måne Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 7/4 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Spiderboy Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 2010-06-01 bokat, betalat men ej packat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 åker imorgon med turkish airlines och blir"hemma"i 61 dar. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Ja,vissa har det bra som åker snart en annan får vänta till december och tills dess jobba,slita och spara,men man har ju 6 månader i LOS att se framemot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Ville samtidigt fråga er som vet..Vill köpa en ombokningsbar biljett denna gång.Vilka bolag är det som har dom?Och måste man be om en ombokningsbar eller får man det automatiskt hos vissa bolag? Vad kostar det i så fall att boka om,om man skulle vilja göra det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Mars 31, 2010 Dela Inlagd Mars 31, 2010 Någon gång i mitten/ senare delen av okt ONE WAY TICKET ( i ett svagt, pga något starkt, ögonblick lovade jag Jai att hjälpa henne med en sista bär o svamp säsong) En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd April 2, 2010 Dela Inlagd April 2, 2010 Åker med Thai 5/7-28/7, Funderar på en tripp till dom nordöstra delarna en vecka detta år. Avslut i Pattis med golf om jag hittar nån att spela med men det finns ju annat som roar ochså. BamBam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lao/Pak chong Inlagd April 2, 2010 Dela Inlagd April 2, 2010 7/4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
diskus Inlagd April 2, 2010 Dela Inlagd April 2, 2010 Sticker den 19/4 med start med 2 nätter i Jomtein, sedan blir det 10 dagar i Surin för att sedan avsluta ett par nätter i Bangkok. Ska bli gott och komma iväg och om MIG snabbar på så är vi 2 som åker hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 2, 2010 Dela Inlagd April 2, 2010 10:e juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bamseman Inlagd April 2, 2010 Dela Inlagd April 2, 2010 Jag åker om 14 timmar, 51 minuter och 30 sekunder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd April 2, 2010 Dela Inlagd April 2, 2010 13 veckor för en annan Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd April 2, 2010 Dela Inlagd April 2, 2010 Typ 8 dagar !! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd April 2, 2010 Dela Inlagd April 2, 2010 Mja, då får vi alltså försöka stå ut i 8 dagar till. Dagdrömmaren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd April 2, 2010 Dela Inlagd April 2, 2010 Mja, då får vi alltså försöka stå ut i 8 dagar till. Dagdrömmaren Arne Nog inget problem du är ju van vid att tröstäta! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 (ändrad) Om 6 dagar, Bkk-Jomtien-Udon Thani sen vet jag inte var det bär av, troligtvis hem till tråkigheten Ändrades April 3, 2010 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gårdare Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 Om en vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leksandstars Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 (ändrad) Vi åker ner på tisdag för en månad i LOS Ska åka direkt från Oslo med Thai air. Det ska ju va ett mycket mer modernt flyg med egen tv och grejer. Åkte sist med Thai från arlanda...det planet bör ju totalrenoveras Ändrades April 3, 2010 av Leksandstars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 ... Åkte sist med Thai från arlanda...det planet bör ju renoveras totalt. Inte utan anledning att turerna med TG960 / 961 kallas för "Antikronden" mvh Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Ja då var nästa resa till Thailand bokad och det blev en enkel med SAS/Thai, Kalmar- Arlanda-Bangkok den 27 September. Det får räcka med 5 månader i svala Svedala, längtar till Thailand och Maitans sommarlätta. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Drar 2september och blir borta 4 månader! Ska bli gutt.. Ett gäng på fyra personer.. Hoppas man kan träffa lita forumiter då! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Drar 2september och blir borta 4 månader! Ska bli gutt.. Ett gäng på fyra personer.. Hoppas man kan träffa lita forumiter då! Å vi åker den 12dec eller va det den 13 55 till 22 januari ps kom på udon träffen som är i slutet på dec möcke trevligt folk fast dom kommer från stockholm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Å vi åker den 12dec eller va det den 13 55 till 22 januari ps kom på udon träffen som är i slutet på dec möcke trevligt folk fast dom kommer från stockholm Ja vad härligt "pannbiffmacka från?"!! Åker ner! Mvh Svampen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Å vi åker den 12dec eller va det den 13 55 till 22 januari ps kom på udon träffen som är i slutet på dec möcke trevligt folk fast dom kommer från stockholm Vi åker dessvärre hem den 22a december, men förhoppningsvis kan man träffa en del ändå Större delen av tiden kommer vi hänga på Koh Samui, men kommer förstås resa en del också.. Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Åker den 15 juni och stannar 18 dagar. Biljetter från Nonkis travel mvh Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu