thaiwife Inlagd November 18, 2015 Dela Inlagd November 18, 2015 Synd, vi sitter på TG951 den 6/12? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 18, 2015 Dela Inlagd November 18, 2015 Till kallaland nästa vecka för några veckors löneslaveri, sen en prel bokning till Bkk 27/1 - 27/3, givetvis med TG då jag reser ut från Sthlm. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 18, 2015 Dela Inlagd November 18, 2015 Till kallaland nästa vecka för några veckors löneslaveri, sen en prel bokning till Bkk 27/1 - 27/3, givetvis med TG då jag reser ut från Sthlm. Har du ordning på visat nu då så de släpper in dig i Thailand igen nästa år. Fan va de låter avlägset, nästa år. Hur ska du stå ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 18, 2015 Dela Inlagd November 18, 2015 Har du ordning på visat nu då så de släpper in dig i Thailand igen nästa år. Fan va de låter avlägset, nästa år. Hur ska du stå ut? Haha, tar tag i det på måndag i Sthlm, aldrig mer strula Nästa år, låter drygt.... Telegraferat från byhåla med tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 22, 2015 Dela Inlagd November 22, 2015 Nu. B787-8 Baggarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chomphoo Inlagd November 22, 2015 Dela Inlagd November 22, 2015 7 Dec med Putin Airlines hem 6 mars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plutten Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 Bokade i dag, flyger på söndag 29/11. sitter på plats 20J. Tänker tillbringa minst en timme i SAS-loungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 Ska testa den nya b-classen nästa resa. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 Hej Reser snart till värmen men vågar i år för första gången inte skriva exakt när eftersom meningsmotståndare på juntans sida har antytt att dom skulle kunna tänka sig att anmäla mig för mina åsikters skull om juntan och kungahuset. Man få ju hoppas att det var ett skämt, men vem fan vet, det är ju förmodligen ingen slump som ligger bakom att vissa medlemmar föredrar diktatur framför demokrati, i en diktatur är ju tyvärr angiveri och förföljelse av människor p.g.a deras åsikter något helt normalt. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 På Freda 3 månader underbart När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 Ska testa den nya b-classen nästa resa. Fan trodde förstde va Lamien som va ute nu igen bra Leifen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 Ja... och jag ser fram emot träffen i Surin /Thure Få r se om Changen å övriga påminner mig å darlingen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 Få r se om Changen å övriga påminner mig å darlingen Aj Aj Aj, ta det piano med darlingar, dom är bara ute efter din kropp! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 12 dagar till avresa 5/12 till BKK TG951 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 Sista arbetsdagen imorgon på sex månader, förhoppningsvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 Få r se om Changen å övriga påminner mig å darlingen Ja då ses vi i Khao lak då.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 Aj Aj Aj, ta det piano med darlingar, dom är bara ute efter din kropp! jo jag vet ja e het 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 Ja då ses vi i Khao lak då.... Har ju pm AT herrn om priset på hyddorna å inte fått nåt svar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 I morse när jag vaknade stod det en etta i kalendern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 Hej Reser snart till värmen men vågar i år för första gången inte skriva exakt när eftersom meningsmotståndare på juntans sida har antytt att dom skulle kunna tänka sig att anmäla mig för mina åsikters skull om juntan och kungahuset. Man få ju hoppas att det var ett skämt, men vem fan vet, det är ju förmodligen ingen slump som ligger bakom att vissa medlemmar föredrar diktatur framför demokrati, i en diktatur är ju tyvärr angiveri och förföljelse av människor p.g.a deras åsikter något helt normalt. Mvh isan lover Det är nog helt riskfritt för dig,de kan nog skilja på svamlare och riktiga kritiker. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carpenter Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 Det är nog helt riskfritt för dig,de kan nog skilja på svamlare och riktiga kritiker. Så riktiga kritiker skall passa sig för dina vänner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 Så riktiga kritiker skall passa sig för dina vänner. Jag har inga vänner,bara bekanta Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 Så riktiga kritiker skall passa sig för dina vänner. är hobbe ledig idag ? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 14/12 med TG961, någon som är sugen på en GT?//S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 25, 2015 Dela Inlagd November 25, 2015 14/12 med TG961, någon som är sugen på en GT? //S En TG menar du väll ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu