Dragos Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 5/11 med Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tullaren68 Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 10/11 med finnarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 Antagligen ALDRIG mer. Kan man ens få visum dit snart? Känns som ett JOBBIGT land numera. Changen är "Fucking Close To Water" och man får inte dricka/sälja var som längre. Cambodia Here I Come! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 Sommarn 2016 var planen men nu planeras bröllop så julen nyåret 2016-17 är målet och jag hoppas att vi kan åka då. Biljetterna blir ju dyrare att åka över jul/nyår men jag litar på att Nonki gör sitt bästa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd September 16, 2015 Dela Inlagd September 16, 2015 114 dagar suuuuck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lillen Inlagd September 16, 2015 Dela Inlagd September 16, 2015 12 oktober TG 951 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 16, 2015 Dela Inlagd September 16, 2015 Antagligen ALDRIG mer. Kan man ens få visum dit snart? Känns som ett JOBBIGT land numera. Changen är "Fucking Close To Water" och man får inte dricka/sälja var som längre. Cambodia Here I Come! Förstår inte problemet? Jag har aldrig blivit nekad visum, brukar vara hur smidigt som helst att få. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 18, 2015 Dela Inlagd September 18, 2015 Förstår inte problemet? Jag har aldrig blivit nekad visum, brukar vara hur smidigt som helst att få. Jag menade det som ett skämt. Regler förändras fortare än man blinkar med ögonen. Alkoholförbud ta mig fasen över allt (Sanning!) och changen har nergraderats till "Folköl". Skulle nog dö i törst om jag återvände ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dragos Inlagd September 18, 2015 Dela Inlagd September 18, 2015 10/11 med finnarna Vart ska du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 18, 2015 Dela Inlagd September 18, 2015 Jag menade det som ett skämt. Regler förändras fortare än man blinkar med ögonen. Alkoholförbud ta mig fasen över allt (Sanning!) och changen har nergraderats till "Folköl". Skulle nog dö i törst om jag återvände ;-) Om chang är din orsak till att åka så låt bli, ett äckligt icke öl och ärligt tror jag Thailand mår bättre med, så vinst åt båda hållen du blir inte ledsen av att den bedrövliga vätskan har blivit om möjligt sämre än förut och Thailand går fri från dina fördömanden WIN WIN eller hur ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 19, 2015 Dela Inlagd September 19, 2015 (ändrad) Usch vad långt det är kvar till 30 Januari Ändrades September 19, 2015 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd September 19, 2015 Dela Inlagd September 19, 2015 Förhoppningsvis i januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 19, 2015 Dela Inlagd September 19, 2015 Vart en, enligt Tumurdoc, en fyllebokning igår, åker tydligen på onsdag!//S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 19, 2015 Dela Inlagd September 19, 2015 Vart en, enligt Tumurdoc, en fyllebokning igår, åker tydligen på onsdag!//Shoppas du inte bokade med ryan bara he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 19, 2015 Dela Inlagd September 19, 2015 Ha ha, Nä, till Thailand åker jag med Thai! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd September 19, 2015 Dela Inlagd September 19, 2015 Har kommit till den punkt i livet då jag har tid, möjlighet och råd att åka när jag vill,och plötsligt känns det inte så angeläget längre.Trots det, eller tack vare, så åker jag en sväng i oktober.Det är i alla fall nåt speciellt med Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 20, 2015 Dela Inlagd September 20, 2015 Jag menade det som ett skämt. Regler förändras fortare än man blinkar med ögonen. Alkoholförbud ta mig fasen över allt (Sanning!) och changen har nergraderats till "Folköl". Skulle nog dö i törst om jag återvände ;-) Eftersom procenten sjunkit så kan man ju dricka mera och då borde ju risken att dö i törst minska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2015 Dela Inlagd September 20, 2015 Blir kanske i november med Tiraken :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 I morgon . Mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stuart.b Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 Åker den21Nov med Thai och tillbaks 8 Jan.. Blir mest tid uppe i mitt älskade Udonthani.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 Åker den21Nov med Thai och tillbaks 8 Jan.. Blir mest tid uppe i mitt älskade Udonthani.? Har ett set stående till låns när det passar! PS Se till att du är i Udon den 4 dec på kvällen .DS Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 Har ett set stående till låns när det passar! PS Se till att du är i Udon den 4 dec på kvällen .DS Den 5:e är det spritstopp Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 Den 5:e är det spritstopp Därför den 4,e Blir till att köpa hem tillräckligt för att bota baksmällan! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stuart.b Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 Har ett set stående till låns när det passar! PS Se till att du är i Udon den 4 dec på kvällen .DS Det låter kanon! Vad händer den 4e? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 Vart en, enligt Tumurdoc, en fyllebokning igår, åker tydligen på onsdag! //S Vi ses i Khao Lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu