Avregistrerad clion Inlagd November 18, 2009 Dela Inlagd November 18, 2009 nu e han i sitt esse När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 20, 2009 Dela Inlagd November 20, 2009 är det så här man blir när tjejerna vislar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clash Inlagd December 12, 2009 Dela Inlagd December 12, 2009 Den här tråden verkar avvikit lite från ämnet (som så många andra...). Men nu ska jag iaf liva upp den! Jag har varit hemma i Svea kungarike nu ganska exakt på klockslaget en vecka, efter 3 månader i Thailand. Vad gör man då för att mildra depressionen och ångesten? Jo man bokar en ny biljett! Avgång med Thai 23/1 CPH-BKK, retur 20/4. Nu känns allting mycket bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd December 12, 2009 Dela Inlagd December 12, 2009 Har du lagt märke till tilläggsorden på thai somkan låta: flintis, tjockis etc.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 12, 2009 Dela Inlagd December 12, 2009 Har du lagt märke till tilläggsorden på thai somkan låta: flintis, tjockis etc.. Trådmiss? Shitt, ännu mer trådmiss, Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stuart.b Inlagd December 12, 2009 Dela Inlagd December 12, 2009 Avgång med Thaiair 24/1 och blir iväg tills i början på Mars Najs!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 12, 2009 Dela Inlagd December 12, 2009 TG 961 13 febr och hem 10 mars. Finns i Chiang Mai under den tiden med någon tur till Lampang. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CB Inlagd December 12, 2009 Dela Inlagd December 12, 2009 5:e jan - 3:e feb, Patong Blir d nån Chang lr..?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jonny Inlagd December 12, 2009 Dela Inlagd December 12, 2009 hel 15/12 cph till bkk med thai hem 15/1 bara 3 dar kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 13, 2009 Dela Inlagd December 13, 2009 Jag tänker fira nyår massor med gånger. Eftersom jag åker på nyårsafton med Thai. Är det någon annan som åker med samma flight Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd December 13, 2009 Dela Inlagd December 13, 2009 Tyvärr Khonken. Har vuxit ifrån resandet trivs bra här, hoppas du hittar något liknande. P & K anders med fru Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd December 13, 2009 Dela Inlagd December 13, 2009 Den här tråden verkar avvikit lite från ämnet (som så många andra...). Men nu ska jag iaf liva upp den! Jag har varit hemma i Svea kungarike nu ganska exakt på klockslaget en vecka, efter 3 månader i Thailand. Vad gör man då för att mildra depressionen och ångesten? Jo man bokar en ny biljett! Avgång med Thai 23/1 CPH-BKK, retur 20/4. Nu känns allting mycket bättre! Gött om inte ekonomin hindrar...så det är bara att gratulera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jimmieboy Inlagd December 13, 2009 Dela Inlagd December 13, 2009 Jag åker om 32 dagar för en 2 månadresresa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 13, 2009 Dela Inlagd December 13, 2009 om 192 timmar! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 13, 2009 Dela Inlagd December 13, 2009 mamma......det kallar jag resfeber ha en trevlig resa Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 13, 2009 Dela Inlagd December 13, 2009 mamma......det kallar jag resfeber ha en trevlig resa Mvh Måne Tackar!, Ja i det här gråvädret är det lätt att börja räkna timmarna. Ska bli skönt att få lite sol och värme även om vi får nöja oss med en månad den här gången. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keptang Inlagd December 15, 2009 Dela Inlagd December 15, 2009 9e april bokat med TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 96 timmar och 9 minuter ! / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Okej Baa läs detta. Den 3/5 kliver vi in i terminalen på Udon´s flygplats. kommer innan dess att informera mig var ni finns, så att jag kan komma och trängas. Om ni finns i närheten så ser jag framemot ett försök att tömma kylen. WOFFE. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Hej alla, Jag och Drivern har bokat nu bokat nästa Thailandsresa. Vi anländer 2 mars och tillbaka Göteborg 29 mars. Jag kanske gör någon kortare utflykt till Chiang Mai och/eller Isaan, men mesta tiden blir nog runt Bangkok, Pattaya, Jomtien och Rayong. Fru Chang ska inte följa med Har inte planerat mer än så just nu... Men är förstås öppen för alla förslag till forumträffar! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Hej alla, Jag och Drivern har bokat nu bokat nästa Thailandsresa. Vi anländer 2 mars och tillbaka Göteborg 29 mars. Jag kanske gör någon kortare utflykt till Chiang Mai och/eller Isaan, men mesta tiden blir nog runt Bangkok, Pattaya, Jomtien och Rayong. Fru Chang ska inte följa med Har inte planerat mer än så just nu... Men är förstås öppen för alla förslag till forumträffar! Herr Chang har talat. Härligt äntligen ska man få träffa myten,legenden he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Torsdag bär det av. Det ska bli så skönt att träffa frugan och mini. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Vi kom Hem början på dec, så det blir att vänta tills nästa år Khun Lasse Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Härligt äntligen ska man få träffa myten,legenden he he Hehe 33, Ser också fram mot att få träffa dig! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BankAnaconda Inlagd December 29, 2009 Dela Inlagd December 29, 2009 Planen är att vara feb och mars i Jomtien med min gammle fader 32dagar till avresa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu