sunshine11281 Inlagd Maj 9, 2017 Dela Inlagd Maj 9, 2017 Äntligen så har man bokat 7 december - 4 januari med Finnair. Vi hade tänkt att åka en Europa resa med bil i sommar till Kroatien.. Men har väntat och väntat på Migrationsverket Svenskt medborgarskap ca 5 månader nu. Så nu får det bli lite semester i sommar i Sverige i tre veckor istället. //Sunshine Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2017 Dela Inlagd Maj 9, 2017 22 minuter sedan, skrev sunshine11281: Äntligen så har man bokat 7 december - 4 januari med Finnair. Vi hade tänkt att åka en Europa resa med bil i sommar till Kroatien.. Men har väntat och väntat på Migrationsverket Svenskt medborgarskap ca 5 månader nu. Så nu får det bli lite semester i sommar i Sverige i tre veckor istället. //Sunshine Ni kan resa fritt i Schengen länderna max 2 månader i varje land. På UT eller PUT. Kroatien är inte medlem ännu http://www.eu-upplysningen.se/Om-EU/Vad-EU-gor/Schengen-och-fri-rorlighet-for-personer/ Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Maj 9, 2017 Dela Inlagd Maj 9, 2017 1 timme sedan, skrev pigge01: Ni kan resa fritt i Schengen länderna max 2 månader i varje land. På UT eller PUT. Kroatien är inte medlem ännu http://www.eu-upplysningen.se/Om-EU/Vad-EU-gor/Schengen-och-fri-rorlighet-for-personer/ Tack Pigge Vi vet om detta men vi ville resa till Kroatien och hade redan bokat.. Men vi har bokat av vi får ta det nästa sommar istället. // Sunshine Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2017 Dela Inlagd Maj 9, 2017 11 minuter sedan, skrev sunshine11281: Tack Pigge Vi vet om detta men vi ville resa till Kroatien och hade redan bokat.. Men vi har bokat av vi får ta det nästa sommar istället. // Sunshine Det är jobbigt att vänta på att Norrköping ska fatta sina beslut. Rochelle söker också Svenskt medborgarskap Det tar lång tid Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Maj 9, 2017 Dela Inlagd Maj 9, 2017 1 timme sedan, skrev pigge01: Det är jobbigt att vänta på att Norrköping ska fatta sina beslut. Rochelle söker också Svenskt medborgarskap Det tar lång tid Hej Pigge Ja fy fan vad man har väntat med 2st Thai tjejer på 15 år men nu är det den sista. Men efter detta ska vi resa ännu mer inte bara till Thailand. Våra tjejer kom ungefär samtidigt kommer jag ihåg. Lycka till nu. /// Sunshine Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 Om 134 dagar, 22 september, 3 veckor med Thai för endast 3945kr som hittat /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 10 Juni 4 veckor.Det blir att besöka Korat,Bkk,Pattis,Koh phangan,patong och legenden Gotland. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 10 Juni 4 veckor.Det blir att besöka Korat,Bkk,Pattis,Koh phangan,patong och legenden Gotland.Ingen västgötaträff då? Skickat från min SM-T555 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 4 minuter sedan, skrev kungchristian: Ingen västgötaträff då? Skickat från min SM-T555 via Tapatalk Den är väl i Augusti?Tack för sist btw. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 2 timmar sedan, skrev B747: 10 Juni 4 veckor.Det blir att besöka Korat,Bkk,Pattis,Koh phangan,patong och legenden Gotland. Då missar du Bkk festen.... 😎 Fan Bengan, du baktaktar.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 9 minuter sedan, skrev B747: Den är väl i Augusti?Tack för sist btw. Vet inte om du varit i Patong men när du går ner till stranden titta eller gå till höger så ser du en svensk flagga och en norsk, tror jag. Där sitter det ett antal Svenskar uppe under palmerna, bara ett tips.Taxi Bosse brukar vara där från Umeå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 Den är väl i Augusti?Tack för sist btw.Tack själv...jag räknade från juli...ser nu att ni åker i juni[emoji17] Skickat från min SM-T555 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 (ändrad) 39 minuter sedan, skrev Boa52: Vet inte om du varit i Patong men när du går ner till stranden titta eller gå till höger så ser du en svensk flagga och en norsk, tror jag. Där sitter det ett antal Svenskar uppe under palmerna, bara ett tips.Taxi Bosse brukar vara där från Umeå Jag super bara vid ett runt stenbord och är en grinig avdankad bargubbe Ändrades Maj 11, 2017 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 3 timmar sedan, skrev kungchristian: Tack själv...jag räknade från juli...ser nu att ni åker i juni Skickat från min SM-T555 via Tapatalk 3 timmar sedan, skrev B747: Jag super bara vid ett runt stenbord och är en grinig avdankad bargubbe Tack för att vi finns, tur att det finns stenbord ibland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 15juli med finnair:):) Gbg-Helsingfors-Bkk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 12, 2017 Dela Inlagd Maj 12, 2017 15 timmar sedan, skrev Boa52: Vet inte om du varit i Patong men när du går ner till stranden titta eller gå till höger så ser du en svensk flagga och en norsk, tror jag. Där sitter det ett antal Svenskar uppe under palmerna, bara ett tips.Taxi Bosse brukar vara där från Umeå Ok och det finns förstås bara ett ställe där man kan gå ner till stranden. Hur lång är stranden? 50 meter? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oyzet7464 Inlagd Maj 15, 2017 Dela Inlagd Maj 15, 2017 Nästa resa blir 9/12 till 8/1 med Tg 951 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 Inte en droppe alkohol sedan februari. I fjol... Idag dök det dock upp en fin anledning till att bryta denna kanhända något trista trend. Flygplatsöl. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mek Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 hej på er vi åker 19/6 från gardemon längtar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 On 2017-05-12 at 01:33, skrev Sangwal: Då missar du Bkk festen.... 😎 Fan Bengan, du baktaktar.. Rock on! Hej Vilken BKK fest? Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 5 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Vilken BKK fest? Ha en kanonbra dag! Hehe, vi är ett gäng, som ska träffas i Juli.. Inget som kommer att gå till historien.... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ths Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 3juli -2 augusti med finnair Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 9 timmar sedan, skrev edvardpop: Inte en droppe alkohol sedan februari. I fjol... Idag dök det dock upp en fin anledning till att bryta denna kanhända något trista trend. Flygplatsöl. Worth waiting for... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 18, 2017 Dela Inlagd Maj 18, 2017 On 2017-05-16 at 15:10, skrev stjp8729: Hej Vilken BKK fest? Ha en kanonbra dag! Du får ett PM när vi vet mer, blir i slutet av juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Maj 18, 2017 Dela Inlagd Maj 18, 2017 21 minuter sedan, skrev M33: Du får ett PM när vi vet mer, blir i slutet av juli Dress code? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu