pigge01 Inlagd Maj 25, 2017 Dela Inlagd Maj 25, 2017 Någon som åker med TG951 på Söndag? Så kan vi träffas och ta en öl tillsammans innan passkontrollen. sänd ett PM Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 25, 2017 Dela Inlagd Maj 25, 2017 39 minuter sedan, skrev Esspe: Bokade nyss mig och frugan från CPH till BKK, ut 20/9 hem 23/4 för 4.160 SEK/person. Väldigt bra priser hela september ut verkar det som. Inte många platser på returen i april, fick leta lite för att hitta till oss båda på samma plan. Har ni tänkt åka under den tiden så lägg på en rem. Ja, det var ett helt ok pris. Själv åker jag ner en sväng i början på juli igen. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 28, 2017 Dela Inlagd Maj 28, 2017 (ändrad) Åker om 6 timmar! TG 951 / TG 620 Ändrades Maj 28, 2017 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 28, 2017 Dela Inlagd Maj 28, 2017 On 2017-05-07 at 21:52, skrev ellim63: hoppas att vi kan ses till vintern! Får absolut bli en repris om det passar i datumen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 28, 2017 Dela Inlagd Maj 28, 2017 25 minuter sedan, skrev pigge01: Åker om 6 timmar! TG 951 / TG 620 Vad står på schemat under resan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 28, 2017 Dela Inlagd Maj 28, 2017 On 2017-05-21 at 21:10, skrev frogfish: Har åkt "långhelg" (to-må) till Bkk. Var riktigt kul och har inga problem att göra det igen. Åkte nattetid dit, vaknade i Bkk, och åkte nattflyg hem (01:00). Var trött ungefär som efter en bra midsommarhelg Helg tripper går fint bara man kan sova på flyget. Jag har nog gjort över 20 to-sö(2nätter i BKK) även ner tors sen hem söndag natt iväg på jobb måndag sen jobbat må-ons och ner igen tors till sön. 2 nätter på Thermee blev det sen hem igen lite intensivt men roligare än en helg i STHLM. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 Vilken härlig känsla. Thai var så jävla dyra så man bokade Qatar. Kommer vi iväg överhuvudtaget. Vilket jävla skit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 8, 2017 Dela Inlagd Juni 8, 2017 Thailand braced for Qatar ban chaos Air passenger traffic 'likely to be disrupted' http://www.bangkokpost.com/news/transport/1264655/Thailand-braced-for-qatar-ban-chaos Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 25, 2017 Dela Inlagd Juni 25, 2017 On 2017-05-28 at 11:41, skrev Broskan: Helg tripper går fint bara man kan sova på flyget. Jag har nog gjort över 20 to-sö(2nätter i BKK) även ner tors sen hem söndag natt iväg på jobb måndag sen jobbat må-ons och ner igen tors till sön. 2 nätter på Thermee blev det sen hem igen lite intensivt men roligare än en helg i STHLM. //Broskan Har gjort ett par liknande resor. Ner på torsdagen och hem med natt flyget på söndagen och direkt till jobbet 08:00 måndag morgon. Vete i tusan om jag skulle palla det nu. Behöver nog minst en vecka numera på ålderns höst. Men kul va det! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 16, 2017 Dela Inlagd Juli 16, 2017 (ändrad) Ooh hemma idag igen. 4 veckor i Thailand utan mobil och dator. Det ni är vad man kallar semester. Ändrades Juli 16, 2017 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 16, 2017 Dela Inlagd Juli 16, 2017 Med denna 23 december Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 16, 2017 Dela Inlagd Juli 16, 2017 Har inte provat Finnair business på många år. Ser bra ut och vettigt alternativ till Thai PE. Absolut, säkert bättre.....enda nackdelen är ombokningsreglerna.Den korta flighten till Helsingfors kan man säkert stå ut medSent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 16, 2017 Dela Inlagd Juli 16, 2017 Har inte provat Finnair business på många år. Ser bra ut och vettigt alternativ till Thai PE. Jag åkte första gången i februari biz med dom och blev glatt överraskad då med A350 bra service och bra mat framförallt ett kanonplan tyst och bekvämt Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Nästa fredag... eller veckan efter.... eller veckan efter igen... Jävla arbete tillatt vara försenat... Tur man får boka om biljetten... Men hem skall jag 24 september. Den är spikad... frågan nu är bara hur lång semester jag kan få... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Åker på tisdag. Thai förståss. Bokat med Nonki dock ej betalt med ICA-kort Fritt ombokningsbart är bra då jag inte vet när jag måste återvända. Prel retur 21 sept för att klippa gräsmattan innan snön kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Ombokning med thai ,,,Nonki ..Helt ok...Kört det någon gång och funkar helt ok.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Bua Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Det blir förhoppningsvis nästa sommar. Ungarnas skolgång styr allt, får väl hoppas på mindre regn då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 27'e november till 1 december. Kommer att vistas i områdena runt Pattaya/ jomtien åtminstonde dom sista 10 dagarna. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 9 minuter sedan, skrev scorpio63: 27'e november till 1 december. Kommer att vistas i områdena runt Pattaya/ jomtien åtminstonde dom sista 10 dagarna. Skall du vara i Thailand mer än 1 år då? Fasiken vad gött! Eller hur får du "sista 10 dagarna" mellan 27 november och 1 december? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Precis nyss, skrev samet: Skall du vara i Thailand mer än 1 år då? Fasiken vad gött! Eller hur får du "sista 10 dagarna" mellan 27 november och 1 december? Nää, vi åker i år och blir över nyår. enda chansen att få en billig biljett var att åka då alla andra inte vill åka hem. Antingen söker jag visum för 3 månader eller så åker jag till soi5 i jomtien och förlänger som det ror att det blir. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 12 timmar sedan, skrev scorpio63: Nää, vi åker i år och blir över nyår. enda chansen att få en billig biljett var att åka då alla andra inte vill åka hem. Antingen söker jag visum för 3 månader eller så åker jag till soi5 i jomtien och förlänger som det ror att det blir. Då kanske det är 1:a januari ni åker hem Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 1 minut sedan, skrev Mankan: Då kanske det är 1:a januari ni åker hem Naturligtvis är det så:-) Jag märkte inte själv att jag skrivit fel. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 Bokat biljett till Thailand. Åker den den 9/12 med kompisen Roffe så i år blir det både poolparty och annandagsträff i Udon. Åker hem den 1/1. Roffe var med mig 1999 så det är på tiden att han får se Thailand igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 Äntligen får man skriva i MPR:s bästa tråd igen ... men pust och stön .... 5½ månad kvar till sin trots If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 exakt 5 månader så landar man i suvvan mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu