nog dom sista //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 5, 2017 Dela Inlagd Oktober 5, 2017 22 timmar sedan, skrev koppar55: hmmm..... Idag kom ett mail att dom är skickade så får hoppas att dom hinner fram till nästa fredag, annars kanske dom kan va till salu //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 5, 2017 Dela Inlagd Oktober 5, 2017 52 minuter sedan, skrev matz: Idag kom ett mail att dom är skickade så får hoppas att dom hinner fram till nästa fredag, annars kanske dom kan va till salu //matz De kommer som rek så åker du till Thailand så kanske du bör fixa någon som kan hämta ut dem “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 5, 2017 Dela Inlagd Oktober 5, 2017 3 timmar sedan, skrev matz: Idag kom ett mail att dom är skickade så får hoppas att dom hinner fram till nästa fredag, annars kanske dom kan va till salu //matz De är väl bara att använda nästkommande resor is så fall. Om det inte är din sista förstås Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 5, 2017 Dela Inlagd Oktober 5, 2017 9 minuter sedan, skrev Mankan: De är väl bara att använda nästkommande resor is så fall. Om det inte är din sista förstås Nä inga problem men man vet ju aldrig dagarna kan ju va räknade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu