B747 Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 3 timmar sedan, skrev Soengsang: 747:an ligger med vem som helst??? Sent from my SM-A910F using Tapatalk Hörru. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev måne: Leta upp banarne,han bor ju i Flen och det är nära Bra där chefen,du är med i svängarna. Ändrades September 30, 2016 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 Imorgon med thai.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 11 timmar sedan, skrev Soengsang: Apropå med strul med anslutningar, borde man inte trott att denna buss går från Katrineholms Centralstation??? Se det gjorde den inte så nu är man strandad i Katrineholm kl 21.36 en fredag kväll!!!! Bussjäveln gick från busstationen... Hata SJ!!! Sent from my SM-A910F using Tapatalk Hade du betalat biljetten med ICA kortet så hade det löst sig direkt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 12 timmar sedan, skrev Soengsang: Apropå med strul med anslutningar, borde man inte trott att denna buss går från Katrineholms Centralstation??? Se det gjorde den inte så nu är man strandad i Katrineholm kl 21.36 en fredag kväll!!!! Bussjäveln gick från busstationen... Hata SJ!!! Sent from my SM-A910F using Tapatalk Bussarna i Katrineholm går från Godsmagasinet Spår 5 västra delen. Spår 5 är normalspår mot Söder. Har du passerat Fabriksgatan är du på rymmen. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Snart dags för en minisemester. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Bussarna i Katrineholm går från Godsmagasinet Spår 5 västra delen. Spår 5 är normalspår mot Söder. Har du passerat Fabriksgatan är du på rymmen.Då låter det logiskt att länstrafiken har en busstolpe utanför centralen och att det står Katrineholms Centralstation på biljetten.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 17/11 åker Jag o dottern. Åker med dom som har bäst eco och bäst service till bäst pris. C;D ps, glömde att dom har mycket snygga värdinnor också och att jag betalade med icakortet Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 5 timmar sedan, skrev Duracell: Snart dags för en minisemester. Från ARN med Thai? I så fall kan vi ta en öl! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 53 minuter sedan, skrev Stefan: Från ARN med Thai? I så fall kan vi ta en öl! Åk försiktigt och ta hand om dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Om ett par veckor tror jag, men det har varit lite dödsfall i släkten så jag vet inte riktigt hur det går. Nu är jag lite butter över att inte fixat ombokningsbara biljetter - men vafan... problem är till för att lösas. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 1 timme sedan, skrev kitungmakmak: Om ett par veckor tror jag, men det har varit lite dödsfall i släkten så jag vet inte riktigt hur det går. Nu är jag lite butter över att inte fixat ombokningsbara biljetter - men vafan... problem är till för att lösas. Som vanligt då.................samma strul.... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 43 minuter sedan, skrev leifen: Som vanligt då.................samma strul.... Jag verkar vara lite oturförsföljd. Men jag har vant mig... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 4 timmar sedan, skrev Boa52: Åk försiktigt och ta hand om dej Tack ska du ha, jag tar dock alltid hand om mig! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 9 timmar sedan, skrev koppar55: Hej Jag är ny medlem här på MPR. TG961 den 12/10 Välkommen till mpr och Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 Hej på er. Har just fått klart med resan en mycket bra rese rutt blir det den 23 jan med finair. Umeå - Helsingfors - Bangkok - Udonthani och hyfsat bra pris 6100 kr per st. Vi kommer även hem till byn, NongOr mitt på dagen så man hinner städa och fylla på i kylen innan natten. Enda lilla störningen är att vi måste ligga en natt i Bangkok när vi åker hem. Nån som har ett bra förslag på ett hotell som ligger nära flygplatsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 1 minut sedan, skrev Boa52: Hej på er. Har just fått klart med resan en mycket bra rese rutt blir det den 23 jan med finair. Umeå - Helsingfors - Bangkok - Udonthani och hyfsat bra pris 6100 kr per st. Vi kommer även hem till byn, NongOr mitt på dagen så man hinner städa och fylla på i kylen innan natten. Enda lilla störningen är att vi måste ligga en natt i Bangkok när vi åker hem. Nån som har ett bra förslag på ett hotell som ligger nära flygplatsen Novotel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 Blir det av så blir det i Januari tidigast. Bilden från Thailand, kan vara Ubon. Gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 1 timme sedan, skrev HuaHindinnge: Novotel Om inte @Boa52 budget tillåtet att bo flott så finns det massor av hotell runt flygplatsen som alla har transfer på morgonen. Jag har provat flera olika ställen runtom, eftersom jag alltid åker med morgonplanen också. Hittills är det ett litet ställe som heter Phaphoom Boutique Residence som är favoriten. Stora och bra rum och familjärt. Lite dåligt med matställen runtom så man får ta hemkörning eller planera på vägen. Kolla på Agoda... Det finns hundratals... Vet många som brukar bo på BS Residence Suvarnabhumi också. Har inte provat det ännu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 2 timmar sedan, skrev Boa52: Hej på er. Har just fått klart med resan en mycket bra rese rutt blir det den 23 jan med finair. Umeå - Helsingfors - Bangkok - Udonthani och hyfsat bra pris 6100 kr per st. Vi kommer även hem till byn, NongOr mitt på dagen så man hinner städa och fylla på i kylen innan natten. Enda lilla störningen är att vi måste ligga en natt i Bangkok när vi åker hem. Nån som har ett bra förslag på ett hotell som ligger nära flygplatsen Självklart går det att bo på flygplatshotell. Men jag väljer hellre att bo inne i Bkk i det läget, det tar ju bara 25 min till Suvvan ändå. Och då kan man nyttja alla fina faciliteter som Bkk ståtar med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 9 minuter sedan, skrev samet: Om inte @Boa52 budget tillåtet att bo flott så finns det massor av hotell runt flygplatsen som alla har transfer på morgonen. Jag har provat flera olika ställen runtom, eftersom jag alltid åker med morgonplanen också. Hittills är det ett litet ställe som heter Phaphoom Boutique Residence som är favoriten. Stora och bra rum och familjärt. Lite dåligt med matställen runtom så man får ta hemkörning eller planera på vägen. Kolla på Agoda... Det finns hundratals... Vet många som brukar bo på BS Residence Suvarnabhumi också. Har inte provat det ännu. Tackar ska kolla på Agoda. Det får gärna vara med god mat, pool vore inte dumt, får kosta lite för vi lämnar inte byn i år bara in till Udon men då för att handla nåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 11 minuter sedan, skrev Boa52: Tackar ska kolla på Agoda. Det får gärna vara med god mat, pool vore inte dumt, får kosta lite för vi lämnar inte byn i år bara in till Udon men då för att handla nåt Titta på Novotel om ni vill bo fint en natt. Gångavstånd till Suvvan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 Nio dagar Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 10 minuter sedan, skrev gst: Nio dagar Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Låååånga dagar. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 8, 2016 Dela Inlagd Oktober 8, 2016 On 2016-10-01 at 16:25, skrev Stefan: Från ARN med Thai? I så fall kan vi ta en öl! Ja jag flyger från ARN med Thai. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu