Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

3 timmar sedan, skrev Soengsang:


747:an ligger med vem som helst???

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Hörru.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

5 minuter sedan, skrev måne:

Leta upp banarne,han bor ju i Flen och det är nära :rap:

Bra där chefen,du är med i svängarna.

Ändrades av B747

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Soengsang:


Apropå med strul med anslutningar, borde man inte trott att denna buss går från Katrineholms Centralstation??????
Se det gjorde den inte så nu är man strandad i Katrineholm kl 21.36 en fredag kväll!!!!
Bussjäveln gick från busstationen...
Hata SJ!!!
c38d013b926b8235de377838ed84c81d.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Hade du betalat biljetten med ICA kortet så hade det löst sig direkt :great:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Soengsang:


Apropå med strul med anslutningar, borde man inte trott att denna buss går från Katrineholms Centralstation??????
Se det gjorde den inte så nu är man strandad i Katrineholm kl 21.36 en fredag kväll!!!!
Bussjäveln gick från busstationen...
Hata SJ!!!

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Bussarna i Katrineholm går från Godsmagasinet Spår 5 västra delen.

Spår 5 är normalspår mot Söder.

 

Har du passerat Fabriksgatan är du på rymmen.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Bussarna i Katrineholm går från Godsmagasinet Spår 5 västra delen.

Spår 5 är normalspår mot Söder.

 

Har du passerat Fabriksgatan är du på rymmen.


Då låter det logiskt att länstrafiken har en busstolpe utanför centralen och att det står Katrineholms Centralstation på biljetten.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

17/11 åker Jag o dottern. 

Åker med dom som har bäst eco och bäst service till bäst pris.

 

 

C;D

 

 

 

ps, glömde att dom har mycket snygga värdinnor också och att jag betalade med icakortet

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Duracell:

Snart dags för en minisemester.

Bkk2016.gif

Från ARN med Thai? I så fall kan vi ta en öl!

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Stefan:

Från ARN med Thai? I så fall kan vi ta en öl!

Åk försiktigt och ta hand om dej

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Om ett par veckor tror jag, men det har varit lite dödsfall i släkten så jag vet inte riktigt hur det går. Nu är jag lite butter över att inte fixat ombokningsbara biljetter - men vafan... problem är till för att lösas.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev kitungmakmak:

Om ett par veckor tror jag, men det har varit lite dödsfall i släkten så jag vet inte riktigt hur det går. Nu är jag lite butter över att inte fixat ombokningsbara biljetter - men vafan... problem är till för att lösas.

Som vanligt då.................samma strul.... :)

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
43 minuter sedan, skrev leifen:

Som vanligt då.................samma strul.... :)

 

Jag verkar vara lite oturförsföljd. Men jag har vant mig...

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Boa52:

Åk försiktigt och ta hand om dej

Tack ska du ha, jag tar dock alltid hand om mig!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev koppar55:

Hej

Jag är ny medlem här på MPR.

TG961 den 12/10 

Välkommen till mpr och Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er. Har just fått klart med resan en mycket bra rese rutt blir det den 23 jan med finair. Umeå - Helsingfors - Bangkok - Udonthani och hyfsat bra pris

6100 kr per st. Vi kommer även hem till byn, NongOr mitt på dagen så man hinner städa och fylla på i kylen innan natten. Enda lilla störningen är att vi måste

 ligga en natt i Bangkok när vi åker hem. Nån som har ett bra förslag på ett hotell som ligger nära flygplatsen

 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Boa52:

Hej på er. Har just fått klart med resan en mycket bra rese rutt blir det den 23 jan med finair. Umeå - Helsingfors - Bangkok - Udonthani och hyfsat bra pris

6100 kr per st. Vi kommer även hem till byn, NongOr mitt på dagen så man hinner städa och fylla på i kylen innan natten. Enda lilla störningen är att vi måste

 ligga en natt i Bangkok när vi åker hem. Nån som har ett bra förslag på ett hotell som ligger nära flygplatsen

 

Novotel 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det av så blir det i Januari tidigast.  Bilden från Thailand, kan vara Ubon.

Gubben

 

048.JPG

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Novotel 

 

Om inte @Boa52 budget tillåtet att bo flott så finns det massor av hotell runt flygplatsen som alla har transfer på morgonen.

 

Jag har provat flera olika ställen runtom, eftersom jag alltid åker med morgonplanen också. Hittills är det ett litet ställe som heter Phaphoom Boutique Residence som är favoriten.

Stora och bra rum och familjärt. Lite dåligt med matställen runtom så man får ta hemkörning eller planera på vägen.

 

Kolla på Agoda... Det finns hundratals... Vet många som brukar bo på BS Residence Suvarnabhumi också. Har inte provat det ännu.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Hej på er. Har just fått klart med resan en mycket bra rese rutt blir det den 23 jan med finair. Umeå - Helsingfors - Bangkok - Udonthani och hyfsat bra pris

6100 kr per st. Vi kommer även hem till byn, NongOr mitt på dagen så man hinner städa och fylla på i kylen innan natten. Enda lilla störningen är att vi måste

 ligga en natt i Bangkok när vi åker hem. Nån som har ett bra förslag på ett hotell som ligger nära flygplatsen

 

Självklart går det att bo på flygplatshotell.:big_smile:

 

Men jag väljer hellre att bo inne i Bkk i det läget, det tar ju bara 25 min till Suvvan ändå. Och då kan man nyttja alla fina faciliteter som Bkk ståtar med

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev samet:

 

Om inte @Boa52 budget tillåtet att bo flott så finns det massor av hotell runt flygplatsen som alla har transfer på morgonen.

 

Jag har provat flera olika ställen runtom, eftersom jag alltid åker med morgonplanen också. Hittills är det ett litet ställe som heter Phaphoom Boutique Residence som är favoriten.

Stora och bra rum och familjärt. Lite dåligt med matställen runtom så man får ta hemkörning eller planera på vägen.

 

Kolla på Agoda... Det finns hundratals... Vet många som brukar bo på BS Residence Suvarnabhumi också. Har inte provat det ännu.

Tackar ska kolla på Agoda. Det får gärna vara med god mat, pool vore inte dumt, får kosta lite för vi lämnar inte byn i år bara in till Udon men då för att handla nåt

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
11 minuter sedan, skrev Boa52:

Tackar ska kolla på Agoda. Det får gärna vara med god mat, pool vore inte dumt, får kosta lite för vi lämnar inte byn i år bara in till Udon men då för att handla nåt

Titta på Novotel om ni vill bo fint en natt. Gångavstånd till Suvvan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev gst:

Nio dagar :)

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
 

Låååånga dagar.;)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...