Naam jai Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Tjohoooo....tvåsiffrigt nu ...99 Ligger efter här Arnold...81 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Ligger efter här Arnold...81 Jag hinner jobba ifatt If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Jag hinner jobba ifatt vi ses väl i surin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 vi ses väl i surinnär är det tänkt? vet att jag är där i februari...om man är inbjuden alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 när är det tänkt? vet att jag är där i februari...om man är inbjuden alltså?6 Feb om jag inte minns fel klart att du är inbjuden,bara att anmäla sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 (ändrad) vi ses väl i surin Helt klart ... är anmäld ...åker väl med obygdstomten som jag gjorde sist Ändrades Oktober 23, 2015 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 när är det tänkt? vet att jag är där i februari...om man är inbjuden alltså?http://www.maipenrai.se/forum/calendar/1-mpr-träff/events/2016/02/mpr träff Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 6 Feb om jag inte minns fel klart att du är inbjuden,bara att anmäla sig Helt klart ... är anmäld ...åker väl med obygdstomten som jag gjorde sist Fyllon får ni komma igen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 när är det tänkt? vet att jag är där i februari...om man är inbjuden alltså?6 Feb om jag inte minns fel klart att du är inbjuden,bara att anmäla sighttp://www.maipenrai.se/forum/topic/33727-kalas-i-surin/?page=1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Fyllon får ni komma igen ja du somnar väl vid 8 som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 ja du somnar väl vid 8 som vanligt Inte borta, hemma i trygga soffan mjaaa Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 ja du somnar väl vid 8 som vanligt Och tandvärk brukar han också få ...vilket i och för sig inte är roligt :/ If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 ja du somnar väl vid 8 som vanligt Och tandvärk brukar han också få ...vilket i och för sig inte är roligt :/ Känns skönt att ha polare som stödjer On Topic så åker jag för sista gången, tror jag, till Thailand 2 februari o träffar ett gäng fyllon den 6 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Känns skönt att ha polare som stödjer On Topic så åker jag för sista gången, tror jag, till Thailand 2 februari o träffar ett gäng fyllon den 6 Sista gången Du ska alltså bosätta dig där då If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Sista gången Du ska alltså bosätta dig där då jo han ska ju det riksfyllot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 (ändrad) 2017 kanske, om de har hållits fria val ps. åker till sydamerika(Peru,Bolivia o Brasilien) över jul-nyår och hela jan. Sen har jag planer att ev. åka till Thailand till sommaren om de har hunnit stabilisera sig som nation, annars är reservplanen att köpa en 28fotare(segelbåt) och åka Gotland,Tallin över semestern, vi får väl se.............. Ändrades Oktober 23, 2015 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 2017 kanske, om de har hållits fria val ps. åker till sydamerika(Peru,Bolivia o Brasilien) över nyår och hela jan. Sen har jag planer att ev. åka till Thailand till sommaren om de har hunnit stabilisera sig som nation, annars är reservplanen att köpa en 28fotare(segelbåt) och åka Gotland,Tallin över semestern, vi får väl se.............. Låter för dj bra, lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 jo han ska ju det riksfyllot Thailand, klart överskattat resmål... Själv satsar jag på Säffle i vinter... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Låter för dj bra, lycka till Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Sista gången Du ska alltså bosätta dig där då Så är planen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Thailand, klart överskattat resmål... Själv satsar jag på Säffle i vinter... Mvh. borje222 då ses vi säkert där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Oktober 24, 2015 Dela Inlagd Oktober 24, 2015 Tjaba. Jag och familjen åker den 13 december och ska bli så skönt. Blir till att krypa till korset denna gång och "tang-ngan" mig den 10 januari i byn. (Kanske inte korset men Budda). Kommer hem i slutet av januari. //Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 24, 2015 Dela Inlagd Oktober 24, 2015 Då ses vi i Chok Chai 15 Nov. vid Wat Boot Khonkhalom när di har Khatin Eller??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 24, 2015 Dela Inlagd Oktober 24, 2015 Jag menade det som ett skämt. Regler förändras fortare än man blinkar med ögonen. Alkoholförbud ta mig fasen över allt (Sanning!) och changen har nergraderats till "Folköl". Skulle nog dö i törst om jag återvände ;-) Nä, men en kall i Chock chai kan funka Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 25, 2015 Dela Inlagd Oktober 25, 2015 Runt den 18e tror jag.. då blir jag utsparkad ur Kambodja i alla fall... och nånstans måste jag ju ta vägen. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu