Mankan Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Batting: Nja det vet jag inte. Det som avgjorde var väl att de pusslar ihop en resa med både hotell och flyg. Det blev liksom bekvämt. Hur så? Jag vill påstå att det ofta är bättre att köpa direkt utan mellanhand. Speciellt när man skall lägga till någon tjänst eller om något strular. Har du fått någon bokningskod etc som du kan logga in på Norrbagganas hemsida? Ändrades Oktober 30, 2016 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 29 minuter sedan, skrev evert 1: Vad ska man med biljetter till? Vid vår senaste resa behövde vi inte ens visa våra "biljetter" ( två A4 ark utskrivna från datorn), bara lämna fram passen så fick vi boardingkorten (till bägge flighterna). Bokat med Thai och på Jade. Har nog inte haft ens ett A4 på flera år, är det en E-biljett så finns ju ingen anledning, passet räcker. I värsta fall så har man ju den i telefonen/plattan/dator. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 Så var det nu när jag åkte med SAS,så behövde dom inte titta på A4 arken,räcker med passet . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chomphoo Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 On 2016-10-29 at 04:14, skrev NorLyx: Flyger den 1/12 till BKK och hem till ARN den 11/12. Trevlig helg/NorLyx Samma dag som jag. Vilket bolag? Vi flyger Finnair. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NorLyx Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 2 timmar sedan, skrev Chomphoo: Samma dag som jag. Vilket bolag? Vi flyger Finnair. Thaiair blir det. Trevlig kväll/NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 Jippie.... 37 dagar kvar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 Ska försöka åka mitten på januari o en knapp månad ..kollar lite på flyget Emirates o Qatar ligger bra till just nu ..åker från Kastrup ...Thai e lite dyra i nuläget .. Men helt ok med en mellanlandning på några timmar gjorde det sist o var helt ok ...så blir nog Emirates eller Qatar........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 (ändrad) Hittade detta om Norwegian. Fast vi flyger Thai för att det underlättar med Chiang Rai flyget då. Norwegian * Internationella långdistansflyg LowFare Inga väskor ingår LowFare+ * 1 x 20 kg * Flex, Premium och PremiumFlex * 2 x 20 kg * Handbagage * Du får alltid ha med dig ett handbagage gratis i kabinen. Du får även ha med dig ett litet personligt föremål ombord. Detta kan vara en liten handväska eller smal datorväska som ryms smidigt under stolen framför dig. Din biljettyp avgör hur mycket ditt handbagage Följande ingår i de förhandsbeställda menyerna: * Två måltider; en lättare måltid och en varm måltid inklusive öl, vin eller mineralvatten. Två olika middagsalternativ. Du väljer ombord vilket av alternativen du önskar. Liten förrätt, huvudrätt och något sött till kaffet efteråt. Individuellt utformad meny för dig med speciella behov. LowFare Om du flyger med LowFare-biljett kan du förhandsbeställa vår Economy-meny. Tänk på att du måste förhandsbeställa din måltid minst 72 timmar före avgång. Vill du inte ha en hel måltid ombord? Snackbaren är öppen mellan måltiderna så att du slipper vara hungrig. LowFare+ och Flex Om du har bokat en LowFare+- eller Flex-biljett ingår Economy-menyn på din flygning. Premium och PremiumFlex Om du har bokat en Premium- eller PremiumFlex-biljett ingår premium-menyn på din flygning. Din egen snackbar Vår interaktiva snackbar ombord gör det mycket lätt att beställa förfriskningar mellan måltiderna. Beställ och köp snacks och drycker direkt från pekskärmen på underhållningssystemet som du finner ombord. Välj något ur vårt sortiment med förfriskningar och betala genom att dra ditt kreditkort, så kommer kabinpersonalen med din beställning. Snackbaren är öppen mellan första och andra middagsserveringen. Vi tar emot betalningar med Visa, MasterCard och American Express. Tyvärr tar vi inte emot kontanter. Ändrades Oktober 30, 2016 av SanMakha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Oj! Snart åker vi, Gnistan och Virrpannan På onsdag den 2/11. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd November 1, 2016 Dela Inlagd November 1, 2016 På lördag så bär det av.. Ser ju ut att bli en regnig och kylig tid nu i Stockholm. //Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 Sakta men säkert, tre veckor kvar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 Åker om under 2 timmar med Thai ! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 4 timmar sedan, skrev gusings: Åker om under 2 timmar med Thai ! Bra för vi saknar dig, kom och hälsa på Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 bokade om biljetten idag flyttade fram semestern 8 dagar nu blir det 8 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 bokade om biljetten idag flyttade fram semestern 8 dagar nu blir det 8 januariDå kanske vi hinner sesSkickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 5nov blir nästa resa till BKK "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Åker om 20min. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Broskan TG 621? Blev det BRA. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 5 timmar sedan, skrev Broskan: Åker om 20min. Ninoy Aquino International Airport Det absolut tråkigaste flygplatsen jag har besökt Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Kanske aldrig mer. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 9 dgr kvar och en som har fått lite resfeber. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 3 timmar sedan, skrev MickeN: 9 dgr kvar och en som har fått lite resfeber. Det där känner man igen + att det ska packas om ett antal gånger innan avresa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 13 Januari blir det med största sannolikhet Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ItaMar Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 Jag åker nu på Onsdag 16/11, stannar 3 1/2 vecka. Tjejen åker med hem, hon fick UT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 Imorgon kväll bär det av från Arn. Dottern e med sin mamma så jag får packa i lugn o ro. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu