Burken Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 29de December med Norwegian Premier class retur i slutet av Mars. Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev pontiac: Papper att smeta ut skiten med,det finns ju rövspruta i Thailand trevlig resa Vi har rövspruta på våra toaletter i Thailand men den tar jag som efterbehandling. Lite av två värdlar. Ändrades Juni 2, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev frogfish: Nåt personligt förbud eller är det nån typisk thai-regel jag missat? Kaffe är förbjudet att ta in i Thailand. Lagar och regler är man skyldig till och känna till. Ändrades Juni 2, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 14 minuter sedan, skrev Galten: Kaffe är förbjudet att ta in i Thailand. Lagar och regler är man skyldig till och känna till. Ojdå, det hade jag ingen aning om. Tack för infon. Sen får jag gratulera till att vara den första personen jag hört talas om som känner till alla lagar och regler i världen. Imponerande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev frogfish: Ojdå, det hade jag ingen aning om. Tack för infon. Sen får jag gratulera till att vara den första personen jag hört talas om som känner till alla lagar och regler i världen. Imponerande! 7 timmar sedan, skrev frogfish: Ojdå, det hade jag ingen aning om. Tack för infon. Sen får jag gratulera till att vara den första personen jag hört talas om som känner till alla lagar och regler i världen. Imponerande! Öh läste bara tidigare inlägg om Thailand så jag kan inte hela världen Känner du till svenska lagboken ingående som du är skyldig till och känna enligt lag. Ändrades Juni 2, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Köpte just en plåt till Bangkok 19/6 för 3480:-. En av dom billigast hitintills. He he. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 31 minuter sedan, skrev Galten: Öh läste bara tidigare inlägg om Thailand så jag kan inte hela världen Känner du till svenska lagboken ingående som du är skyldig till och känna enligt lag. Tyckte du skrev "Lagar och regler är man skyldig till och känna till.". Själv har jag aldrig påstått att jag känner till svenska lagboken ingående (var får du det ifrån?), men en (du i det här fallet) som påstår "Lagar och regler är man skyldig till och känna till." borde väl leva lite som han lär? Annars var det väl en ganska onödig kommentar. Jaja, men nu känner jag till Thailands kafferegel iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 2 timmar sedan, skrev oberg: Köpte just en plåt till Bangkok 19/6 för 3480:-. En av dom billigast hitintills. He he. Förmodligen blev du blåst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 On 2016-05-13 at 08:18, skrev uptoyou: Vilka var misstagen då? Gäller det i allmänhet eller bara för att det var en thaitjej? Berätta gärna gäller oftast thai tjejer 5-7 år brukar det hålla mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 vinterns biljett är klar idag 31/12--11/2 6113 kronor med Qatar mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 5 timmar sedan, skrev soi covboy: vinterns biljett är klar idag 31/12--11/2 6113 kronor med Qatar mvh Kolla nu så du köpt rätt väg hi hi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 6 timmar sedan, skrev soi covboy: vinterns biljett är klar idag 31/12--11/2 6113 kronor med Qatar mvh Var ju åxå ett sätt att fira nyår på. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 On 6/2/2016 at 16:53, skrev Kenneth4618: Förmodligen blev du blåst Varför skulle han ha blivit det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 I augusti. Då ska det invigas hus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Så var vi incheckade för morgondagens resa till Thailand “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Så var vi incheckade för morgondagens resa till Thailand Förstår inte varför ni åker nu, vi har ju +5°C och halv storm. Detta är ju livet ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 On 2016-06-02 at 22:53, skrev Kenneth4618: Förmodligen blev du blåst Varför tror du det, en enkel till Bangkok för de pengarna är väl inget att skriva hem om. För det var ju bara till bkk om man ska tro på vad han skrev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Precis nyss, skrev kitungmakmak: Förstår inte varför ni åker nu, vi har ju +5°C och halv storm. Detta är ju livet Här var det bara 8 grader denna morgon och igår var det 28 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Här var det bara 8 grader denna morgon och igår var det 28 Jo, snacka om att sommarvädret kom av sig. Ni valde nog en fin tid att åka i alla fall. Trilskas det så håller vädret i sig här, gällivare hade nån snöflinga om jag inte hörde fel på radion - men sen blev det varmare (över 0) och nu regnade det istället. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 On 6/2/2016 at 20:52, skrev oberg: Köpte just en plåt till Bangkok 19/6 för 3480:-. En av dom billigast hitintills. He he. Ja det är väl bra men berätta gärna vad som ingår annars vet vi inte om det är billigt Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 3 timmar sedan, skrev Persistant: Ja det är väl bra men berätta gärna vad som ingår annars vet vi inte om det är billigt Persistant Tja, det ingår väl förmodligen det vanliga, mat, dryck och lite knappar att trycka på om man vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Nästa vecka dyker jag upp i Pattaya. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev oberg: Tja, det ingår väl förmodligen det vanliga, mat, dryck och lite knappar att trycka på om man vill. Och bagage+restiden inklusive mellanlandning i Peking eller vart det nu blir inräknad såklart. Men priset låter bra, under 4 papp är alltid kul, mitt jäkla inrikes sabbar såna priser för mig. Ändrades Juni 8, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 3 timmar sedan, skrev Persistant: Ja det är väl bra men berätta gärna vad som ingår annars vet vi inte om det är billigt Persistant Brukar vara 4 väggar, tak o golv i en grisbox. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juni 10, 2016 Dela Inlagd Juni 10, 2016 11 december med lufthansa. Nån som har erfarenhet av dom ,bu eller bä ? . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu