Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Idag:big_smile:

Ska ta risken med Baggarna igen. Återkommer med rapport hur det går. Vi får se om det går som vanligt (dvs bra) eller om det äntligen ska gå så illa som Baggehatarna har lovat (i flera år nu). Spänningen är olidlig.....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

25 december 20:35 med TG 953

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎11‎-‎20 at 08:55, skrev frogfish:

Idag:big_smile:

Ska ta risken med Baggarna igen. Återkommer med rapport hur det går. Vi får se om det går som vanligt (dvs bra) eller om det äntligen ska gå så illa som Baggehatarna har lovat (i flera år nu). Spänningen är olidlig.....

Lovade ju att återkomma med rapport om hur det gick, och iom att resan var kort så är det dags nu.

Det börjar bli lite tjatigt, men allt gick helt utan problem både tur och retur. Och båda vägarna var vi framme väl före utsatt tid.

 

Så bara för att reta nån lite extra kan jag dra anekdoten om vårt boende de sista nätterna i Bkk. När vi skulle checka in på Grand Swiss på soi 11 lämnade jag fram bokningen (jag är lite gammaldags). Vi hade bokat ett snikigt King Premier-rum, men det är ett helt ok rum. Tillsammans med bokningen jag lämnat fram fanns även min flygitinerary med Norwegian, och när receptionisten såg den blev det gladare miner. Hon hade en pojkvän från Norge och skulle själv åka med Norwegian några veckor senare. Och självklart kunde "reskamrater" inte bo i nåt simpelt King Premier-rum, så hon uppgraderade oss till Grand Executive-rum på 17e våningen. Tack för kaffet, sa vi:big_smile:.

 

Så, inte bara resan är oklanderlig med Norwegian, det ger även andra fördelar i livet (för 3 seklökar ToR) :big_smile:!!!!!

 

Sug på den ni baggehatare:big_smile:

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

I morgon kl 12 från landvetter.

Så är det någon där kan" jag" bjuda på en öl eller något i loungen.

Har för första gången i mitt liv lite resfeber och då har jag flugit dit regelbundet sedan 1977

Förutom dom tre senaste åren.

Men nu ska jag ner och ruska om gotland lite, det kanske e därför jag har resfeber

 

Otto

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev otto:

I morgon kl 12 från landvetter.

Så är det någon där kan" jag" bjuda på en öl eller något i loungen.

Har för första gången i mitt liv lite resfeber och då har jag flugit dit regelbundet sedan 1977

Förutom dom tre senaste åren.

Men nu ska jag ner och ruska om gotland lite, det kanske e därför jag har resfeber

 

Otto

Vi ses

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev otto:

Vi har synts förr hos Maitan men då tror jag att du hade en minneslucka

 

Otto

Ett numera sällsynt tillstånd men man är ju inte sämre än att man kan bättra sig :rap:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev måne:

Ett numera sällsynt tillstånd men man är ju inte sämre än att man kan bättra sig :rap:

Samma här hällsan har har satt stopp men nu ska jag testa kroppen efter tre års mycket sparsamt drickande.

Jag som du är diabetiker och är lite orolig för ditt mjölkintag i all välmening sluta med det.

Om du nödvändigtvis måste dricka mjölk gör som jag drick laktosfri, för dom flesta förutom arlas innehåller 40% mindre kolhydrater.

 

Otto

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev otto:

I morgon kl 12 från landvetter.

Så är det någon där kan" jag" bjuda på en öl eller något i loungen.

Har för första gången i mitt liv lite resfeber och då har jag flugit dit regelbundet sedan 1977

Förutom dom tre senaste åren.

Men nu ska jag ner och ruska om gotland lite, det kanske e därför jag har resfeber

 

Otto

Vi åker på fredag från Landvetter, syns hos Gottland.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev otto:

Samma här hällsan har har satt stopp men nu ska jag testa kroppen efter tre års mycket sparsamt drickande.

Jag som du är diabetiker och är lite orolig för ditt mjölkintag i all välmening sluta med det.

Om du nödvändigtvis måste dricka mjölk gör som jag drick laktosfri, för dom flesta förutom arlas innehåller 40% mindre kolhydrater.

 

Otto

Tack för rådet,det är aldrig försent att ge upp.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev måne:

Tack för rådet,det är aldrig försent att ge upp.

När jag blev utskriven från östra sjukhuset i göteborg så reagerade inte läkaren som jag hade förväntat mig på mitt alkoholintag, men när jag nämde       

att jag drack minst två lite mjölk omdan höll hon på å gå i taket

 

Otto

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev kycklingen:

Vi åker på fredag från Landvetter, syns hos Gottland.

Ja det hoppas jag verkligen.

Har alltid varit nyfiken på er

 

Otto

Link to comment
Dela på andra sajter

10 dagar tror jag, hittar inte biljetten eller nåt annat heller... 1:20h flygtid sen är jag på Thaländsk mark igen. Ska bara klura ut vart jag är så jag vet vart jag ska.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev otto:

När jag blev utskriven från östra sjukhuset i göteborg så reagerade inte läkaren som jag hade förväntat mig på mitt alkoholintag, men när jag nämde       

att jag drack minst två lite mjölk omdan höll hon på å gå i taket

 

Otto

Två liter är kanske lite för mycket men men

http://diabetesportalen.se/arkiv-foer-nyheter/mjoelk-till-maten-bra-foer-blodsockret/

http://diabetesportalen.se/avhandlingar/2006/insulineffekter-av-mjoelk-och-andra-matproteiner/

 

Hoppas de har rätt för mjölk är gott

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Peolito:

Ingen riktig karl dricker mjölk hehe


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Joho se bara på Fantomen

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Joho se bara på Fantomen


En karl som springer runt i trikåer hehe


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Peolito:


En karl som springer runt i trikåer hehe


Skickat från min iPhone med Tapatalk

De é manligt de

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Om drygten vecka bär det av med lufthansa.

Har en vecka över nyår som jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen.

Frugan ska va i hembyn utanför Saraburi och där tänker jag bara stanna en natt så det blir att börja boka hotel och ev flyg för mig och ev följer pojken med.

Kom gärna med förslag om ställen i thai eller Sydostasien.

Kollade lite på orientexpressen bkk till singapore men datumen stämde.inte.

 

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...