soi covboy Inlagd December 5, 2015 Dela Inlagd December 5, 2015 när åker du 33 an? Med vänlig hälsning 34 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 7, 2015 Dela Inlagd December 7, 2015 Nu åker vi till Landvetter och taxin kommer nu äntligen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strdd Inlagd December 7, 2015 Dela Inlagd December 7, 2015 på lördag ska bli kanon nu blir man klimatflykting i 3 mån ....i udon thani så klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 Nyårsafton med Baggarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 Om 8 timmar... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 Kvart över sex ölen...see you soon Pattaya. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 (ändrad) 21 dagar kvar nu.Åker nyårsafton kl 15,05 med Qatar från Arlanda. Ändrades December 10, 2015 av Mr Ning Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 Om 8 timmar... Hur länge blir du i Jomtien? Jag åker till PH i morgon kommer tillbaka den 30Dec. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 Hur länge blir du i Jomtien? Jag åker till PH i morgon kommer tillbaka den 30Dec. jag är kvar tills 11 jan. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 jag är kvar tills 11 jan.Har du frugans syrra med dej? Fan va lika dom e. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 god tid och sedan beror det på efterfrågan och även beroende vem du pratar med på thai air ,skulle uppgradera ,nä gick inte sa kärringen på thai ,dom ska vi ha till säljande kunder ,skam den som ger sig såg på prelbokning att stolarna var ledig ,,,ringde efter några dagar och en trevlig kille svarade 2 min var det uppgraderat och klartGott att det löste sig för dig men synd att det inte bara funkar direkt utan att det måste behövas extra telesamtal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Slutjobbat för i år och för någon månad framöver, fuck off till kontoret, nu åker jag till Thailand! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Slutjobbat för i år och för någon månad framöver, fuck off till kontoret, nu åker jag till Thailand! det var ett långt finger.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Japp, inte kul för de som får den! (fast frugan är ganska nöjd)!//S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Japp, inte kul för de som får den! (fast frugan är ganska nöjd)!//Sär du kvar i slutet på januari? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Nja, åker troligen hem runt den 20,e januari, men man vet aldrig!Det vore förbaskat kul att träffa er igen.//S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 är du kvar i slutet på januari?Blir det någon Stockholmsresa? Ser fram emot en träff: Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Blir det någon Stockholmsresa? Ser fram emot en träff:kan vi sova på kryddhyllan om vi ligger sked........?försökte ringa dig för en stund sen, men när du inte svarade så fick jag för mig att du redan åkt!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Blir det någon Stockholmsresa? Ser fram emot en träff: Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 kan vi sova på kryddhyllan om vi ligger sked........?försökte ringa dig för en stund sen, men när du inte svarade så fick jag för mig att du redan åkt!?Telefonförsäljare??? har du 73 på slutet Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 (ändrad) Landar i göteborg ensam den 28.Då blir det fest några dagar med Hamnoi och company..... Kommer du med oss Måne??? Ändrades December 11, 2015 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Landar i göteborg ensam den 28.Då blir det fest några dagar med Hamnoi och company.....Har du bokat hotell? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Har du bokat hotell?Tidbloms hotell. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Landar i göteborg ensam den 28.Då blir det fest några dagar med Hamnoi och company.....Kommer du med oss Måne???Mackan har ju blockat mig,vet inte om det gäller IRL oxå? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Mackan har ju blockat mig,vet inte om det gäller IRL oxå?Naturligtvis är du välkommen till en yrkesfyllo fest. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu