frason Inlagd Februari 5, 2017 Dela Inlagd Februari 5, 2017 39 minuter sedan, skrev Lappen: Nästa resa måste planeras så den infaller med den största forumfesten i manna minne Festarrangören har redan bokat plåtar, frågan är bara när. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 5, 2017 Dela Inlagd Februari 5, 2017 (ändrad) 48 minuter sedan, skrev Lappen: Nästa resa måste planeras så den infaller med den största forumfesten i manna minne Jag har redan bokat sittplats vid stenbordet hos Ticnet...... Ändrades Februari 5, 2017 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 6, 2017 Dela Inlagd Februari 6, 2017 2017-04-14 till 2017-04-24 med Thai från ARN //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 6, 2017 Dela Inlagd Februari 6, 2017 Precis nyss, skrev Stefan: 2017-04-14 till 2017-04-24 med Thai från ARN //S Nya små äventyr väntar! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Februari 6, 2017 Dela Inlagd Februari 6, 2017 Vi åker den 28 mars till Ph. Tg951 o TG620. Via Bangkok. Jag åker sedan den 17 April till Pattaya och hem 29 April. Rochelle och Emma stannar i PH till den 9 juni. Jag åker ner igen 28 Maj och hem nmed Emma o Rochelle. 9 Juni. TG 625 o TG 950 Jag måste jobba 2 månader. Det blir tungt men det kommer att funka. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 6, 2017 Dela Inlagd Februari 6, 2017 8 april två veckor i Thailand en vecka i Hongkong tillbaka Valborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Februari 6, 2017 Dela Inlagd Februari 6, 2017 Jag åker när en demokratiskt vald regering är installerad. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 Den 28/3 med TG 951 Från Kastrup 6800sek med Nonki Trawel. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 On 2017-02-06 at 23:29, skrev Seaserpent: Jag åker när en demokratiskt vald regering är installerad. Det vill säga alldrig Jag åker när jag vill och bryr mig inte om politiken där. Här har vi bara yrhöns . Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 25 februari.... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Februari 23, 2017 Dela Inlagd Februari 23, 2017 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Thure: 25 februari.... 3 timmar sedan, skrev Thure: 25 februari.... För gärna lika spännande dagböcker som vid tidigare resor. Med vänlig hälsning. BanFang. Vi håller till vid samma stad. Jag tänker testa nya hotellet vid. Terminal 21. Fortune Rajpruek Hotel. Återkommer med recension. Mvh. Ban Fang Ändrades Februari 23, 2017 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 2-April till 28-April från Arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 TG 961 från Arlanda den 4:e mars. // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Februari 24, 2017 Dela Inlagd Februari 24, 2017 Är det någon som åker den 25 lördag (februari) ARN TG 961 13:30 hör av er ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 On 2017-02-23 at 20:53, skrev Thure: 25 februari.... Hejsan! Någon som har nummret till Mr T lätt tillgängligt... (Hittar det inte just nu i Mpr... :-( Tack på förhand //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Precis nyss, skrev Thure: Hejsan! Någon som har nummret till Mr T lätt tillgängligt... (Hittar det inte just nu i Mpr... :-( Tack på förhand //Thure Varsågod. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 39 minuter sedan, skrev Stoneys: Varsågod. KANON!!! Tack så mycket! Mpr när det är som bäst //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 Beställde en resa till juni genom momomdo - supersaver. Tyvärr accepterades inte min Mastergard debit? Missar ju lite försäkring där(avbeställningsskydd). Någon som råkat ut för detta? Försökte med gummans kort också. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 (ändrad) On 2017-02-06 at 20:07, skrev pigge01: Vi åker den 28 mars till Ph. Tg951 o TG620. Via Bangkok. Jag åker sedan den 17 April till Pattaya och hem 29 April. Rochelle och Emma stannar i PH till den 9 juni. Jag åker ner igen 28 Maj och hem med Emma o Rochelle. 9 Juni. TG 625 o TG 950 Jag måste jobba 2 månader. Det blir tungt men det kommer att funka. Tyvärr fick jag stanna hemma. Virusinfektion o feber. Försäkrings sak nu. Rochelle o Emma fick åka själva. Allt bra med dom. Tungt! Nu kommer jag att satsa på min nästa resa. 27 maj - 9 juni. Den är bokad sedan länge. Så att vi flyger hem tillsammans. Ändrades April 4, 2017 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 19 minuter sedan, skrev Galten: Beställde en resa till juni genom momomdo - supersaver. Tyvärr accepterades inte min Mastergard debit? Missar ju lite försäkring där(avbeställningsskydd). Någon som råkat ut för detta? Försökte med gummans kort också. Har du Nordea? Isåfall så måste du kanske "öppna" kortet för internet-köp... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 5 minuter sedan, skrev Benriach: Har du Nordea? Isåfall så måste du kanske "öppna" kortet för internet-köp... Har Swedbank och beställer lite på nätet ibland utan problem. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 10 dagar kvar....... There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 5, 2017 Dela Inlagd April 5, 2017 9 timmar sedan, skrev Galten: Har Swedbank och beställer lite på nätet ibland utan problem. Sen i november krävs verifiering med Mobilt BankID för internetköp över en viss beloppsgräns. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd April 5, 2017 Dela Inlagd April 5, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd April 15, 2017 Dela Inlagd April 15, 2017 då var vinter2018 biljetten klar 19/1--11/3 6992 kr. med thai just pris hoppas jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu