Acid_Crow Inlagd December 29, 2009 Dela Inlagd December 29, 2009 Åker imorron klockan 07.00.. så borde ju börja packa istället för att sitta här.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd December 29, 2009 Dela Inlagd December 29, 2009 jag och frugan åker ner den 30 jan hem den 22 feb, ska kolla hur det går med husbygget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd December 30, 2009 Dela Inlagd December 30, 2009 Åker ner i augusti (2010) och blir borta till januari - februari 2011.. Dock länge till dess ju Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lappen1 Inlagd Januari 1, 2010 Dela Inlagd Januari 1, 2010 åker imorgon 17.25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 1, 2010 Dela Inlagd Januari 1, 2010 Det blir väl i Augusti/September, men först ska jag åka hem 26 April BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 1, 2010 Dela Inlagd Januari 1, 2010 Det blir väl i Augusti/September, men först ska jag åka hem 26 April Samma här, men återvänder inte till fosterlandet fööän i juni. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 1, 2010 Dela Inlagd Januari 1, 2010 (ändrad) Samma här, men återvänder inte till fosterlandet fööän i juni. din lilla gottegris. Ändrades Januari 1, 2010 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Januari 1, 2010 Dela Inlagd Januari 1, 2010 4/1 Med Thai Air Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 (ändrad) 04DEC 1340 TG 961 Q DEP STOCKHOLM - ARLANDA (Nonstop) 05DEC 0555 OK ARR Bangkok Frequent Flyer no.: TGQAxxxxx Departure terminal 5 Meal: Meal (not specified) Duration: 10:15 15JAN 0045 TG 960 Q DEP Bangkok (Nonstop) 0605 WAITLIST ARR STOCKHOLM - ARLANDA Frequent Flyer no.: TGQAxxxxx Arrival terminal 5 Meal: Meal (not specified) Duration: 11:20 16JAN 0045 TG 960 Q DEP Bangkok (Nonstop) 0605 WAITLIST ARR STOCKHOLM - ARLANDA Frequent Flyer no.: TGQAxxxxxx Arrival terminal 5 Meal: Meal (not specified) Duration: 11:20 17JAN 0045 TG 960 Q DEP Bangkok (Nonstop) 0605 OK ARR STOCKHOLM - ARLANDA Frequent Flyer no.: TGQAxxxxx Arrival terminal 5 Meal: Meal (not specified) Duration: 11:20 2196 SEK/SKATT PRIS PP SEK7275/SKATT(DAGENS KURS)2196/TOTL SEK9471 Bokad och glad /mvh Ändrades Mars 26, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 preliminärt den 13/12-20/1 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 31/7-28/8 Bokat och klart. Chiang Mai. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 (ändrad) Drar i slutet av augusti..blir där i cirkus 5 månader med tjejen. Hoppas man kan träffa ett gäng här från Maipenrai. Ändrades Mars 26, 2010 av jens Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loy kratong Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Har bokat två resor i år med thai, Åker till Bkk 20 april första gången i år och andra avresan blir 28 oktober. Stannar en månad varje gång. Tillbringar stor del av tiden i Rayong området. Där njuter jag av färsk fisk och färska skaldjur! mvh Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Feggeliano Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 CPH - BKK 7 sep Thai air Stannar i Bangkok 4 nätter.. Sen åker jag, tjejen, vår son, svärmor och svärfar + 3 systrar till tjejen till Koh Chang 12 dagar.. (svärföräldrarna & systrarna åker tillbaks till Bangkok efter 2 nätter) Sedan fortsätter vi till Koh Maak 5 nätter.. Koh Kood 4 nätter.. Flyger från Trat till Bangkok där de sista 4 nätterna tillbringas.. BKK - CPH 7 okt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Tjejen bokad 17 maj STO-BKK-UTH och jag STO-BKK-UTH den 31 maj och hem 10 juli. mvh Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäckis Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Ska försöka komma iväg i början av Juli och stanna till mitten av Augusti Har inte bokat än...känns lite tidigt nu. Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful. Känns som om jag får ändra denna texten nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 (ändrad) ja då vart vinterresan bokad lite billigare än senast med finnarna 32000kr som vi pröjsa då Utresa - måndag 13 december, 2010 Från Till Avgång Ankomst Flight Flygbolag Stockholm Arlanda Sverige Terminal 5 Peking Kina Terminal 3 18:25 09:55 14 dec CA912 Air China Air China Peking Kina Terminal 3 Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand 13:45 14 dec 18:05 14 dec CA959 Air China Air China Flygtid: 17h 40min Hemresa - lördag 22 januari, 2011 Från Till Avgång Ankomst Flight Flygbolag Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand Kiev Borispol Ukraina Terminal B 05:00 11:25 VV172 Aerosvit Airlines Aerosvit Airlines Kiev Borispol Ukraina Terminal B Stockholm Arlanda Sverige Terminal 5 13:40 15:05 VV215 Aerosvit Airlines Aerosvit Airlines Flygtid: 16h 5min RESENÄRER Efternamn Förnamn Passagerare Inkluderat bagage á Pris á Skatt Summa lennart vuxen Tillåtet bagage 1 x 20Kg 6 092 518 6 610 chalermwan vuxen Tillåtet bagage 1 x 20Kg 6 092 518 6 610 joel barn(18 sep 2005) Tillåtet bagage 1 x 20Kg 5 208 422 5 630 jennarong barn(10 mar 1998) Tillåtet bagage 1 x 20Kg 5 208 422 5 630 Totalt24 480:- :drinks: Ändrades Mars 27, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 (ändrad) Berätta hemsk gärna efteråt hur det var att åka med kineserna och rysserna. 16-17 timmar låter ju inte så farligt. Jag letar alltid efter billigaste alternativen men har inte vågat ge mig ut med dom (än). Hade turen att få tag i biljetter med Thai för 4950 per vuxen; men inte högsäsong förståss som dina. mvh GD Ändrades Mars 27, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 (ändrad) har åkt en gång med aerosvith och gjorde en tabbe hade bokat anslutningsflyg arn-gbg och det blev ju försening i kiev så nu tar jag bilen upp annars vad det väl ok.jo jag blev uppgraderad bkk kiev till första klass så det va ju fint angående cina air så blir det premiär letade efter om man behöver sova över i peking som vissa har fått gjort men kanske har man prickat rätt Ändrades Mars 27, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Jag har just kollat en resa med Air China Till Chiang Mai Via Peking-Bangkok Och det ska inte behövas övernattning. Den avgår 26 dec och tillb 19 febr. Pris 9435skr. Total restid ca 25 tim enkel väg. Bokar trol i veckan. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabai sabai Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Jag åker den 11 April med Thai Air från Köpenhamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 har åkt en gång med aerosvith och gjorde en tabbe hade bokat anslutningsflyg arn-gbg och det blev ju försening i kiev så nu tar jag bilen upp annars vad det väl ok.jo jag blev uppgraderad bkk kiev till första klass så det va ju fint angående cina air så blir det premiär letade efter om man behöver sova över i peking som vissa har fått gjort men kanske har man prickat rätt Clirre du kommer ju få övervikt pga alla matlådor du måste ta med dig på en sån resa. Sist hade ni väl bara 6 matlådor nu blir nog 6 x 3 ev fler kan bli förseningar du vet //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Clirre du kommer ju få övervikt pga alla matlådor du måste ta med dig på en sån resa. Sist hade ni väl bara 6 matlådor nu blir nog 6 x 3 ev fler kan bli förseningar du vet //Broskan 55555 bara väntade på din komments.blir det nån resa i år för dig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 skulle vara kul och veta när och hur länge och var ni åker nästa gång själv åker ja 10/2 i 4 veckor ska vara uppe i huset mellan satuk och surin och utnyttja hojjen (mc) mvh Vi Åkar den 14 juni tre wekor från Köbenhamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pilot35se Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 på torsdag 1 april sex veckor ahhhh If You want something done...Do it Your self.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu