Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?

soi cowboy

Recommended Posts

Mitten av november nästa år bär det iväg igen.

Troligen long stay och arbete vid någon skola kring Pattaya.

Men givetvis även nattliga andaktsstunder utanför seven eleven. Alla medlemmar är välkommna.

BTT

Då finns jag på plats, meddela bara utanför vilken 7/11 vi skall träffas, kan även om så erfordras medtaga egen kikare och eventuell slokhatt, vill ju fan inte bli igenkännd sittande utanför damtoan om någon annan av medlemmarna skulle dyka upp. Ps för att hålla nere kostnaden till dej, kan jag pröjsa hela sangsomen, inte bara för att jag har råd utan det måste den upplevelsen helt enkelt vara värd.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

263

• måne

201

• Sam sip sam

176

• Kenneth4618

173

broder tuk tuk

Herr Chang!

Jag som är singel och bara har mig själv att tänka på behöver väl inte boka månadersvis i förväg?

Men alla olika bitar pekar nu på november nästa år.

Herr Clion!

Du behöver inte åka ända till Thailand bara för min skull men skulle du va på plats så bara meddela så kör vi några barvändor.

Kan ju i och för sig skicka bokningsbeviset till dig i god tid innan.

Clas391!!

Vem som bjuder på vem och vad får man ju se efter ett antal groggar.

Jag tycker inte man behöver skämmas bara för att man vill sitta nära toaletterna.

Man kan ju faktiskt känna sig lite dålig i magen emellanåt och då är det ju praktiskt att ha nära till toan.

Att använda kikare var bara en tanke jag fick men det är ju egentligen ett utmärkt sätt att se till så att man hamnar i rätt bar från början.

Inget kul att beställa in dricka i en bar full med bara ruggugglor.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Clas391!!

Vem som bjuder på vem och vad får man ju se efter ett antal groggar.

Jag tycker inte man behöver skämmas bara för att man vill sitta nära toaletterna.

Man kan ju faktiskt känna sig lite dålig i magen emellanåt och då är det ju praktiskt att ha nära till toan.

Att använda kikare var bara en tanke jag fick men det är ju egentligen ett utmärkt sätt att se till så att man hamnar i rätt bar från början.

Inget kul att beställa in dricka i en bar full med bara ruggugglor.

BTT

:cheesy: :cheesy: :cheesy:

Har aldrig kännt mig "tvingad" in i en bar med ruggisar, men om man har så dålig syn att man måste ta till en kikare :furious2: .

Passa Dig lite :police: tittar efter peeping Toms...och kanske damerna blir lite :53: men det kanske passar bäste bror :13:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Herr Chang!

Jag som är singel och bara har mig själv att tänka på behöver väl inte boka månadersvis i förväg?

Men alla olika bitar pekar nu på november nästa år.

...

BTT

Självklart BTT! Boka alltför långt i förväg vore ju dumt om man ändrar sig så ofta som du gör... Om jag inte minns fel så är det nu fjärde beräknad tidpunkt 2010: januari, april, juli och nu är det november som gäller.

Jag känner mig inte alltför djärv då jag beräknar att nästa datum blir första kvartalet 2011. Vilket kommer att meddelas första kvartalet 2010. Någon som vill slå vad?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Fader Baa!!

Alla som strövat omkring bland beerbarerna i Pattaya vet ju att det ibland är ett elände att plötsligt upptäcka godingen några barer längre bort precis när man beställt in första groggen. Då får man antingen dricka fort som fan eller helt enkelt betala notan och bita i det sura äpplet.

Att sitta och vänta tills någon annan gubbe hinner före finns det ju inte tid till.

Det är ju här som kikaren kan komma in i bilden.

Innan man beträder barområdet väljer man ju bara en lämpligt avskild plats och kikar ut vilken bar som HON finns i.Då kan man ju direkt slå sig ner i den baren och på så sätt spara in på onödig drickbeställning.

Det finns ju små kikare som lätt går ner i vilken jeansficka som helst.

Det vimlar ju av japaner med kameror runt halsen så varför skulle då en kikare vara så uppseendeväckande?

Jag tror ju inte man blir betraktad som någon galen peeper bland alla andra stollar som vankar omkring hel och halvlulliga bland barerna.

Men du verkar ju vara en ganska pryd herre så det är klart att du skulle reagera.

Man skulle säkert få polisen på sig ganska snabbt ifall man spanade på tjejer via kikare på stan i Sverige, men bäste herr Baa nu är ju Pattaya som tur är inte någon svensk småstad direkt.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

BTT!

Du blir inte ensam i Pattis om att ha en kikare runt halsen.

Det finns en kille från USA som brukar sitta med en fältkikare modell större på bowlinghallen uppe vid Big C och spana in käglorna (eller nåt).:yes:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Som motpol till BTT, så finns ju "seriöse" Orvar från Buskhyttan som, i sin strävan att bli uppraggad av barens finaste tjej, intar en låg och betraktande profil (läs: socialt obegåvade) på barstolen.

Barens finaste tjej är ju mitt uppe i jobbet och kan med ett professionellt öga plocka det här "guldkornet".

Inte så sällan kör hon hela racet och hamnar så småningom, efter några ekonomiska testtransaktioner från Orvar, i hans hemland.

Där kommer yrkesskickligheten att blomma ut i nya former och till nya höjder.

Ungefär i detta skede får vi, här på MPR, ta del av Orvars beklagansvärda livssituation.

BTT har koll, men det har tyvärr inte Orvar

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fader Baa!!

Alla som strövat omkring bland beerbarerna i Pattaya vet ju att det ibland är ett elände att plötsligt upptäcka godingen några barer längre bort precis när man beställt in första groggen. Då får man antingen dricka fort som fan eller helt enkelt betala notan och bita i det sura äpplet.

Att sitta och vänta tills någon annan gubbe hinner före finns det ju inte tid till.

Innan man beträder barområdet väljer man ju bara en lämpligt avskild plats och kikar ut vilken bar som HON finns i.Då kan man ju direkt slå sig ner i den baren och på så sätt spara in på onödig drickbeställning.

Det vimlar ju av japaner med kameror runt halsen så varför skulle då en kikare vara så uppseendeväckande?

Jag tror ju inte man blir betraktad som någon galen peeper bland alla andra stollar som vankar omkring hel och halvlulliga bland barerna.

Men du verkar ju vara en ganska pryd herre så det är klart att du skulle reagera.

Man skulle säkert få polisen på sig ganska snabbt ifall man spanade på tjejer via kikare på stan i Sverige, men bäste herr Baa nu är ju Pattaya som tur är inte någon svensk småstad direkt.

BTT

Tack Peter både joel å jag sitter här å garvar. din fantasi e underbar dagen räddad :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fader Baa!!

BTT

Å herre gud garvar så tårarna rinner

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Clion!!

Lovar att införskaffa en kikare i lämplig storlek till dig den dag vi möts ibland barerna.

Jive!

Helt korrekt observation.De slipade tjejerna i baren har stenkoll på gubbarna utan koll.

Har ofta hört frasen "I like strong man but not strong heart"

De naiva och lättmanipulerade gubbarna är givetvis bäst ur rent ekonomisk synvinkel.

Faktum är att en äldre, relativt välbärgad gubbe som just är lite socialt obegåvad oftast är betydligt populärare i baren än vad 22 åriga muskelknutten och snyggingen är.

De flesta tjejer vet ju att snyggingen bara vill ha bra sex och sen goodbye, medan den äldre gubben letar efter kärleken nästan till vilket pris som helst.

Kan lilla Noi få en sån gubbe i sitt garn är hennes lycka gjord.

Handsome man kan vara aptitretande men inget för framtiden.

Faktum är ju att skriken efter sexy man oftast hörs som högst när stormagade Berra knatar förbi, medan många tjejer enbart tittar när sexige Lasse glider fram.

De flesta bartjejer vill ju stanna longtime med en snäll och penningstark gubbe.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Herr Clion!!

Lovar att införskaffa en kikare i lämplig storlek till dig den dag vi möts ibland barerna.

Jive!

Helt korrekt observation.De slipade tjejerna i baren har stenkoll på gubbarna utan koll.

Har ofta hört frasen "I like strong man but not strong heart"

De naiva och lättmanipulerade gubbarna är givetvis bäst ur rent ekonomisk synvinkel.

Faktum är att en äldre, relativt välbärgad gubbe som just är lite socialt obegåvad oftast är betydligt populärare i baren än vad 22 åriga muskelknutten och snyggingen är.

De flesta tjejer vet ju att snyggingen bara vill ha bra sex och sen goodbye, medan den äldre gubben letar efter kärleken nästan till vilket pris som helst.

Kan lilla Noi få en sån gubbe i sitt garn är hennes lycka gjord.

Handsome man kan vara aptitretande men inget för framtiden.

Faktum är ju att skriken efter sexy man oftast hörs som högst när stormagade Berra knatar förbi, medan många tjejer enbart tittar när sexige Lasse glider fram.

De flesta bartjejer vill ju stanna longtime med en snäll och penningstark gubbe.

BTT

Man kan ana en viss avundsjuka här, ung och snygg, så har ju bäste broder framställt sig själv, fet o ful men välbärgade alla andra,(mig inberäknad).

Därför kommer lilla Noi till oss och ler, samtidigt som hon fnyser åt kikarsiktet från Hbg.

Stackars BTT, snyggaste brudarna drar med gamla gubbar, själv blir BTT sittande utanför 7/11 med kikaren felvänd för att dölja besvikelsens tårar.

Baa(som hellre kollar på plats)

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

555555 :preved: helst ett teleskop i lagom storlek :blink: walking e ju långt

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

Khao Lak den 13/1 2010 15 dagar med sambon ! Ska bli underbart och avkopplande ! Bara slappa , äta och dricka gott !

Mohito ffs :D

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Baa!!

Jag är varken särskilt ung eller räknar in mig i kategorin sexy man. Däremot¨så har jag alltid uppträtt på ett snällt och schysst sätt gentemot alla tjejer jag varit med och det bör väl poängteras att jag med åren skaffat mig en viss kunskap om hur man ska ta en bartjej på rätt sätt för att bli populär.

De flesta bartjejer funkar på ungefär samma sätt så lär man sig att läsa av några stycken så är mycket vunnet.

Min personlighet har också alltid gått bättre ihop med en thaitjej än med en farangtjej, av någon anledning.

Möjligen att min medfödda blygsel mer attraherar en thaitjej än en farangtjej.

Inte vet jag.

Har ju aldrig varit den yviga och gapiga typen direkt. Mer av ödmjukt snitt.

Och det är ju drag som tilltalar de flesta thaiare.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

BTT

Så totalt fel du har! om det är nån gång det verkligen skriks är det när unga "snygga" pojkar kommer glidandes på Soierna i början av sin Thai-karriär...

Känns som att du kanske borde uppdatera din kunskap om Pattaya en aning...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Så totalt fel du har! om det är nån gång det verkligen skriks är det när unga "snygga" pojkar kommer glidandes på Soierna i början av sin Thai-karriär...

Känns som att du kanske borde uppdatera din kunskap om Pattaya en aning...

:clapping: Hej...ser Ni mig... :clapping: Jag heter Kikarolle och har mitt stambord borta mellan 7/11 och damtoan.

Kom förbi nån gång om Ni vill bli uppvaktade av en riktig värdsvan globetrotter, jag har faktiskt varit i Malmö en gång så de så, sen har jag läst om Pattaya på MPR så jag vet precis hur det går till.HKO,BTT :whistle:

Nää, bara retas lite, tror Du varit i Råå också.

Baa

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lamai64!!

Jo det kan säkert tyckas så att tjejerna visslar och skriker när de sk sexy man trippar förbi, men är man lite observant så upptäcker man snart att i kölvattnet släntrar ofta en äldre fetlagd man.

Känner man till hur tjejerna innerst inne tänker så fattar man ju att visslandet egentligen riktar sig till den äldre gubben.

Men visst man kan lätt luras till att tro att tjejerna verkligen gillar sexyshorttimemännen.

Fader Baa!!

Tror jag var i Pattaya långt innan du träffade lilla darlingen.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Lamai64!!

Jo det kan säkert tyckas så att tjejerna visslar och skriker när de sk sexy man trippar förbi, men är man lite observant så upptäcker man snart att i kölvattnet släntrar ofta en äldre fetlagd man.

Känner man till hur tjejerna innerst inne tänker så fattar man ju att visslandet egentligen riktar sig till den äldre gubben.

Men visst man kan lätt luras till att tro att tjejerna verkligen gillar sexyshorttimemännen.

Fader Baa!!

Tror jag var i Pattaya långt innan du träffade lilla darlingen.

BTT

Om Bäste Bror menar min hustru så har Du alldeles rätt, om Du nu har varit där för mer än 3 år sedan.

Däremot kan jag upplysa Bäste Bror om att jag har betydligt fler år på nacken än Bäste Bror och tror inte Bäste Bror upplevde Pattaya i barnvagnen, om han nu färdades i en dylik.

Baa (som träffade rätt utan kikarsikte)

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lamai64!!

TT

allllldrig svarslös :angry:

Dela på andra sajter

Lamai64!!

BTT

Så du menar att det alltid kommer en äldre fetlagd gubbe strax bakom när ett par yngre gentlemen har passerat förbi?

Maken till svammel och ordbajseri har jag sällan skådat... men är inte överraskad för man har ju läst dina skriverier ett par år.

Nu när du skall vara hemma ett år till så finns det ju alla möjligheter att träffa nån/några foumsmedlemmar på ett par öl vid lämpligt tillfälle ju! :drinks:

Den chansen missar du väl inte?

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lamai64!

Du som gammal barveteran borde ju lärt dig hur bartjejer tänker innerst inne.

Majoriteten av tjejerna är knappast intresserade av en massa shortimes med muskelknippen.

Att de möjligen kan ställa till lite show för att locka män till baren är väl klart men intressantast är di äldre gubbsen med gott om stålar på fickan.

Givetvis kommer det inte alltid en äldre fetlagd gubbe efter att sexymännen dykt upp, men de högsta ropen och visslingarna brukar komma när en grupp av äldre män i fina kläder passerar.

Fullständigt naturligt ur en krasst affärsmässig och ekonomisk synvinkel.

Om du jobbat i bar hade väl 65 åringen med guldrolexen varit intressantare än 19 åringen i gamla slitna jeans eller boxershorts.

De flesta bartjejer jobbar för pengar och inte för sex.

Visst kan även bartjejer njuta och vara kåta men pengar är det viktigaste.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Dags att kontakta Banverket för nu är det urspårat

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

svammel svammel

men de högsta ropen och visslingarna brukar komma när en grupp av äldre män i fina kläder passerar.

svammel svammel

Där har du totalfel, men det är nog omöjligt att få dig att förstå detta.

För att kommentera trådens ämne så blir det nog till Songkhran, om man nu inte blir såld på nåt annat ställe innan dess :drinks:

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lamai!

Du vet lika väl som jag att i Thailand är saker och ting oftast inte vad de ser ut att vara.

De högsta ropen och de mest äkta visslingarna får de äldre välklädda herrarna när de passerar.

Dessa herrar är ju oftast också lättare att manipulera än vad den bortskämde snyggingen är.

Varför slösa energi på att ge komplimanger åt personer som redan vet att de är attraktiva?

Det fyller ju absolut ingen som helst funktion.

Däremot kan en rejält tilltagen komplimang åt en fetlagd, skallig 60 åring betyda en god framtid för vissa tjejer ifall nu lyckan är med dem.

Det är klart att det ropas och visslas på sexiga män, men absolut inte med samma glöd och äkthet som visslingarna på di äldre och fulare gubbarna.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...