Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Till kallaland nästa vecka för några veckors löneslaveri, sen en prel bokning till Bkk 27/1 - 27/3, givetvis med TG då jag reser ut från Sthlm.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Till kallaland nästa vecka för några veckors löneslaveri, sen en prel bokning till Bkk 27/1 - 27/3, givetvis med TG då jag reser ut från Sthlm.

Har du ordning på visat nu då så de släpper in dig i Thailand igen nästa år. Fan va de låter avlägset, nästa år. Hur ska du stå ut? :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du ordning på visat nu då så de släpper in dig i Thailand igen nästa år. Fan va de låter avlägset, nästa år. Hur ska du stå ut? :big_smile:

Haha, tar tag i det på måndag i Sthlm, aldrig mer strula :)

Nästa år, låter drygt....

Telegraferat från byhåla med tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska testa den nya b-classen nästa resa.

 

12243439_1524901921156377_41247903659184

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Reser snart till värmen men vågar i år för första gången inte skriva exakt när eftersom meningsmotståndare på juntans sida har antytt att dom skulle kunna tänka sig att anmäla mig för mina åsikters skull om juntan och kungahuset.

Man få ju hoppas att det var ett skämt, men vem fan vet, det är ju förmodligen ingen slump som ligger bakom att vissa medlemmar föredrar diktatur framför demokrati, i en diktatur är ju tyvärr angiveri och förföljelse av människor p.g.a deras åsikter något helt normalt.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

På Freda 3 månader underbart

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ska testa den nya b-classen nästa resa.

 

12243439_1524901921156377_41247903659184

Fan trodde förstde va Lamien som va ute nu igen bra Leifen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

;) Ja... och jag ser fram emot träffen i Surin

 

/Thure

 

Få r se om Changen å övriga påminner mig å darlingen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Få r se om Changen å övriga påminner mig å darlingen

Aj Aj Aj, ta det piano med darlingar, dom är bara ute efter din kropp!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Aj Aj Aj, ta det piano med darlingar, dom är bara ute efter din kropp!

jo jag vet ja e het 5555 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja då ses vi i Khao lak då....

Har ju pm AT herrn om priset på hyddorna å inte fått nåt svar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Reser snart till värmen men vågar i år för första gången inte skriva exakt när eftersom meningsmotståndare på juntans sida har antytt att dom skulle kunna tänka sig att anmäla mig för mina åsikters skull om juntan och kungahuset.

Man få ju hoppas att det var ett skämt, men vem fan vet, det är ju förmodligen ingen slump som ligger bakom att vissa medlemmar föredrar diktatur framför demokrati, i en diktatur är ju tyvärr angiveri och förföljelse av människor p.g.a deras åsikter något helt normalt.

Mvh isan lover

Det är nog helt riskfritt för dig,de kan nog skilja på svamlare och riktiga kritiker.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog helt riskfritt för dig,de kan nog skilja på svamlare och riktiga kritiker.

Så riktiga kritiker skall passa sig för dina vänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

14/12 med TG961, någon som är sugen på en GT?

//S

En TG menar du väll ? ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...