KaiserBlood Inlagd Juli 21, 2016 Dela Inlagd Juli 21, 2016 Om tre veckor. Blir en snabbis på 11 dagar med Thai. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 21, 2016 Dela Inlagd Juli 21, 2016 På söndag. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Bokat och betalt nu. Blev en ettårsbiljett med utresa 30/8 Köpt av Nonki, dock ej betald med ICA-kortet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Köpt en ner i November och min egen blir i Januari - Februari nån gång, förhoppningsvis för det sägs att det är mycket arbete på gång nu Men sen skall man väl inte klaga för lönekuvertet ser ju bra ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 Blir en sväng den 22 augusti Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 Om 2 dagar sitter man på Arn och tar en förbira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 Bara 74 dagar kvar nu Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 5 timmar sedan, skrev frogfish: Om 2 dagar sitter man på Arn och tar en förbira Förbira!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 1 minut sedan, skrev Scandinaviancorner: Förbira!!!!!! Så att man mjukar upp kroppen lite..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 Bokat hos Nonki(naturligtvis)nu väntar vi bara på frugans arbetsgivares godkännande. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev apknug: 20 oktober. Sjukt billiga biljetter med turkarna nu, 3 200 kr t.o.r med full service måste vara all time low? Skickat från min NEX SMILE5 via Tapatalk Kanske turkarna blivit lite billigare nu. Antar att en del inte gärna åker med dem nu med tanke på rådande situation. Vad menas med full service? Ändrades Augusti 3, 2016 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 23 september, hinner bara med tre dagar i Thailand på vägen till Singapore. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 11 minuter sedan, skrev Mankan: Kanske turkarna blivit lite billigare nu. Antar att en del inte gärna åker med dem nu med tanke på rådande situation. Vad menas med full service? När vi snackar full service blir jag lite orolig när turkar kommer på tal....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 5 minuter sedan, skrev Fredman: 23 september, hinner bara med tre dagar i Thailand på vägen till Singapore. Singapore ?? Den Jean Fredman som du har som din avatar skulle definitivt valt barlivet i Pattaya i stället, inget snack om den saken. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 1 timme sedan, skrev Fritz: Singapore ?? Den Jean Fredman som du har som din avatar skulle definitivt valt barlivet i Pattaya i stället, inget snack om den saken. Fritz.. Tjänsteresa men jag hinner att svänga ett par bägare i fiskebyn om du har lust? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 1 minut sedan, skrev Fredman: Tjänsteresa men jag hinner att svänga ett par bägare i fiskebyn om du har lust? Klart jag ställer upp ! Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 7 minuter sedan, skrev Fritz: Klart jag ställer upp ! Fritz.. Tänkte kolla med LK också det är min tur att bjuda på middag. Skickar PM imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 Mitten av september tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plutten Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 Den femte nov flyger jag med Thai för 4.400 kr. men jag håller med om att Thai har blivit mycket sämre, speciellt vad gäller mat, jag med familj flög hem i juli, ingen av oss tre kunde äta maten som serverades. Den andra nov. flyger jag med ryssarna i business för 7.200 kr, samt åttonde jan -17 med turkarna för otroliga 2.900 kr. Jag tänker testa andra bolag än Thai som jag inte längre är nöjd med. Så i mars blir det finnarna i business. 13.500 kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 5 minuter sedan, skrev Plutten: Den femte nov flyger jag med Thai för 4.400 kr. men jag håller med om att Thai har blivit mycket sämre, speciellt vad gäller mat, jag med familj flög hem i juli, ingen av oss tre kunde äta maten som serverades. Den andra nov. flyger jag med ryssarna i business för 7.200 kr, samt åttonde jan -17 med turkarna för otroliga 2.900 kr. Jag tänker testa andra bolag än Thai som jag inte längre är nöjd med. Så i mars blir det finnarna i business. 13.500 kr Ska du flyga ner 2nov med ryssarna och hem direkt för att sen åka ner igen 5nov med thai? "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plutten Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Det blev fel datum. flyger med Thai 5 september. Ryssarna 2 nov. turkarna jan. Därimellan till Gran Canaria jul och nyår. Flyger 5-6 ggr till BKK varje år. Men undviker Thai. dom ar blivit exeptionellt mycket sämre. speciellt maten. Stannar alltid 3 veckor i Thailand. Längtar oftast hem efter 10 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 Om ca 7 timmar. Och vilken flygresa jag förväntar mig. Brukar ju vara riktigt nöjd med Baggarna, men nu har jag slagit till med att åka med Thai!!!! Enligt rapporterna ska det ju vara helt överlägset, så jag tror nog att de 10 timmarna i planet kommer vara som paradiset. Det är nog knappt så man vill komma fram Men nu kör vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 8 timmar sedan, skrev frogfish: Om ca 7 timmar. Och vilken flygresa jag förväntar mig. Brukar ju vara riktigt nöjd med Baggarna, men nu har jag slagit till med att åka med Thai!!!! Enligt rapporterna ska det ju vara helt överlägset, så jag tror nog att de 10 timmarna i planet kommer vara som paradiset. Det är nog knappt så man vill komma fram Men nu kör vi. Sitter du eco så blir det nog ingen större upplevelse(iofs så får du filt o vatten), mer än att de är snabbast av alla till Thailand, det är mycket värt. Vill du flyga med bättre service i eco och tycker det är viktigare än tiden så kanske Emirates eller Qatar vore lämpligare För mig har Thai också de bästa ombokningreglerna, altså billigast flexibla biljett, det är en stor faktor. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 5, 2016 Dela Inlagd Augusti 5, 2016 9 timmar sedan, skrev frogfish: Om ca 7 timmar. Och vilken flygresa jag förväntar mig. Brukar ju vara riktigt nöjd med Baggarna, men nu har jag slagit till med att åka med Thai!!!! Enligt rapporterna ska det ju vara helt överlägset, så jag tror nog att de 10 timmarna i planet kommer vara som paradiset. Det är nog knappt så man vill komma fram Men nu kör vi. Don´t hold your breath Trevlig resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 6, 2016 Dela Inlagd Augusti 6, 2016 On 8/3/2016 at 17:34, skrev Plutten: Den femte nov flyger jag med Thai för 4.400 kr. men jag håller med om att Thai har blivit mycket sämre, speciellt vad gäller mat, jag med familj flög hem i juli, ingen av oss tre kunde äta maten som serverades. Den andra nov. flyger jag med ryssarna i business för 7.200 kr, samt åttonde jan -17 med turkarna för otroliga 2.900 kr. Jag tänker testa andra bolag än Thai som jag inte längre är nöjd med. Så i mars blir det finnarna i business. 13.500 kr Halalmat måste man väl beställa i förväg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu