Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

10 minuter sedan, skrev kenneth073:

11 december med lufthansa.

 Nån som har erfarenhet av dom ,bu eller bä ?

.

 

Bra, som SAS ungefär, hög kvalité, inget trams.

En av mina bästa resor till Bkk var med Lufthansa, Gbg-Munchen-Bkk, vi var väl 25passagerare på flighten till Bkk, mycket bra service, och 4 stolar i mittraden att sova på, för alla som ville!

Münchens flygplats har förresten världens enda Öl-bryggeri, på flygplatsen, bra öl, god mat, Airbrau!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Om 127 dagar. Enkel resa Norwegian Premium Ekonomy. Gissningsvis ca sex månader :)

Skickat från min iPad med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Prell bokade just värdens bästa flight, 4/7 till 17/9.....med Sveriges smidigaste resebyrå.

Passade på o boka 6/1 +90 dagar också :)

Hade tänkt ta ett arab-bolag, men fan vem pallar 6h + 6h?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man tror innan varje resa att nu skall man resa lätt men jag börjar redan oroa sig för vikten när gumman häller på och backar:waaaht:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Soengsang:

Prell bokade just värdens bästa flight, 4/7 till 17/9.....med Sveriges smidigaste resebyrå.

Passade på o boka 6/1 +90 dagar också :)

Hade tänkt ta ett arab-bolag, men fan vem pallar 6h + 6h?

Slutflyget för min del med flera byten och väntan på flygplatser,

Nu flyger vi Finnair och förra gången med Thai från Arlanda.

Lycka till med resan,

 

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Galten:

Slutflyget för min del med flera byten och väntan på flygplatser,

Nu flyger vi Finnair och förra gången med Thai från Arlanda.

Lycka till med resan,

 

Finnair funkar, rätt håll och endast kort första ben....

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5/8, 20/11 och 15/1.

 

Ett j*kla farande, men som "ungdom" måste man fixa stålar där de finns:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

I morgon, en snabb vända för att hämta familjen, hem 5/7 igen.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

I morgon, en snabb vända för att hämta familjen, hem 5/7 igen.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyss landat ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Burken:

Regnar det?

Sent from my iPad using Tapatalk

Mulet men uppehåll, stor risk för regn gissar jag.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-06-12 at 23:01, skrev Soengsang:

Prell bokade just värdens bästa flight, 4/7 till 17/9.....med Sveriges smidigaste resebyrå.

Passade på o boka 6/1 +90 dagar också :)

Hade tänkt ta ett arab-bolag, men fan vem pallar 6h + 6h?

 

Ganska skönt att kliva av och sträcka på benen och köpa lite billig taxfree i Doha.

 

On 2016-06-12 at 23:17, skrev Galten:

Slutflyget för min del med flera byten och väntan på flygplatser,

Nu flyger vi Finnair och förra gången med Thai från Arlanda.

Lycka till med resan,

 

 

Åkte Kastrup-Doha-Bangkok ToR i vintras, inga som helst problem, Qatar kändes mycket fräschare än Thai och strålande service!

Att det dessutom var några tusingar billigare för varje biljett var en fin bonus.

Finskarna är väl inte direkt?

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Ganska skönt att kliva av och sträcka på benen och köpa lite billig taxfree i Doha.

 

Nja, inte när man sover som bäst, jag har tillgång till mycket billigare taxfree än så :)

Förövrigt skulle det mest varit roligt för bara omväxlings skull, men finns i slutändan inget som slår direktflyg.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Ganska skönt att kliva av och sträcka på benen och köpa lite billig taxfree i Doha.

 

 

Åkte Kastrup-Doha-Bangkok ToR i vintras, inga som helst problem, Qatar kändes mycket fräschare än Thai och strålande service!

Att det dessutom var några tusingar billigare för varje biljett var en fin bonus.

Finskarna är väl inte direkt?

 

Ja Thai mellan Arn-Bkk är ju bara för bedrövligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Khonis:

 

Ja Thai mellan Arn-Bkk är ju bara för bedrövligt.

 

Ja när GT:en är slut när dom kommer till rad 50 är ju för jävligt :yuush: får nog flytta fram några rader till nästa resa:39:

 

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

 

Nja, inte när man sover som bäst, jag har tillgång till mycket billigare taxfree än så :)

Förövrigt skulle det mest varit roligt för bara omväxlings skull, men finns i slutändan inget som slår direktflyg.

 

Kan man sova utan problem på flyget, då lär ju direktflyget vara mycket bättre och då missar man även den försämrade servicen...

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
10 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Kan man sov utan problem på flyget, då lär ju direktflyget vara mycket bättre och då missar man även den försämrade servicen...

Jag åkte boskapsklass med Thai på min resa. Och tyckte det var bra service. Den räckte för mig iallafall. Men den som vill sova bättre ska ha minst PE klass. Vill påpeka att det var i princip fullsatt åt båda hållen. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Kan man sova utan problem på flyget, då lär ju direktflyget vara mycket bättre och då missar man även den försämrade servicen...

 

Beror ju på vad man sitter ;)

Men Thai börjar bli dyra för PE, ren biz e ju billigare idag med Finnar/Emirates/Tyskar/Turkar mm, men servicen är inget o klaga på, skumpan kommer och man brukar få stoppa dem efter en stund med att bära fram GT. Men surt att Thais PE är dyrare än mångas biz, men direkt flight väger tungt, samt ombokningsvilkoren man får av tex Nonki.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-06-12 at 23:01, skrev Soengsang:

Prell bokade just värdens bästa flight, 4/7 till 17/9.....med Sveriges smidigaste resebyrå.

Passade på o boka 6/1 +90 dagar också :)

Hade tänkt ta ett arab-bolag, men fan vem pallar 6h + 6h?

 

Ooops, såg just att det var till den 3/7 jag bokat, satan tur jag läste denna tråd och fick för mig o kolla bokningen, detta hade kunnat bli en groda.......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...