Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

KaiserBlood

Om tre veckor. Blir en snabbis på 11 dagar med Thai. 

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

  • 2 veckor senare...

Bokat och betalt nu.

Blev en ettårsbiljett med utresa 30/8

Köpt av Nonki, dock ej betald med ICA-kortet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpt en ner i November och min egen blir i Januari - Februari nån gång, förhoppningsvis för det sägs att det är mycket arbete på gång nu :(

Men sen skall man väl inte klaga för lönekuvertet ser ju bra ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir en sväng den 22 augusti :) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
5 timmar sedan, skrev frogfish:

Om 2 dagar sitter man på Arn och tar en förbira:big_smile:

Förbira!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Scandinaviancorner:

Förbira!!!!!!

Så att man mjukar upp kroppen lite.....:look_down:

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev apknug:

 

20 oktober.

 

Sjukt billiga biljetter med turkarna nu, 3 200 kr t.o.r med full service måste vara all time low?

 

Skickat från min NEX SMILE5 via Tapatalk

Kanske turkarna blivit lite billigare nu. Antar att en del inte gärna åker med dem nu med tanke på rådande situation.

 

Vad menas med full service?

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Mankan:

Kanske turkarna blivit lite billigare nu. Antar att en del inte gärna åker med dem nu med tanke på rådande situation.

 

Vad menas med full service?

När vi snackar full service blir jag lite orolig när turkar kommer på tal.......:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Fredman:

23 september, hinner bara med tre dagar i Thailand på vägen till Singapore.

Singapore ??  Den Jean Fredman som du har som din avatar skulle definitivt valt barlivet i Pattaya i stället, inget snack om den saken. ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev Fritz:

Singapore ??  Den Jean Fredman som du har som din avatar skulle definitivt valt barlivet i Pattaya i stället, inget snack om den saken. ;)

 

Fritz..

Tjänsteresa men jag hinner att svänga ett par bägare i fiskebyn om du har lust? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fredman:

Tjänsteresa men jag hinner att svänga ett par bägare i fiskebyn om du har lust? 

Klart jag ställer upp ! :drinks:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
7 minuter sedan, skrev Fritz:

Klart jag ställer upp ! :drinks:

 

Fritz..

Tänkte kolla med LK också det är min tur att bjuda på middag. Skickar PM imorgon. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Den femte nov flyger jag med Thai för 4.400 kr. men jag håller med om att Thai har blivit mycket sämre, speciellt vad gäller mat, jag med familj flög hem i juli, ingen av oss tre kunde äta maten som serverades. Den andra nov. flyger jag med ryssarna i business för 7.200 kr, samt

åttonde jan -17 med turkarna för otroliga 2.900 kr. Jag tänker testa andra bolag än Thai som jag inte längre är nöjd med. Så i mars blir det finnarna i business. 13.500 kr  

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Plutten:

Den femte nov flyger jag med Thai för 4.400 kr. men jag håller med om att Thai har blivit mycket sämre, speciellt vad gäller mat, jag med familj flög hem i juli, ingen av oss tre kunde äta maten som serverades. Den andra nov. flyger jag med ryssarna i business för 7.200 kr, samt

åttonde jan -17 med turkarna för otroliga 2.900 kr. Jag tänker testa andra bolag än Thai som jag inte längre är nöjd med. Så i mars blir det finnarna i business. 13.500 kr  

 

Ska du flyga ner 2nov med ryssarna och hem direkt för att sen åka ner igen 5nov med thai?

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev fel datum. flyger med Thai 5 september. Ryssarna 2 nov. turkarna jan. Därimellan till Gran Canaria jul och nyår. Flyger 5-6 ggr till BKK varje år. Men undviker Thai. dom ar blivit exeptionellt mycket sämre. speciellt maten. Stannar alltid 3 veckor i Thailand. Längtar oftast hem efter 10 dagar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ca 7 timmar.

Och vilken flygresa jag förväntar mig. Brukar ju vara riktigt nöjd med Baggarna, men nu har jag slagit till med att åka med Thai!!!! Enligt rapporterna ska det ju vara helt överlägset, så jag tror nog att de 10 timmarna i planet kommer vara som paradiset. Det är nog knappt så man vill komma fram:big_smile:

Men nu kör vi.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev frogfish:

Om ca 7 timmar.

Och vilken flygresa jag förväntar mig. Brukar ju vara riktigt nöjd med Baggarna, men nu har jag slagit till med att åka med Thai!!!! Enligt rapporterna ska det ju vara helt överlägset, så jag tror nog att de 10 timmarna i planet kommer vara som paradiset. Det är nog knappt så man vill komma fram:big_smile:

Men nu kör vi.

 

Sitter du eco så blir det nog ingen större upplevelse(iofs så får du filt o vatten), mer än att de är snabbast av alla till Thailand, det är mycket värt.

Vill du flyga med bättre service i eco och tycker det är viktigare än tiden så kanske Emirates eller Qatar vore lämpligare

För mig har Thai också de bästa ombokningreglerna, altså billigast flexibla biljett, det är en stor faktor.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev frogfish:

Om ca 7 timmar.

Och vilken flygresa jag förväntar mig. Brukar ju vara riktigt nöjd med Baggarna, men nu har jag slagit till med att åka med Thai!!!! Enligt rapporterna ska det ju vara helt överlägset, så jag tror nog att de 10 timmarna i planet kommer vara som paradiset. Det är nog knappt så man vill komma fram:big_smile:

Men nu kör vi.

 

Don´t hold your breath :haha:

 

Trevlig resa.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 8/3/2016 at 17:34, skrev Plutten:

Den femte nov flyger jag med Thai för 4.400 kr. men jag håller med om att Thai har blivit mycket sämre, speciellt vad gäller mat, jag med familj flög hem i juli, ingen av oss tre kunde äta maten som serverades. Den andra nov. flyger jag med ryssarna i business för 7.200 kr, samt

åttonde jan -17 med turkarna för otroliga 2.900 kr. Jag tänker testa andra bolag än Thai som jag inte längre är nöjd med. Så i mars blir det finnarna i business. 13.500 kr  

 

Halalmat måste man väl beställa i förväg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...