Soengsang Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Åker strax(som vanligt ett par veckor tidigare än planerat) på jobb och hade tänkt vara tebax före 24/11 då mitt visum går ut, men min kollega har sagt upp sig....så vem vet, man kanske inte är hemma förens framåt maj [emoji4] Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Parasollkillen Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Jag ger upp, jag flyttar! Det blev några år tidigare än beräknat men damen är glad i alla fall.... Den 17 sep drar jag till Thailand och bosätter mig där! Jag har varit där 6 mån om året i många år men fortsättningsvis blir det så lite som möjligt i Sverige! Ha en fortsatt trevlig kväll alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pakusa Inlagd Augusti 21, 2017 Dela Inlagd Augusti 21, 2017 Min dam köpt biljett i dag 12/11 åker hon kommer tillbaka i april, jag själv ska ner efter nyår någon månad. Pakusa & Jesperhttps://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/ อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Augusti 21, 2017 Dela Inlagd Augusti 21, 2017 Vi åker 4/9 till 22/9 blir en kort tur för att köpa möbler och inviga huset som skall vara färdigt sista augusti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 21, 2017 Dela Inlagd Augusti 21, 2017 Åker 10 september och kommer tillbaka juni nästa år. Biljett naturligtvis beställd av Nonki. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 Semester beviljad 29/1 - 23/2 bara att börja leta biljetter nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 On 2017-08-21 at 07:14, skrev nissehult_13: Åker 10 september och kommer tillbaka juni nästa år. Biljett naturligtvis beställd av Nonki. Samma här, hade ett trevligt samtal med honom igår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 Över Jul och nyår till Khao Lak. Har ni några förslag på vad jag måste göra när jag är där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 2 minuter sedan, skrev Batting: Över Jul och nyår till Khao Lak. Har ni några förslag på vad jag måste göra när jag är där? Det fixar @Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 26 minuter sedan, skrev Batting: Över Jul och nyår till Khao Lak. Har ni några förslag på vad jag måste göra när jag är där? jA DU MÅSTE JU KOMMA OCH ÄTA JULBORD PÅ sCANDINAVIAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 57 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: jA DU MÅSTE JU KOMMA OCH ÄTA JULBORD PÅ sCANDINAVIAN Det låter trevligt. Mitt sällskap kommer på självaste julafton. Hur länge har ni Julbord? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 7 timmar sedan, skrev Batting: Det låter trevligt. Mitt sällskap kommer på självaste julafton. Hur länge har ni Julbord? Från 16,00 tills siste man går härifrån den 24 december, men vi kan duka upp även dagen efter m någon vill det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leffen11 Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 8Dec---3Feb Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 20Jan-4feb till paradiset Pattaya. Lufthansa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Augusti 28, 2017 Dela Inlagd Augusti 28, 2017 Alldeles för långt dit 4/11, enkelbiljett med Norwegian PE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2017 Dela Inlagd Augusti 28, 2017 Frugan pratar om januari Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chomphoo Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Bokat och Betalt idag! Lyfter 1 Dec åter till Svedala 2 Mars. Var meningen med kortare vistelse men det går bra just nu! Så varför inte 3mån. Fasen Så Gött Det Ska Bli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Ner 1:e Oktober hem 30:e Oktober. Kall svensk badsommar så behövs det lite badsemester. Inte bokat några hotellnätter än. Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Om en vecka Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 23 dec-9 jan Udon, Jomtien och Bangkok Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Jag har åkt till Thailand 4-6 gånger per år under ganska många år, jag brukar boka vinterresan ganska tidigt. Men när jag kom hem efter årets 3,e resa i början av juni infann sig liksom inte lusten att boka riktigt. Nu har jag kommit till insikt att jag har tröttnat på Thailand, antagligen bara tillfälligt. Visst, ibland kommer tankarna, "fan vad jag längtar ner". Sedan hör det till saken att min mamma och pappa börjar bli riktigt gamla och de så gärna vill fira jul tillsammans med mig och mina barn. Jag har inte varit hemma i Sverige över jul och nyår på 13 år, jag verkligen avskyr jul! Det närmsta julfirande jag varit på är hos SC för några år sedan, det var dock riktigt roligt och med fantastiskt god mat, något jag verkligen kan rekomendera! Jag har också svårt att stanna någon längre tid om jag inte åker över jul och nyår, måste ju trotts allt jobba lite i mellan åt! Jag hoppas och tror att det blir små äventyr i Thailand även i framtiden, men för nu får det räcka! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 25 minuter sedan, skrev Stefan: Jag har åkt till Thailand 4-6 gånger per år under ganska många år, jag brukar boka vinterresan ganska tidigt. Men när jag kom hem efter årets 3,e resa i början av juni infann sig liksom inte lusten att boka riktigt. Nu har jag kommit till insikt att jag har tröttnat på Thailand, antagligen bara tillfälligt. Visst, ibland kommer tankarna, "fan vad jag längtar ner". Sedan hör det till saken att min mamma och pappa börjar bli riktigt gamla och de så gärna vill fira jul tillsammans med mig och mina barn. Jag har inte varit hemma i Sverige över jul och nyår på 13 år, jag verkligen avskyr jul! Det närmsta julfirande jag varit på är hos SC för några år sedan, det var dock riktigt roligt och med fantastiskt god mat, något jag verkligen kan rekomendera! Jag har också svårt att stanna någon längre tid om jag inte åker över jul och nyår, måste ju trotts allt jobba lite i mellan åt! Jag hoppas och tror att det blir små äventyr i Thailand även i framtiden, men för nu får det räcka! //S Något annat land som lockar?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 8 minuter sedan, skrev B747: Något annat land som lockar?? Skulle väl vara Columbia i så fall, men nä! Jag har rest runt en hel del, Thailand är inte bäst på något på en lista 1-10 i många kategorier. Men, sammantaget vinner Thailand stort. //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 5 timmar sedan, skrev uptoyou: Om en vecka Om 2 veckor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 3 timmar sedan, skrev Stefan: . Men när jag kom hem efter årets 3,e resa i början av juni infann sig liksom inte lusten att boka riktigt. Ni ungtuppar tänker lite annorlunda än vi "gamlingar". För oss så gäller att varje gång kan vara den sista, så det gäller att ta ut så mycket som möjligt, och låta lusten flöda när man kommit dit Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu