Soengsang Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 (ändrad) Jag menade det som ett skämt. Regler förändras fortare än man blinkar med ögonen. Alkoholförbud ta mig fasen över allt (Sanning!) och changen har nergraderats till "Folköl". Skulle nog dö i törst om jag återvände ;-)Förbannade citering!!!!! Ändrades November 15, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 (ändrad) Jag menade det som ett skämt. Regler förändras fortare än man blinkar med ögonen. Alkoholförbud ta mig fasen över allt (Sanning!) och changen har nergraderats till "Folköl". Skulle nog dö i törst om jag återvände ;-)CTRL F5 funkar fan inte! Ändrades November 15, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 CTRL F5 funkar fan inte!Lilla fyrkanten som ser ut som ett SIM-kort gäller 24/7 Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Lilla fyrkanten som ser ut som ett SIM-kort gäller 24/7 Är du uppe i Udon thani i feb. så kan vi träffas. Pm ditt tele.nr så blir det lättare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fimmer Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Om 2 veckor med finnarna ( första gången) får se om det är bra eller.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Om 2 veckor med finnarna ( första gången) får se om det är bra eller.... Dom är "normalbra". Bra flygtider tycker jag Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Om 2 veckor med finnarna ( första gången) får se om det är bra eller....Åkt med Finnair, 2 år sen och då var det skitbra mat och dryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fimmer Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Har för mig att det ska vara nått krångel med taxfree .Någon som vet?Tobbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 (ändrad) Handla i Finland (Vanta) så du slipper byte, ibland är det krångel med taxfree vid transfer och säkerhetskontroll. Går även att handla taxfree efter du landat i Bkk, innan tullen Boardingcard krävs som vanligt. Ändrades November 15, 2015 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Handla i Finland (Vanta) så du slipper byte, ibland är det krångel med taxfree vid transfer och säkerhetskontroll. Går även att handla taxfree efter du landat i Bkk, innan tullen Boardingcard krävs som vanligt. Hitta ditt tele. nr ringer dej nån dag okej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 17 januari bär det iväg///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 17 januari bär det iväg///ThureJasså du smiter före mig i år ,vi ses i surin i stället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Jasså du smiter före mig i år ,vi ses i surin i stället Ja... och jag ser fram emot träffen i Surin /Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 Imorgon, buss... 12 timmar av härligt resande... (vilket nog blir mer) *suckar* ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 Imorgon, buss... 12 timmar av härligt resande... (vilket nog blir mer) *suckar*jomtien? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 jomtien?Japp, condo på soi 1. Men 12 timmar från Phnom Penh till Pattaya tror jag inte ens på själv. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 17 januari bär det iväg///ThureDå ser vi fram mot att läsa din dagbok från den resan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Johansson Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 19Dec till 10Jan med turkarna från GBG. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 Japp, condo på soi 1. Men 12 timmar från Phnom Penh till Pattaya tror jag inte ens på själv. Japp, condo på soi 1. Men 12 timmar från Phnom Penh till Pattaya tror jag inte ens på själv. Då kanske vi ses hos Maitan över en sommarlätt i december Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 17, 2015 Dela Inlagd November 17, 2015 Då kanske vi ses hos Maitan över en sommarlätt i december Låter ju trevligt, Alltid kul att träffa nån annan MPR-are. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 17, 2015 Dela Inlagd November 17, 2015 19/11Same same med Thai så kanske vi ses vid Arlanda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 17, 2015 Dela Inlagd November 17, 2015 Same same med Thai så kanske vi ses vid Arlanda.Åker med Thai jag med. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chomphoo Inlagd November 17, 2015 Dela Inlagd November 17, 2015 7 Dec till 6 Mars Med "Putin Airlines" ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd November 17, 2015 Dela Inlagd November 17, 2015 Med Thai från Arlanda 7/12, någon annan MPR:are med på den fighten som är sugen på att svinga en bägare i väntan på "Bording" /matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 17, 2015 Dela Inlagd November 17, 2015 Den 5/12 med TG951 från Kastrup.Är det flera som ska med detta plan?så PMa så kan vi ta en öl innan bordning. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu